Znamo, reklame su naporne, ali nam omogućuju da ovaj portal održavamo na životu već 11 godina.
Ako niste u mogućnosti pretplatiti se za 3 eur mjesečno (ili 36 eur godišnje) - molimo da isključite AdBlock i tako nam pomognete. Pretplati se
Newey mi je zakon još od početka 90-ih i vremena Williamsa, ali nemojte zaboraviti da je imao i duge sušne periode sa RedBullom. Prvih 5 godina nisu niš osvojili, a ni promjena na hibride iz 2014. im nije najbolje sjela. Čekali 7 godina
LOL
Da si samo napisao da je Ferdo "bolji" od MSa, vjerovatno ti ne bi ni replicirao.
Čak ti ne bi ni zalijepio minus.
Ali ti si otišao dalje u nebulozu koju nisam mogao "provariti" pa si napisao da je "bolji od LH, a POGOTOVO od MSa", što će reći da je, pored Ferde i potonji bolji od MSa, LOL 🤦🤦
S obzirom na nedostatak argumentacije, i ja bi (bez argumenata) zamolio da se FA i LH ne stavljaju u istu rečenicu sa MSom. Unaprijed hvala. 🍻
Na nečiju eventualnu repliku kako je FA sa R26 dobio MSa sa F248, reći ću i da je isti izgubio od Ocona u A522.
I MS je od Rosberga, i Lewis od Russella, Vettel od Riccija, Ricci od Kvyata,....., nastaviti niz, pa uvidjeti besmisao poređenja da je "neko u nekoj/jednoj/dvije sezone bio bolji od nekoga drugog, bilo u istom bolidu, bilo u različitim "al pari" bolidima".
Meni je Alonso bolji od LH a pogotovo od MS.
Jednostavno nije imao srece sa odabirom ekipa i znao je imat malo predugacak jezik.
Ako bude Aston najbrzi slucajno onda nek se dosjeti svoje recenice da je to ipak prvenstvo konstruktora a ne vozaca.
Najiskrenije nikad nisam navio za alonsa i nikad mi nije bio posebno drag jer je bio konkurent "mom" Vettelu i mislim da ce na kraju bit zapamcen kao jedan od velikana sa "samo" 2 naslova prvaka... Ali evo cak i ja bi volio i zamislite "last dance" i da alonso odjase u suton slijedece godine s 3-cim naslovom prvaka... Prica za film....
Tombazis je nedavno dao intervju i govorio je da mnogi brojevi još nisu konačni i da će se neki brojevi mijenjati u ovisnosti o stazi. Pretpostavljam da misli na to koliko energije se smije prikupiti po krugu....
Nije ulazio u detalje, ali reklo bi se da će 2026 biti čudnjikava na prvih nekoliko utrka dok se svi ne uštimaju s novim pravilima i limitima.
Produžili su nos prema naprijed. Ako pogledaš poziciju vozača u odnosu na prednju osovinu ona je ostala ista.
Stražnja osovina je dalje jer je đubre od hibridnog mjenjača ogromno.
Kaj ste vi učinili od mog najdražeg sporta majke ti drage. Ne kužim pomoću čega su vozači pretjecali prije dvadesetak i više godina, što se sve danas neće uvesti za ta preticanja a opet na kraju ništa
...po novom ukupna snaga pogonskog 'sklopa' bi trebala biti 750 Kw, odnosno nešto preko 1000KS, što je u biti i trenutno. Snaga ICE motora po novom je okvirna kako piše, što znači da će proizvođači kao i obično pronalaziti rupe u pravilnicima...kao što je autor napisao ima puno procjena, jedna od njih je i gorivo tj. energetska vrijednost istog što isto ostavlja otvorena vrata dobavljačima goriva a ne ulazi u budžet momčadi....koliko sam shvatio razlika u kilaži je u velikom dijelu zbog goriva (-40kg) na prvu, no pitanje je koliko će baterijski sklop biti teži i koliko teži mgu-h kojeg više nema. Očito je da zbog velike razlike u količini goriva da će električni sklop biti od iznimne važnosti što otvara pitanja koliko momčadi surađuju s kinezima, hehe...(ferrari navodno surađuje 'na više razina i projekta' s xiaomiem)...
Kao idu pojednostavniti a skroz zakomplicirali. Totalno je glupo pretjecanje na ovakav način. DRS je u odnosu na ovo prirodniji, za se da će nakupi 10-15 km/h i ovisi jel ti dosta ili ne. Ovo dobiva dodatnu snagu, a koje nema možda u baterijama.
Također, jako je tu upitno punjenje. Sjetimo se doba KERS-a, kad su se događala okretanja na zoni kočenja. Današnji bolidi ne forsiraju tolko punjenje uz MGU-K, je je lakše i korisnije to optimizirati s MGU-H.
Sad bi trebali puniti bateriju s punom snagom (da li je to uopće moguće), i to sve na stražnoj osovini...i to u trajanju 10-15 s po krugu, a snaga na ubrzanju treba barem 3x duže. Biti će tu vožnje kao u doba prvih turbo motora, kada su kroz zavoj vozili pod gasom, samo sad će tako puniti bateriju sad.
S tim da je od ta dva scenarija F1 film ipak realističniji.
Da definitivno bi bila jedna od najposebnijih prica, scenarij koji bi cak nadmasio i nedavni F1 film.
Newey mi je zakon još od početka 90-ih i vremena Williamsa, ali nemojte zaboraviti da je imao i duge sušne periode sa RedBullom. Prvih 5 godina nisu niš osvojili, a ni promjena na hibride iz 2014. im nije najbolje sjela. Čekali 7 godina
LOL
Da si samo napisao da je Ferdo "bolji" od MSa, vjerovatno ti ne bi ni replicirao.
Čak ti ne bi ni zalijepio minus.
Ali ti si otišao dalje u nebulozu koju nisam mogao "provariti" pa si napisao da je "bolji od LH, a POGOTOVO od MSa", što će reći da je, pored Ferde i potonji bolji od MSa, LOL 🤦🤦
S obzirom na nedostatak argumentacije, i ja bi (bez argumenata) zamolio da se FA i LH ne stavljaju u istu rečenicu sa MSom. Unaprijed hvala. 🍻
Na nečiju eventualnu repliku kako je FA sa R26 dobio MSa sa F248, reći ću i da je isti izgubio od Ocona u A522.
I MS je od Rosberga, i Lewis od Russella, Vettel od Riccija, Ricci od Kvyata,....., nastaviti niz, pa uvidjeti besmisao poređenja da je "neko u nekoj/jednoj/dvije sezone bio bolji od nekoga drugog, bilo u istom bolidu, bilo u različitim "al pari" bolidima".
Meni je Alonso bolji od LH a pogotovo od MS.
Jednostavno nije imao srece sa odabirom ekipa i znao je imat malo predugacak jezik.
Ako bude Aston najbrzi slucajno onda nek se dosjeti svoje recenice da je to ipak prvenstvo konstruktora a ne vozaca.
Uf što ne volim ovo dizanje hype-a prije vremena, ali eto vrijeme je krastavaca heh
Dok ne vidim, za mene je sve to,.....čemu se ......hm..... nadaju.....laž.
Svaka čast svima, ali....... o tom potom.
Najiskrenije nikad nisam navio za alonsa i nikad mi nije bio posebno drag jer je bio konkurent "mom" Vettelu i mislim da ce na kraju bit zapamcen kao jedan od velikana sa "samo" 2 naslova prvaka... Ali evo cak i ja bi volio i zamislite "last dance" i da alonso odjase u suton slijedece godine s 3-cim naslovom prvaka... Prica za film....
Tombazis je nedavno dao intervju i govorio je da mnogi brojevi još nisu konačni i da će se neki brojevi mijenjati u ovisnosti o stazi. Pretpostavljam da misli na to koliko energije se smije prikupiti po krugu....
Nije ulazio u detalje, ali reklo bi se da će 2026 biti čudnjikava na prvih nekoliko utrka dok se svi ne uštimaju s novim pravilima i limitima.
Prije recimo 40 godina imali su gumb koji bi nafrljio turbinu na malo više.... Rezultat je često bilo razletanje svega i bijeli dim ih motora...
Gorivo ne ulazi u težinu bolida.
Produžili su nos prema naprijed. Ako pogledaš poziciju vozača u odnosu na prednju osovinu ona je ostala ista.
Stražnja osovina je dalje jer je đubre od hibridnog mjenjača ogromno.
Pa nisu ni Schumacherov,pa im je donesao naslove.Tj.provudio ih iz mrtvih
https://i.postimg.cc/qq58S8Km/hq720.jpg
Tko zna jesu li današnji inženjeri u stanju razumjeti stare pravilnike ;)
Zašto da bude jednostavno, kada može biti komplicirano - stara međunarodna izreka.
Zašto samo ne uzmu knjigu pravila iz 2004. godine? Samo treba obrisati prašinu s iste i to je to. V10, mali bolidi i udri.
Kaj ste vi učinili od mog najdražeg sporta majke ti drage. Ne kužim pomoću čega su vozači pretjecali prije dvadesetak i više godina, što se sve danas neće uvesti za ta preticanja a opet na kraju ništa
2013 se govorilo isto i za V6 turbo hibride. Dosta se doguralo od te 2014.
Ti pročitao samo naslov i zaključio da je članak protiv Hamiltona.
Gledajući samo strateški... ovo je nešto slično dolijevanju goriva (jednim dijelom).
odvratna pravila. Strasno. Glupost nad glupostima.
Hoće li mogući debakl ove navedene elektrike rezultirati sa brzim povratkom svima nama priželjkivane v8/v10 tehnologije, vrijeme će pokazati.
...po novom ukupna snaga pogonskog 'sklopa' bi trebala biti 750 Kw, odnosno nešto preko 1000KS, što je u biti i trenutno. Snaga ICE motora po novom je okvirna kako piše, što znači da će proizvođači kao i obično pronalaziti rupe u pravilnicima...kao što je autor napisao ima puno procjena, jedna od njih je i gorivo tj. energetska vrijednost istog što isto ostavlja otvorena vrata dobavljačima goriva a ne ulazi u budžet momčadi....koliko sam shvatio razlika u kilaži je u velikom dijelu zbog goriva (-40kg) na prvu, no pitanje je koliko će baterijski sklop biti teži i koliko teži mgu-h kojeg više nema. Očito je da zbog velike razlike u količini goriva da će električni sklop biti od iznimne važnosti što otvara pitanja koliko momčadi surađuju s kinezima, hehe...(ferrari navodno surađuje 'na više razina i projekta' s xiaomiem)...
Kao idu pojednostavniti a skroz zakomplicirali. Totalno je glupo pretjecanje na ovakav način. DRS je u odnosu na ovo prirodniji, za se da će nakupi 10-15 km/h i ovisi jel ti dosta ili ne. Ovo dobiva dodatnu snagu, a koje nema možda u baterijama.
Također, jako je tu upitno punjenje. Sjetimo se doba KERS-a, kad su se događala okretanja na zoni kočenja. Današnji bolidi ne forsiraju tolko punjenje uz MGU-K, je je lakše i korisnije to optimizirati s MGU-H.
Sad bi trebali puniti bateriju s punom snagom (da li je to uopće moguće), i to sve na stražnoj osovini...i to u trajanju 10-15 s po krugu, a snaga na ubrzanju treba barem 3x duže. Biti će tu vožnje kao u doba prvih turbo motora, kada su kroz zavoj vozili pod gasom, samo sad će tako puniti bateriju sad.