Zadnji komentari

  1. Ne kužim vas. Trolate me iz zezancije?
    Pa za mene su Leclerc i Russell prvi pratitelji Verstapena po kvaliteti.
    U matematiku ne stavljam Alonsa. Na kraju je karijere, bolid u banani... i
    vozače MCL jer imaju toliko jači bolid (a toliko grešaka)
    Tako sam i napisao. Da je po meni bolji vozač od Alesia.
    Koliko bolji još ćemo vidjeti. Nije došao ni do sredine karijere.
    Baš ste bez veze navijački napaljeni.
    p.s.
    A bilo kome dati u ruke trenutni R.B. bolid mislim da ga nitko s veseljem ne bi prihvatio.
    Očito je da ga je teško kontrolirati.



  2. Gadja sam te u glavu iz svog VHS2Sa ali sam promasio i okrznuo ti uho, nema veze, rekli bi, no harm no foul.
    Promasio si ga - je odgovor nadleznih organa. Bit ce bolje sljedeci put....



  3. Ne zaboravite. Nakon dvije utrke dolazi Silverstone.
    Tamo je moguće dobiti kaznene bodove i za mrki pogled iako si žmirkao zbog sunca koje ti je išlo u oči... ako nisi Englez. :)


  4. Volim Russella, ali ovaj zadnji odgovor je kao Modrićev na sudu.
    "Ne sjećam se bilo je to davno" :)


  5. Pero daj vozaču kao Leclerc bolid kao RB ov ili Mercedesov zadnjih godina i kolegu ala Botas i Perez i on će nizati titule. Ima ih još koji bi to ladno odradili. Jedino u li la sezonama kao 21 ne znam kakvi bi bili. Eto Lando se labi nije baš snašao. No dok ne dobiju priliku ne znamo od čega su. No u bolidu koji je ove sezone 3/4 po brzini ne možeš očekivati neki veliki iskorak.


  6. Nije bio nikakav napad ni direktna usporedba sa Todtom, nego samo kao kontekst u pogledu pružanja vremena nekome da posloži tim i odradi ciklus, a tek onda odrediti da li je to to ili ne. Ovdje se to ne bi dogodilo ako bi Vasseur dobio otkaz. Vasseur je preuzeo ekipu u raspadu nakon fijaska novih regulacija i tad je dobio naslijeđeni užas od bolida 2023., kojeg su uspjeli donekle popraviti s velikim paketom u Španjolskoj 2023., a godinu nakon su napravili relativno odličan bolid 2024. Sredinom 2024. se desilo to da su neočekivano ostali bez Enrico Cardillea, a možda je tu napravljena pogreška dok su pokušali u brzini posložiti novi aerodinamički tim i dok su nasljeđivali njegov smjer za 2025. A bile su i česte glasine da je Vasseur bio izrazito uporan u pokušajima da dovede Pierre Wachea iz Red Bulla u Ferrari, tako da je vjerojatno i sam svjestan da mu fali nešto u tom području aerodinamike, ali tu želju nije dobio. Ako gledamo baš iz njegove pozicije, ne znam što je tu operativno ili strateški mogao drugačije posložiti. Ima pametnijih ljudi od mene pa neka analiziraju, ali s kartama koje je dobio, napravio je dosta dobar rezultat.

    Ove godine je podbačaj vezan uz taj ovjes koji previše struže podnicu bolida, ali što ti tu možeš poduzeti kao šef ako ti prisilno ode šef aerodinamike u Aston Martin a tvoj novi tehnički direktor i šef šasije nije niti počeo raditi na bolidu. Možeš samo reći postojećem timu da slijede ono što su pronašli u simulacijama i zračnom tunelu, jer nisi stručan u tom području. Operativno je sve odlično iz tog pogleda, ali postoje razlozi problema.

    Frustracije su očite kod svih ove sezone baš zbog svega toga što je 2024. pokazala potencijal, ali bi bila ogromna greška mijenjati šefa sada, prije nego je uopće postavio cijeli tehnički odjel u potpunosti. 2026. godine ga treba analizirati sa punim timom i čistom novom stranicom novih regulacija, a tek onda donositi odluke oko budućnosti ako se dogodi podbačaj. U slučaju otkaza ove sezone, novi šef svakako neće moći ništa riješiti da do 2026. napravi nešto novo ili dovede nekog drugog, jer će opet trebati čekati minimalno 2 godine na efekte novih promjena.



  7. Todtu možda jeste trebalo 6 godina za WCC i 7 za WDC, ali Todt je preuzeo Ferrari kad su bili u možda i najvećoj dubiozi, još od sezone 1980. Ekipa je nakon toga, pod Todtovom palicom išla samo uzlaznom putanjom.
    Još je i Miha zamalo "prije vremena" obezbijedio WDC.
    I kada su stigli na vrh, tamo su se zadržali 5 (6) godina, a na tom istom valu su nakon kratke suše osvojena još 2 WCC i 1 WDC.
    Tako da ja ne bi pominjao kako je ekipi pod Todtom trebalo toliko i toliko godina za osvajanje WDC i/ili WCC.

    Ferrari je prošlu sezonu završio sa drugim najboljim bolidom, koji je bio puno bliže onom najboljem, za razliku od početka i dosadašnjeg dijela ove sezone, kada ih od Mclarena dijeli puno više. Čak su u jednom momentu (Miami) bili 5. bolid po brzini.
    Takođe, prošle sezone, jedno odustajanje Mclarena ili jedno preticanje Mclarena od strane Ferrarija za 1. mjesto bi donijelo WCC Ferrariju.
    I onda likovi skontaju da promijene kompletnu koncepciju bolida (push rod >> pull rod, kao najbitnija promjena, itd....) u ZADNJOJ godini postojećeg tehničkog pravilnika. I desi im se to što im se desi.
    Možda je to ideja "tehnike", ali na kraju balade, šef je taj koji je odgovoran.
    Uz to, još uvijek su mi malo kilavi oko swapanja pozicija vozača u toku trke i oko strategija.

    Da ne bude sve kritika Freda, slažem se da su operativno bolji, da su zaustavljanja odlična i da, sveukupno, izgledaju bolje nego pod Matekom (što i nije baš nešto čime se treba dičiti).
    Ostaje taj detalj oko bolida, što može njemu (kao šefu) ići na dušu. Pored toga, smatram da Carlos nije trebao biti mijenjan, ali to nije do njega. To je već do Elkanna, pošto je njemu Lewis bio mokri san.



  8. Vječno prokletstvo Ferrarija.
    Od Tifosa (navijača) zapravo cijele Talijanske javnosti, preko medija pa do ili zbog svega toga toga, vječne unutar momčadske borbe za vlast.
    U Italiji od Ferraria se očekuju samo pobjede.
    Na sve ostalo se gleda kao na poraz.
    Zato je Ferrariju teško sastaviti dugoročnu ekipu.
    Od šefa, konstruktora...... do vozača.
    Konstantno su pod enormnim pritiskom i zahtjevom za neka instant rješenja.
    A to nikada ne prolazi.
    A ovo je vjerojatno kao i uvijek krenulo od članka iz nekih žutih novina (portala) u želji za boljom prodajom / čitanosti.


  9. Vozači su definitivno uz njega iako im je bolid uništio ovu sezonu. Lewis ne bi možda niti došao da nije njega, a Charles ga voli još od Saubera, a i Elkannu je nakon 2022. sezone govorio da ce razmisliti o odlasku ako Binotta ne maknu u korist Vasseura, tako da njihove izjave nisu lažne i prikrivene.

    Ne razumijem kako netko može pogledati u Ferrari i misliti i da je trenutni TP problem ekipe. Možda ako se gleda "birtijaški" pa je razmišljanje opet ne pobjeđuju pa ajmo micati šefa ili po modelima bivšeg SSSR-a i slično, gdje se šefa baca "pod bus". Operativno je ovaj Ferrari u kratkom vremenu postao svemirski brod za Binottove (a i neke ranije) godine.

    Strategija se općenito značajno poboljšala i čim je došao to je i promijenio. Zaustavljanja u boksu su postala savršena i možda su i najbolji na gridu po tom pitanju, a Charlesov inženjer utrke je zamijenjen na inzistiranje Vasseura, pa je i komunikacija znatno poboljšana između njih. Rade se sitnije greške naravno još uvijek, ali je to u rangu ostalih ekipa. Nema više klaunskih trenutaka kao prije.

    Problemi su sada uglavnom vezani uz njihov tehnički odjel, uz također duboko ukorijenjeni problem unutar Ferrarija svima poznat, koji je očito i razlog pritiska. A tehnički dio je nešto što se u današnjoj F1 može složiti tek nakon minimalno 18-24 mjeseca (zbog svih onih pravila o zabranama prelaska odmah iliti "vrtlarenju"). Dokaz za to je da Loic Serra o kojemu se pričalo da je gotov i potpisan već godinu dana a možda i više, nije ni sudjelovao na razvoju ovog bolida jer nije stigao na vrijeme. Druga stvar je to da je šef aerodinamike Enrico Cardille neočekivano napustio ekipu na ljeto 2024. nakon izuzetno visoke ponude Lawrenca Strolla u Aston Martin. Rekao bi da je to prije svega oštetilo uspjeh ovog bolida za 2025., jer je ekipa ušla u sezonu neusklađena aerodinamički sa novim mehaničkim dijelovima.

    Nadalje, Jeanu Todtu je trebalo više godina u Ferrariju (ako sam u pravu, 5 ili 6) da osvoji konstruktorsko i još jedna godina da osvoji vozačko prvenstvo s Ferrarijem. Vasseur definitivno nije trenutni problem Ferrarija sada, kao niti vozači. To je valjda svakom jasno tko to zeli analizirati i pogledati malo dublje u problematiku.


  10. Neću ništa mijenjati je njegovo pravo i neka pokupi bod ako ga zasluži. Ali sad da je sudar bez posljedica bio za diskvalifikaciju, pa baš i nije.


  11. namjerni (profesionalni) faul ima smisla. potez iz španjolske ne.
    enivej, kako bi volio zbog ovog pristupa 'neću ništa mijenjati' da pokupi još jedan kazneni bod zbog neke sitnice u stilu nije odma usporio na žutu zastavu i sl.


  12. Gle, nije baš da je Russell pao u nsvjest od faula niti da ga je faulirao u čistoj gol šansi (osvajanju utrke) pa mi to svakako nije bilo za crveni.


  13. @wapi pa baš tako... žuti u stilu Theopila u HNL-u.. na ime... da je bio to bilo tko drugi iz nekog drugog teama, bio bi crveni (black flag ) ...
    Kako Theopileu opraštaju isključiti ga,tako i Maxu :)


  14. Puno drame i pumpanja priče oko ničega. Napravio je namjerni faul dobio je žuti karton idemo dalje.


  15. Iako nisu od 2007. vozački prvaci navijači im ne okreću leđa. U tih isto toliko godina uništene su karijere mnogih vozača u drugim timovima. Očito je odlično biti vozač "uništene karijere" u Ferrariu.

    Siguran sam da bi svoju karijeru primjerice Hulk mijenjao odmah za Leclercovu "muku".


  16. Poznavajući njihovu televiziju, vjerojatno će bit na rtl kockici. A umisto zadnji par krugova Bob graditelj


  17. Ok ti to gledaš tako.
    Za Leclerca nisam rekao da nije najbolji zato jer nema najbolji bolid. Nema ga ni Verstapen ali je i dalje najjači vozač.
    Jasno mi je i napisao sam da Alesi nije imao ni sreće sa bolidima.
    A glede kvalitete vozača.
    Po meni ta se stvar ne mijenja.
    Imaš loše vozače kojima nakon 1-2 sezone završi karijera, prosječne vozače koje uzimaju momčadi koje ne mogu (financijski niti sa bolidom) konkurirati za naslov i ono što sam nazvao gornjom polovinom vozača koji se ističu po kvaliteti u odnosu na druge.
    A to sa bolidima je vječna tema.
    Kada je Williams devedesetih smislio nove amortizere - elektronsko podešavanje visine svakog kotača u trenutku dodira da grbom /rupom, sve do današnjega ABS-a...
    isto se govorilo da vozači ne mogu više utjecati kao prije, a ispostavilo se da mogu.
    Kako je to lijepo Schumacher objasnio. Možeš imati ABS a sve jedno se prekočiti.
    Svrstao sam Leclerca u gornju skupinu vozača - kvalitetniju s mogućnošću daljnjeg napretka.
    Uz sve njih postoje vozači koji se pojave jednom u 10 godina kao Senna, Schumaher, Alonso...danas Verstapen.
    p.s. Danas su male razlike po krugu samo na kvalifikacijama.
    Kada dođe utrka opet dio momčadi zaostaje za cijeli krug.
    Jedinu šansu imaju na stazama na kojima nema pretjecanja kao Mote Carlo...
    Ali zato nas očekuje niz od četiri utrke za redom na kojima ima pretjecanja i vozačke kvalitete u slično jakim grupama bolida dolaze do izražaja.


  18. Gospodin Alesi dobio je priliku u smiraj karijere voziti kultni Benson & Hedges Jordan-Honda EJ11 bolid.


  19. Leclercu za iskorak treba bolid za borbu za naslov jer sa ovakvim Ferrarijem niau iskorak radili ni najbolji vozači zadnja dva desetljeća. Prošla au vremena bolida kada je vozač radio puno veću razliku. Danas su od najboljeg do najlošijeg male razlike po krugu. A ako je itko na gridu talentiran i pokazao da vrijedi kontra dva prvaka sa 11 titula to je Leclerc. Ne može ni jedan vozač nadonaditi pola sekunde po krugu svaku sesiju jer je to nemoguće.


  20. Za mene Jean Alesi nije bio tako dobar vozač kako su ga mediji predstavljali ili najavljivali.
    Ne kažem da je bio loš. Nije imao previše sreće niti sa bolidima.
    Ali sve zajedno zbrojeno za mene je bio prosječan vozač ako gledamo gornju polovicu vozača po kvaliteti. Uvijek je bio među njima negdje u sredini.
    Leclerc mi djeluje kao (za sada) malo kvalitetniji vozač od njega.
    Da li će napraviti još jedan iskorak i biti puno kvalitetniji......?


  21. Je.
    Molio sam ih u jednom komentaru da li i mogli držati taj članak vidljivim do početka utrke.
    Znam da je odmah ispod stanica utrke, ali baš mi je gušt kliknuti na ovaj članak pa...
    Još jedan prijedlog.
    Stavite sat do početka slijedećeg dijela događaja kao u oficijelnoj stranici.
    To mi je prva liga.


F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.