Izdvojeno

Honda pomiče fokus s ERS-a

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

McLaren

McLaren

Iz Honde ovih dana dopiru informacije da su sretni napretkom kojeg su ostvarili na sustavu za obnovu energije (ERS), te da se sad trebaju usredotočiti na druga područja pogonske jedinice.

ERS je bio njihova boljka kroz cijelu prošlu sezonu, a nakon duge i radne zime njihov šef, Yusuke Hasegawa, je zadovoljan pomakom, ali ne nužno i općenitom brzinom u usporedbi s konkurencijom.

“ERS je puno bolji nego prošle godine, ali još imamo posla da uhvatimo druge ekipe. Nismo zadovoljni situacijom, ali smo zadovoljni pokazanim napretkom.”

Hasegawa je siguran da će Honda kroz sezonu i dalje jasno pokazivati napredak:

“Prerano je za davati bilo kakve konkretne brojeve ili pozicije, ali nismo zadovoljni trenutnom pozicijom. Definitivno se možemo poboljšati i sretni smo zbog toga.”

“Naravno da to dolazi i od šasije, ali mi možemo doprinijeti s pogonskom jedinicom. Naš cilj je pokazati da možemo napredovati korak po korak.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Eh da mi je znati sta nevalja…pravci su zasad ok,neki kazu sasija,a neki opet honda.Neki pak govore o toj 2017 kao dolazi mclarenov paket i zbog toga je alonso dosao i button mozda ostane,ali kako vjerovati u te pobjede u 2017 kad sam u njih vjerovao prvo u 2015 pa eto sad i u 2016.Kako znati da merc nebude kao i u 2014 ili da rbr ne napravi bolid koji ce zasjeniti taj naziv mclarenov paket.Iz mch kazu fokusiramo se na 2016, ali mozda i lazu.Mozda od ko zna kada mclaren radi bolid za 2017,a honda motor.Sve u svemu jedna strana kaze d ce 2017 mclaren biti onaj iz 2007,2008 ,a druga da ce biti poput danas,no ja se i u ovoj 2016 nadam pobjedi,postolju,bodovima pa zasto onda nebi i to ocekivo za 2017,mozda posljednju priliku za mog idola da osvoji tu 3. titulu


    0

    0
  2. Ljudi ne znam zasto se prica o McLarenu kad znamo da ove godine nece pokazat nista vise od onoga sto su do sada !


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni