Sad sam pogledao cijeli on board Botasovog kruga i ni u jednom trenutku nije naletio na promet za razliku od LH koji je uz gresku imao i nalijetanje na promet. Cudi me da to niko nije spomenuo
_bataziv_0809 je napisao/la: 11.05.2019., 19:29
Sad sam pogledao cijeli on board Botasovog kruga i ni u jednom trenutku nije naletio na promet za razliku od LH koji je uz gresku imao i nalijetanje na promet. Cudi me da to niko nije spomenuo
Promet mu uopće nije smetao tj. nije ga usporio.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
_bataziv_0809 je napisao/la: 11.05.2019., 19:29
Sad sam pogledao cijeli on board Botasovog kruga i ni u jednom trenutku nije naletio na promet za razliku od LH koji je uz gresku imao i nalijetanje na promet. Cudi me da to niko nije spomenuo
Promet mu uopće nije smetao tj. nije ga usporio.
Pogledaj video sto je Ante postavio. Poslije prve greske na negdje 36 sekundi, vidi se da pri nailasku na promet ide dosta siroko preko pasica.
_bataziv_0809 je napisao/la: 11.05.2019., 19:29
Sad sam pogledao cijeli on board Botasovog kruga i ni u jednom trenutku nije naletio na promet za razliku od LH koji je uz gresku imao i nalijetanje na promet. Cudi me da to niko nije spomenuo
Promet mu uopće nije smetao tj. nije ga usporio.
Pogledaj video sto je Ante postavio. Poslije prve greske na negdje 36 sekundi, vidi se da pri nailasku na promet ide dosta siroko preko pasica.
Vidio sam i ne vidim na koji mu način smeta...svi su se makli sa putanje i nije mu realno zasmetalo.
Prometa nema nigdje na 0:36 pa nadalje.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Ovom Ferrariju jednostavno ne pašu spori zavoji. Fascinantno je kako je bolid puuuno mirniji od Merca, ali jednostavne u tim sporim zavojima nema, a sporih i srednje brzih je valjda 80% u sezoni, i dok to ne riješe (uz gume) nema nade . Vidi se da se Bottas i Hamilton puno više bores bolidom, ali bome i prednost tu stvaraju. Kad riješe taj mehanički grip onda imaju šanse, onda će to donijeti dodatne brzine u brzim zavojima, ali ovo da su bar blizu.
btw, ja ne vidim neke ekstremne promjene na krilima, nit kod Ferrarija a ni ostalih. Nije baš ni nekih analiza nadogradnji bilo.
Vidio sam i ne vidim na koji mu način smeta...svi su se makli sa putanje i nije mu realno zasmetalo.
Prometa nema nigdje na 0:36 pa nadalje.
Prva greska gdje je izgubio najvise vremena je na cca 0:39. Nailazak na promet na 0:5 i 1:01. Vrlo siroko ide preko pasice, cak u drugom slucaju hvata i malo pijeska. Evo screenshota nailaska na drugog vozaca:
A evo i na prvog mada je nemoguce da ih obuhvatim u jednom kadru, ali to ti je kako rekoh tamo na 0:52, obrati paznju na polozaj pasice u odnosu na VB:
Frantic je napisao/la: 11.05.2019., 18:00
Aha, to je već drugi par opanaka, kad već pominješ 1994. (a po konstrukciji rečenice, ispade da se to prenijelo i na 1995, nakon koje se ovaj "pregrupirao", s čim se slažem). Ali konkretno 1996., nije MS bio taj koji je izvlačio najbolje iz Hilla (osim ako ga nije "inspirisao" vožnjom u Španiji i u subotu u Monacu).
Otprilike je to taj obrazac 1994/2014 ublizu, 1995/2015 brutalno razvaljivanje, 1996/2016 docekali svojih 5 minuta.
I da, slazem se za 1996. Uz 2003 za mene najveca Sumaherova sezona, a drag mi je koliko i kamencic u cipeli
S tim što bi ga MS 1996. razvalio još jednom (i više nego 1995.) da su obojica npr. sjedili u Williamsu.
Slažem se za 1996. i 2003., s tim što su vrlo blizu 1994. (ali nju isključujemo zbog masu stvari koje su se dogodile te godine), te takođe 1995. i 2000.
F12000 je napisao/la: 11.05.2019., 18:12
D. Hill je u nedavnom Beyond The Gridu priznao da mu je Michael uvijek bio referentna točka.
Šok
I nevjerica
Sorry na off-u
Ferrari je napisao/la: 11.05.2019., 20:37
Nigdje mu nisu smetali uopće...pa skroz su izvan ikakve putanje. To što je išao široko se još naziva i greška.
Eto i da nije bilo tih vozača, mislim da bi bio kratak za Bottasom nekoh 0,1 - 0,2 sec.
Plus imao je i drugi krug....
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Frantic je napisao/la: 11.05.2019., 20:55
S tim što bi ga MS 1996. razvalio još jednom (i više nego 1995.) da su obojica npr. sjedili u Williamsu.
Slažem se za 1996. i 2003., s tim što su vrlo blizu 1994. (ali nju isključujemo zbog masu stvari koje su se dogodile te godine), te takođe 1995. i 2000.
Da vrlo vjerovatno, ali ne i nuzno. Bilo bi zanimljivo vidjeti MSC-a sa ravnopravnim timskim kolegom. Pri tome nemam dileme da je on brzi vozac od Hila, kao sto ista dilema ne postoji ni na relaciji LH Rozberg/Botas, ali katkad se i njima desi da polude i nadmase same sebe
Har Kl je napisao/la: 11.05.2019., 23:16
Ferrari ostavio dva seta medium guma.
Možda planiraju dva stajanja?
Pa da ispadnu van top 10?
Ma najlošije što mogu završiti su 5. i 6. mjesto.
Možda čak 4. i 5., ako uračunamo "faktor" Lorda Gaslya.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.