Leclerc pobijedio na domaćem terenu, veliki sudar Pereza i Haasova na samom početku

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 3 tjedana 3 min 109 komentara

Nakon što prošla dva pole positiona na domaćoj stazi nisu urodila plodom, danas je za Charlesa Leclerca bila treća sreća na Velikoj nagradi Monaka. Ferrarijev vozač stigao je do svoje prve pobjede nakon VN Austrije 2022. u utrci u kojoj nismo vidjeli nijednu promjenu pozicije među prvih deset u odnosu na kvalifikacije.

Podij su tako upotpunili Oscar Piastri i Carlos Sainz, a iza njih su završili Lando Norris i George Russell. Max Verstappen i Lewis Hamilton promijenili su gume u 53. i 52. krugu, no to im nije donijelo nikakvu promjenu. Osvajače bodova zaključuju Yuki Tsunoda, Alex Albon i Pierre Gasly.

Utrka je započela u iznimno kaotičnom tonu – Sainz je probušio gumu malenim kontaktom s Piastrijem u prvom zavoju i pao na začelje nakon što nije uspio skrenuti u zavoj Casino, dok se iza dogodio ogroman sudar u kojem su sudjelovali Sergio Perez, Kevin Magnussen i Nico Hulkenberg. Pereza je u Beau Rivageu zakačio Magnussen, što je dovelo do sudara koji je napravio totalku na Red Bullu, a terminalnu štetu pretrpio je i drugi Haas Nice Hulkenberga koji se samo našao na krivom mjestu u toj situaciji.

Esteban Ocon ponovo je pokazao nevjerojatno nisku razinu kolegijalnosti i izazvao sudar napadom nad Gaslyjem u Portieru. Ocon je poskočio s bolidom i zbog štete nije mogao nastaviti utrku, dok je Gaslyjev bolid preživio. Zbog ogromne štete nastale sudarom Pereza i Haasova imali smo crvenu zastavu u trajanju od oko 40 minuta, a to su svi osim Logana Sargeanta iskoristili za obaveznu promjenu guma. Puno sreće u svemu tome imao je Sainz koji ne samo da je mogao nastaviti utrku, već je i na restartu ponovo bio treći jer je utrka prekinuta prerano da bi se odredio novi poredak.

To je dovelo do ekstremnog čuvanja guma do samog kraja utrke u kojoj nismo vidjeli nijedno pretjecanje unutar top 10 pa nakon restarta nije bilo događaja vrijednih spomena, osim trenutka u kojem je Lance Stroll par krugova nakon besplatne promjene guma koju mu je omogućio kolega Fernando Alonso probušio gumu udarcem u unutarnji zid u šikani na izlazu iz tunela te time prokockao šansu za napad na posljednji bod.

Iduća utrka vozi se za dva tjedna u Kanadi.

Rezultati

PVozačKonstruktorZaostatak
1Charles LeclercFERRARI
2Oscar PiastriMCLAREN MERCEDES+7.152s
3Carlos SainzFERRARI+7.585s
4Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+8.650s
5George RussellMERCEDES+13.309s
6Max VerstappenRED BULL RACING HONDA RBPT+13.853s
7Lewis HamiltonMERCEDES+14.908s
8Yuki TsunodaRB HONDA RBPT+1 krug
9Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+1 krug
10Pierre GaslyALPINE RENAULT+1 krug
11Fernando AlonsoASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+2 kruga
12Daniel RicciardoRB HONDA RBPT+2 kruga
13Valtteri BottasKICK SAUBER FERRARI+2 kruga
14Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+2 kruga
15Logan SargeantWILLIAMS MERCEDES+2 kruga
16Zhou GuanyuKICK SAUBER FERRARI+2 kruga
Esteban OconALPINE RENAULTodustao
Sergio PerezRED BULL RACING HONDA RBPTsudar
Nico HulkenbergHAAS FERRARIsudar
Kevin MagnussenHAAS FERRARIsudar

Odgovor

109 komentara

  1. Ferrari
    Thor Donator Prikaži

    Bravo Charles! Napokon domaća pobjeda! 🇲🇨



    26
    26

    0
  2. Formula 1
    Dzoni95 Prikaži

    Magnusen i Okon najveci panjevi formule 1 bravo za Leklera trka teska dosada msm da nista gore do sada nisam gledao automoto sportu.



    14
    13

    1
  3. Formula 1
    tomz Prikaži

    Ova utrka sigurno ulazi kao kandidat za najdosadniji sportski event u povijesti…
    Čestitke Charlesu i ostalima na podiju.
    I ono malo šansi za ikakvim uzbuđenjima na ovoj stazi je uspio uništiti danski buzdovan.
    Do čitanja…



    17
    14

    3
  4. Mika Hakkinen
    Djuvedj Pretplatnik Prikaži
    x1

    Procesija na sv. Trojstvo



    8
    7

    1
  5. Vw
    Crni molo Prikaži

    Čestitke šampionu leclercu



    9
    5

    4
  6. Fia
    Realista Prikaži

    Doktorska voznja. Bravo Charles!



    20
    20

    0
  7. Renault
    Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

    Bravo Charles!!! Sretan sam kao da je Renault pobijedio.

    Što se Ocona tiče, stvarno sam mu progledavao kroz prste, ali ovo je stvarno prevršilo svaku mjeru. On se bori samo protiv momčadskih kolega. Noga u guzicu odma nakon ove trke!

    Na ovoj stazi treba uvesti pravilo da se smije koristiti samo MEDIUM i SOFT.



    21
    20

    1
  8. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Jedno prokletstvo je nadvladano, idemo dalje po još veće stvari 😉



    7
    6

    1
  9. Max Verstappen 1
    TheDutchLion Donator Prikaži

    Leclerc je ovo definitivno zasluzio.

    Procesija prvih 10 i natjecanje ko ce sporije voziti
    Russell 80 krugova na M gumama.

    Max na novim gumama 4s brzi od Russella i onda 20 krugova bez najmanje sanse za preticanjem
    Ovi auti su preveliki za ovu stazu..
    Top kvalifikacije utrka veliko nista.



    12
    11

    1
  10. Kimi Raikkonen 7
    Dragan1980 Prikaži

    Cestike Lekleru.
    Okon naj veci konj na gridu.
    Trka dosadna do zla.
    Pohvale za one koji su uspeli preteci



    7
    5

    2
  11. Jordan Forever Prikaži

    Dame i gnjusobe, Charles Leclerc je pobjednik VN Monaka! Konačno! Uvijek sam ga smatrao favoritom u Monaku, ali čudan slijed događaja prethodnih godina je otegnuo pobjedu do ove godine. Čudna utrka, čestitke Piastriju na mirnoj utrci i prvom postolju sezone. Čestitke Sainzu jer opet je odvozio solidno, koristi prilike koje mu se nudi. Ima velike sreće da je na postolju danas. Čestitke Tsunodi koji i dalje marljivo skuplja bodove. Mislim da ga VCARB, Haas i Sauber ne mogu izbjeći iz kombinacija za 2025. Bravo Williamsu, Albonu i Gaslyju na prvim bodovima. Magnussen – wtf!?? Ocon – wtf!?? Nadam se da budu udijelili Magnussenu jos ta 2 boda za propustanje utrke da vidimo opet Bearmana ili koga u bolidu. Oconu slobodno neka daju pedalu iz Alpinea.



    5
    5

    0
  12. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Čestitke Čarliju što je napokon skinuo paučinu u svojoj ulici. Lijepa žetva bodova za Crvendaće.
    Uzbudljivije je danas bilo u staračkom domu na partiji šaha.
    Nadam se da će do kraja sezone bit opakih borbi na relaciji Ferrari, McLaren i Red bull.



    9
    9

    0
  13. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Uvijek je lijepo vidjeti toliko iskrenog veselja…kako Norris tako sad Leclerc. S toliko pehova do sad jos je i slađe.
    Pripremio sam se za dosadnh utrku, ali kolicina dosade uvijek iznenadi.
    Ne razumijem Ocona…jel kad se ugase crvena svjetla se i njemu ugasi mozak. Steta sto tu svoju borbenost i strast koju ima u bitci za svaku poziciju ne moze malo obuzdat i promislit jer nije toliki panj od vozaca…kao recimo Magnussen koji mi je vec i dosadio sa svojim potezima kao da je na kartingu pa nema posljedica. Dobio je bonus par godina karijere, ali mislim da je sada dosta.
    A sto se tice prvenstva…pa Max i Red Bull nisu uopce daleko.



    8
    6

    2
  14. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Neznam jeli jos netko primjetio, ali pri udaru Pereza u ogradu, potporni stup je udario u fotografa. Vidio sam da je ostao lezati na podu i hitna je dosla po njega. Sigurnosne mjere nula u j… Monaku…

    I da mislim da Ocona treba maknuti iz F1…



    13
    12

    1
  15. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Treca srecaaaa ! Forza Ferrari !!



    3
    3

    0
  16. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Jednostavno ovo je Monako, utrka za bogate da gledaju sa balkona. Tu je glamur dubokih djepova i mi tu ne možemo nista.

    Čestitke Leclercu, fantastičan vikend krunisan pobjedom, sve u jednom fantastičan vikend za Ferrari 🍻



    5
    4

    1
  17. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Bravo Leclerc! Neka uživa dok može.
    Dogodine dvoboj s najprljavijim minegameom u povijesti sporta.

    Ferrari i McLaren u vrhu, ko nekad.
    Iako jedan od najneuzbudljivijih Monaca, opet je prisutna neka neizvjesnost zbog čekanja SCa. Ovaj put ipak procesija.🤣
    Magnusena i Ocona u istu momčad



    7
    4

    3
  18. Michael Schumacher
    HuMS32 Pretplatnik Prikaži

    Bravo Leclerc, nastavio di je stao u kvalama. Vidjelo se koliko puno mu to znaci. Ajmo tako nastaviti. Forza Ferrari



    4
    4

    0
  19. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Verstappen vs moja malenkost u utrkama ove sezone: 0-3 💪



    8
    8

    0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      Nemoj se ljutiti ali samo ti možeš ovo zvati utrkom.
      Po pravilima FIA ovakva utrka nema nikakve šanse ući u kalendar zbog bar 50 tak NJIHOVIH pravila.
      Ali jahte su bile tako lijepe.


      0
      -19

      19
      • Ferrari
        Mrgud Prikaži

        Nabroji bar tri, molim te.


        0
        0

        0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Prikaži

          Minimalna dužina staze, minimalna širina staze, brzina staze, najoštriji dozvoljeni zavoj, najsporiji dozvoljeni zavoj, ulaz u boks, minimalna dužina boksa, širina boksa, minimalna veličina jednog boksa, izlaz iz boksa, dostupnost bokseva u slučaju neke nesreće, požara…. minimalna konfiguracija za mogućnost pretjecanja, zone izlijetanja……….. Čitaj pravila FIA-e ak ti se da. Nije neko štivo, ali ovo je dio o stazama koji nije jako dugačak i preskočiš sitne detalje. A glede Lovre njemu ne treba advokat. Ne bu se rasplakal na moj komentar otišao doma i više nikada se ne bavio Formulom 1


          0
          -5

          5
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Ne vrijedi Mrgude truda.



          1
          -1

          2
        • Ferrari
          Mrgud Prikaži

          Hoćemo Spa izbaciti iz kalendara zato sto je prvi zavoj pod kutem manjim od 45 stupnjeva?

          Ako cemo tjerati mak na konac ajmo onda sve procesljati pa da vidimo što će ostati od staza..Monza recimo, šikana pa Lesmo 1 i 2 tamo mi je isto sumnjivo ima li 12m širine. Kanada isto, prvi sektor, di je ona desno lijevo šikana, sigurno nema konstano 12m širine..evo zasad su Monte Carlo, Spa, Canada i Monza vani..možemo tako nastaviti i osim Tilkedroma i Bliskog i Dalekog Istoka drugih staza gledati nećemo.



          5
          4

          1
      • Ferrari
        GRID.N01 Prikaži

        Ne razumijem o čemu pričaš. Meni je ovo isto utrka, a kalendaru je od 1929. godine.
        Po mnogim vozačima, jedna od najtežih ali i najprestižnijih utrka u kalendaru. Međutim, ovakvima poput tebe kojima je jedini cilj trolanje i kopiranje tuđih komentara s foruma, naravno da ovakve stvari nisu jasne.



        7
        7

        0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Prikaži

          U tome je i problem. Utrka se gotovo nije promijenila, ali bolidi jesu. Osim što su od 1929 3-4 puta brži, današnji bolidi u odnosu na prije 10 godina su 1/3 duži, veći, teži, sporiji, aerodinamika igra glavnu ulogu, a u Monte Carlu imaš svega osim pomoći aerodinamike.
          Čemu? I kako to zvati utrkom?
          Pobjednik je onaj koji najsporije vozi?
          Pa bili su sporiji od F2


          0
          -4

          4
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Pero da si ti na bio na mjestu Leclerca jučer ti bi ganjao što brže krugove? Dečko je odradio i uzeo ponuđeno. Ovi na startu su izazvali RF i napravljena je izmjena guma za vrijeme iste. Znači imaš gume koje vjerovatno izdrže cijelu utrku na stazi na kojoj te ne može proći nitko. Lagano kruzaš do pobijede na domaćem terenu i to je to. Ti nebi postupio tako ? Ima još u kalendaru utrka gdje bude jako malo akcije. Da je bilo tko bio jučer na mjestu Leclerca napravio bi isto. A tu nije problem vozač i njegov tempo ni brzina F2 nego koncept staze. I da su vozili koliko god brzo mogu pretjecanja bi jedino moguća bila kroz bokseve. Nije zanimljivo gledati 8 godina dominacije jedne ekipe pa onda par godina druge gdje je prvak poznat nakon 5 gp vikenda. I opet svi to gledamo i dalje.



          7
          7

          0
    • David Croft
      Frantic Donator Prikaži

      Samo ti Lovro nastavi pisati izvještaje



      5
      4

      1
  20. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    Bravo Leclerc! Odvozio od početka do kraja s potpunom kontrolom utrke cijelo vrijeme. Oscar jednako tako iza njega.
    Sainz je nadmudrio Norisa. Jedinu šansu koju je Noris mogao imati (boks) nije iskoristio.
    Lijepo je bilo vidjeti Leclerca ovako sretnog na podiju i nakon utrke. Nadam se da je početak mnogih sljedećih.

    Incidenti u prvom krugu, jedino Ocon zaslužuje šamar od šefa ekipe. Svi su po meni racing incident. Najlakše bi bilo okriviti Magnussena, ali Perec je imao livadu s lijeve strane i mogao je baciti oko na retrovizor. Magnussen nije baš imao gdje se maknuti.

    I lijepo je Luka jučer napisao – najbitnije kvalifikacije sezone.



    3
    3

    0
  21. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Bravo. Idemo upgrade za Kanadu.



    1
    -2

    3
  22. Ferrari
    Fiorano99 Prikaži

    Prelijep intervju nakon utrke kad je spomenuo preminulog oca i prelijepo slavlje kompletne Ferrari ekipe na i oko podija



    18
    18

    0
  23. Lotus
    zion11 Prikaži

    Monaco izbaciti iz kalendara, hvala, molim, do viđenja



    3
    -3

    6
  24. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Prekrasan dan.
    Jahte su bile tako lijepe.



    7
    0

    7
  25. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Meni dobra utrka. Imamo dvije momcadi koje su se borile za pobjedu. Staza je jednostavno takva da su kvalifikacije najbitnije i ne vidim ništa loše u tome. Neki od vas kao da nikada prije nisu gledali tu stazu.
    Imamo tri ekipe koje se bore za pobjede u sezoni koja je počela sa dominacijom jedne ekipe. Kada se zadnji put takav preokret dogodio?



    17
    13

    4
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Ajde fala bogu netko tko razumije ovaj sport. Bilo je ovdje puno nadmetanja, tko je znao gledati.



      13
      11

      2
      • Carlos Sainz 55
        Tudum Donator Prikaži

        Ima li di za uplatit tečaj iz gledanja? Ubijam oko drugi vikend zaredom



        7
        5

        2
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Evo, za početak gledaj f1tv pre race show i onda na prijenosu prebaci na globus (Martin Brundle). Obavezno na nekom drugom ekranu upali live timing, stvari postaju zanimljivije kad sam vidiš koliko je tko brz u kojem trenutku…

          Unatoč svemu tome bez neke intelektualne radoznalosti ne bude ništa pomoglo.



          7
          6

          1
      • avalon Prikaži

        ma da , vidili smo puno nadmetanja mada mi se čini da su nakon ponovljenog starta gotovo svi vozači zadržali svoje pozicije . kad gledam trke nastojim gledat i borbe vozača koji nisu u vrhu nego bilo di u poretku ako režiser to pokaže no jučer to nije bilo moguće jer pravih borbi nije ni bilo . preticanja bi se mogla nabrojit na prste jedne ruke . za mene nije nadmetanje ako npr piastri dođe na nekoliko desetih iza leclerca ili carlos dođe oscaru na nekoliko desetih pa posli određenog broja krugova ne pokušaju ništa nego “dignu nogu sa gasa” zbog turbulencija ili pregrijavanja guma , motora tbog vožnje u prljavom zraku = ostaje ista meta , isto odstojanje . MC je oduvjek bila mondenska staza “posvećena” jet setu , sponzorima i sve se uglavnom bazira na Q jer se malo šta na ovoj “gradskoj” stazi može modificirat . uzbuđenja su jedino moguća ako iznenada padne kiša ili se desi neki krš ali ne ka jučer na startu nego npr u 1/3 ili sredini trke . pa jbte koliko je gotovo nemoguće pretica najbolje ilustrira pobjeda ricciarda 2018. sa 25% manje KS zbog problema sa MGU – K i sa problemom brzina ( vozija je sa 6 umisto sa 8 ) uspija je zadržat vodstvo i završit 7 s ispred 2. seba i sa 17 s ispred 3. lewisa . 1992. mansell u williamsu je “nosom” bolida skoro gura sennu ali ga nije uspija preteći … razlika na kraju je bila 0,2 s . slično je jučer u nekoliko navrata bilo između piastria i carlosa ali takve situacije(npr lando Vs carlos , russell Vs max ) bi prije stavija u “rubriku” sizifov posao nego nadmetanje . jedino šta je jučer bilo gušt vidit je radost leclerca posli njegove prve potpuno zaslužene pobjede u bilo kojoj kategoriji na domaćoj stazi , njegova “vaterpolo” proslava bacanjem vasseura u more ( nadam se da ima vodootporni sat i mobitel ;)) i charlesovog skoka za njim . interesanto mi je bilo gledat i poslovićno rezerviranog kneza alberta kako se sa smješkom ostaje prskat šampanjcem . valjda je i ovo prvi put da se to desilo .
        sve će to ostat lipi trenutci zabilježeni u povijesti trka u MC ali pričat o nekakvim nadmetanjima koja su se na ovoj trci događala …. hm , možda se ja nimalo ne razumim u ovaj sport pa nisam vidija nadmetanje :(



        2
        0

        2
      • Jody Prikaži

        Meni je ovo najbolji komentar utrke✌️


        0
        0

        0
    • Pirelli Wet
      r2d2 Donator Prikaži
      x1

      Slažem se, utrka nije bila nezanimljiva. Bilo je krša za opravdanu crvenu zastavu, sudara momčadskih kolega, poljubaca s barijerama i taktiziranja (Vodeća četvorka Russel, Alonso etc). Činjenica je da su pretjecanja u Monaku, Singapooreu ili sličnim uskim i sporim stazama gdje DRS nije ‘efikasan’ teška, da ne kažem nemoguća u normalnim uvjetima. Mislim da ih je danas u utrci bilo moguće prebrojati na prste jedne ruke. Ali nije sve u pretejecanjima, Najdosadniji mi je bio dugotrajni prekid.



      10
      10

      0
    • Fernando Alonso
      Lovro Andraka urednik Prikaži

      Moram se sad malo ubaciti u ovu raspravu kad je već i nakon Imole bila slična tema. Stoji da je Monako takav kakav je i da se tu ne može očekivati ne znam koliko akcije, ali ne vidim problem u tome da ljudi kažu da je ova ili bilo koja utrka bila dosadna, tj. da to bude smatrano nekakvim nerazumijevanjem sporta. Može se uvijek naći nešto zanimljivo, ali ako tu zanimljivost moraš tražiti mikroskopom, onda je fer reći da je generalno dosadno.

      Konkretno, danas smo imali kaos u prvom krugu i do kraja utrke nešto taktiziranja s razmacima. Svi su promijenili gume pod crvenom zastavom i više nismo imali nikakvu stratešku borbu, a na stazi je upravo po tome koliko su se svi mogli igrati s razmacima bilo jasno da prolaza nema bez da se vozač ispred skuca u zid i napravi poštenu štetu jer bi s manjom i dalje bilo izvedivo ostati naprijed. Neki SC je mogao eventualno prodrmati stvari, ali za sve ostalo je bilo jasno da će ostati kako i je bez nekih kvarova ili nepotrebnih odlazaka u boks u stilu Hamiltona 2015.

      Što se tiče toga da imamo tri konkurentne ekipe je apsolutno sjajno i zanimljivo, i dosadne utrke su zanimljivije u sezoni u kojoj više ljudi može pobijediti, odnosno postoji nekakva borba prvenstvo, ali sama utrka je druga priča i za ovu se jednostavno ne može reći da je bila zanimljiva.



      10
      9

      1
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        vidjeh na redditu:
        The top 10 finished in the exact same order they started today. The previous record for this was the top 6 (Monaco and Singapore 2018.



        4
        4

        0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Onaj tko u F1 ne vidi više od preticanja i sudara stvarno ne razumije o čemu se tu radi.



        4
        4

        0
        • Fernando Alonso
          Lovro Andraka urednik Prikaži

          Broj pretjecanja i pogotovo sudara nisu apsolutni kriteriji za zanimljivost utrke. Sve ovisi o kontekstu, ali to ne znači da je svaka utrka zanimljiva ili da ne postoje dosadne utrke.



          3
          3

          0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Ok Lovro, slažem se da se ne slažem.
          Jedini argument kojim netko podržava svoju tvrdnju kad govori o dosadnoj utrci je da nije bilo kaosa i pretjecanja.
          Meni ne postoji dosadna utrka, a pogotovo to nije jučerašnja koja je bila vrlo strateška.

          Glupo mi je da ja tebe uvjeravam da nešto nije dosadno kad tebi je, ja samo kažem da meni nije jer nađem zanimljivo i kad nema niti jednog preticanja. Pa si onda utvaram da vidim nešto što ti ne vidiš ili jednostavno moj mozak radi drukčije od tvog.

          Ipak između mene i tebe postoji bitna razlika, ti si urednik, a ja čitatelj na ovom mjestu, pa se tvoja dosada multiplicira. Zato sam prije komentirao da je tužno kad F1 novinar napiše da mu je trka bila dosadna.

          Nemoj mi odgovoriti da slobodno se pridružim. Probao sam. Nisam dovoljno talentiran pa mi pisanje oduzima puno previše vremena. Vrlo cijenim što postoji ova zajednica s kojom se da više manje pristojno raspravljati o F1.

          Slijedi nam produljeni vikend, ako stignem, u glavi mi se roji neki članak o dosadi u F1….



          6
          6

          0
        • Fernando Alonso
          Lovro Andraka urednik Prikaži

          Može biti zanimljivo i bez ijednog pretjecanja, apsolutno. Međutim, ove nedjelje ja jednostavno nisam vidio ništa što bi me zaintrigiralo. Složit ću se @avalon-ovim zaključkom da tu nije bilo nikakvog uzbudljivog nadmetanja. Događa se, i u našem i u svakom drugom sportu, ne treba sad pričati o nekim drastičnim promjenama ili što sve ljudi znaju prizivati, ali nećemo se ni praviti da je bilo uzbuđenja kad nije. Ali, kao što kažeš, složit ćemo se da se ne slažemo, svatko ima svoj pojam zanimljivosti.



          2
          2

          0
  26. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži
    x1

    A sada vratimo se utrkama.



    5
    -6

    11
  27. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    -čestitke čarliju na zasluženoj pobjedi, komplicira se situacija na vrhu poredaka.
    -nakon restarta predosadno. russell na meidumu odvozio bez da izgubi poziciju.
    -jedino pozitivno što ću pamtit je još jedna dobra utrka yukija.



    7
    7

    0
  28. Rolex
    petar8 Prikaži

    Najbolje pretjecanje – Ocon. 😕



    1
    0

    1
  29. Marlboro
    Hey You Donator Prikaži

    ovaj magnussen nema ga smisla vise ni komentirati. dobro ce mu doci hladjenje. ocon retard svoje vrste al ni to nije nista nova. a hamster i citanje situacije i utrke. citavu utrku ceka taj undercut i kad ga je napravio em nije stavio soft em napao ekipu da sto mu nisu rekli da mora outlap vozit maksimalno jer inace ce max napravit sto je i napravio. razumijevanje utrke ko pripeta krava.



    4
    -1

    5
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Neće Magnussen na hlađenje, ali Ocon bi mogao razljutio je gazdu. Inače baš me zanima što sad Gene misli o iskusnim vozačima koji ne prave štetu…



      11
      11

      0
      • Flavio Briatore
        Unwoken European Prikaži

        Stroll i Ocon su jednako glupi. I jedan i drugi najviše vole kamikaza poteze prema timskim kolegama. Ne znam kako niti jedan još nije dobio šakom o glavu ili barem bitch slap. To bi Senna šamarao i odgajao.


        0
        -2

        2
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Ma s Oconom nema pomoći, vidlo se još od onog legendarnog da je on vozač Mercedesa. Tu je bilo jasno da između ušiju vlada vakuum i to se pokaže vrlo često. Nadam se da će ga Alpine izbaciti. A nekako se nadam da bi i Magnussen mogao postati preskup starom šajseru….



          3
          1

          2
  30. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Bravo Leclerc, bravo Ferrari, da nije bilo slijepog crijeva bili bi jos blize RB, dobra trka.



    3
    3

    0
  31. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Utrka shit kao i obično. Na kraju telenovela… Charles plače, princ Albert plače, vatrogaskinja plače, a i ja sam skoro zaplakao. Talijansko zborno pjevanje legendarno kao i obično. Salute princu što je ovog puta imao muda ostati na bini i čak je i polijevao šampanjcem.



    11
    9

    2
  32. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Ovako, volim Monaco, ali utrka, u ovim uvjetima kako se danas dogodila je parodija Formule 1. Ovdje bi sa izuzetkom starta top vozač mogao pobijediti u F2 bolidu. 70 krugova na medium gumama i opet te ne može prestići bolji vozač u boljem bolidu na boljim gumama…
    Idemo dalje; Kmag & Perez, ne znaš koji je gluplji ja bih im osobno obojici zalijepio kazne, Kmagu 5 mjesta kazne za slijedeću trku, Perezu tri. I jedan i drugi su mogli izbjeći sudar. Ali eto Kmag dokazani idiot, a Perezu se ponovno mozak isključio i kao da se trudi da što prije popuši mjesto u RB-u. Sada Ocon, lik se samo Bori protiv timskog kolege, nešto neviđeno u F1…

    Napokon da komentiram i lijepe stvari: Charles konačno, čovjek poder’o kvalifikacije, iskontrolirao utrku doktorski, kao da sam gladao Schumija u crvenom bolidu. Čovjek to zaslužuje, da se oslobodi PTSP-a Binottovog Ferrarija i s povjerenjem u tim i bolid mu osim Maxa nema ravnog.



    11
    9

    2
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      Slažem se s tobom u potpunosti.
      Zbog svega toga što sam unaprijed znao da će se dešavati, (osim sudara) jer se već dešavalo 50 puta za redom, trolate me ko babu Vangu


      0
      -3

      3
    • Mclaren
      raca Prikaži

      @battery992 Ti bi Magnusenu dao 5 mjesta kazne? Ja bi mu dao mjesec dana zatvora


      0
      -1

      1
      • Stefan Bellof
        pigmalion Prikaži

        Perez također tu ima svoju krivnju.
        Nije samo KMag kriv.
        Poslije njegovog “dive bombanja” u Miami-iju, i ovoga u Monacu, nema za njega sjedala kod Red Bull-a u 2025.
        Što se mene tiče može i iz F1. Perez.



        2
        1

        1
      • Flavio Briatore
        Unwoken European Prikaži

        Magnus je ušao u rupu koja je tada bila. Mislio je ako proviri nosom u taj prostor da će mu Perez dati tu liniju i onda bi kasnije on imao unutrarnju stranu zavoja. Problem je što je Perez odabrao sredinu staze i nije mu dao da uđe u prostor koji je ovaj vidio i mislio da postoji….. a onda tu ide poznata Sennina “ako ne ideš u otvoreni prostor, onda više nisi racing driver”. Bio je ambiciozan, ludo ambiciozan, ali je u toj milisekundi kada je odlučivao o potezu vidio da ima baš mjesta za njega i da je brži od Pereza. U idućih 0.1 sekundu Perez se pomakao 15 centimetara u desno i te linije više nije bilo. Kaboom.



        6
        5

        1
        • Niki Lauda
          Vordas Pretplatnik Prikaži

          K-mag je bio preambiciozan, da tako kažem, prvo je zakačio zid i onda refleksno skrenu lijevo ili ga je zid odbacio. Perez čak i trzne lijevo prije udara ali tu valda vidi Hulka i drži ravno.”A onda tu ide poznata Sennina “ako ne ideš u otvoreni prostor, onda više nisi racing driver” ali ide i ona da bi bio prvi prvo moraš završiti. Ispao je K-magarac zadnje vrijeme.
          https://youtube.com/shorts/guZbl-9gqz4?si=FzeNjE0FYbk6psxA



          1
          1

          0
  33. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Bas mi je drago za Charlesa, zaslužio je, a ovaj vikend pogotovo. Najbolje je izgledao kroz cijeli vikend.

    Nije mi baš najbolje sjelo to što nam je uskraćen jedan pit stop zbog crvene zastave. Možda bi trebalo uvest pravilo za ovakve situacije. Npr. isto kako se Sainz smio vratiti na P3 jer je crvena izašla prije nego što je krug završen, isto tako bi mogli uvesti pravilo koje kaže da nije dozvoljena promjena guma pod crvenom zastavom, ako nije odvožen puni krug.



    12
    12

    0
  34. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Max se žali da nisu bila moguca pretjecanja u ovoj utrci, nije mu smetalo u Imoli!?



    10
    7

    3
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      U Imoli (koju isto ne volim zbog toga) ipak se moglo pretjecati. Ovdje si doslovno mogao usporiti vlakić iza sebe 10 krugova da ti momčadski kolega ispred može ući u boks i promijeniti gume. To je smiješno. Zaboravljate da su bolidi za 1/3 veći, teži , slabiji i sve je u aerodinamici. Pretjecanja u Monte Carlu nikada nije niti bilo osim ludih pokušaja, a u ovim novim bolidima je potpuno nemoguće. Mogao si staviti i crvene gume pa voziti polako.



      6
      4

      2
  35. Ayrton Senna
    maurich Donator Prikaži
    x4

    Čitam komentare i ne vjerujem koliko se mržnje mora prosipati čak i na F1 temama…
    Ljudi, Monaco je LEGENDARNA utrka, koja je mnogo puta znala biti itekako zanimljiva, ako je znate gledati na način kako bi je i trebalo gledati. Na stranu što su današnji bolidi preveliki, pretjecanja (skoro pa) nemoguća, ali meni kao fanu F1 nije dosadno gledati ni da cijeli dan samo Ferrariji kruže pp svom prirodnom okruženju, McLareni u Senninim bojama, Sennine snimke kruganiz 1990. koje se prikazuju u tunelu. Konačna pobjeda domaćeg dečka nakon toliko pehova, suze u očima i prisjećanje na pokojnog oca, Princ sa šampanjcem lud od sreće…
    Ako vam to nije dovoljno, a istinski ste fanovi F1…pa prebacite kanal i čekajte sljedeću utrku.
    Ili sam možda pretradicionalan, prestar, ne znam…ili samo uživam u nekim detaljima koji me stvarno razvesele…🙃



    33
    32

    1
    • Charles Leclerc
      F12000 Prikaži

      Uz Silverstone, Spa i Monzu, jedina utrka koja je bila dio prve sezone Formule 1 iz 1950.
      Ustanite dok izgovarate “VN Monaka”!



      20
      20

      0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Stajao sa dok pišem u stavu mirno. (podsjetilo me malo na socijalističke parade, današnje sletove srednjoafičkih diktatora, i NASCAR INYCAR utrke. Njih najviše volim zbog one kamerice na zidu staze pred koju obavezno stave buket cvijeća. Podsjeća e na baku koja je stavljala pletene tabletiće na tako da vise do pola ekrana xexe)
        To je imalo za posljedicu da ne vidim monitor dobro pa sa morao umjesto jednoga , pet komentara staviti.
        p.s. jel znate da ne možete sami sebi staviti minus?


        0
        -9

        9
        • Chequered Flag
          AnteF1 Prikaži

          Prošle godine nisi tako pisao o Monacu. Tko želi vidjeti neka izgugla taj članak.


          0
          0

          0
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Ja ne znam zašto gledaš nešto što te frustrira ili živcira? Meni ako se nešto ne gleda i to smatram glupim i dosadnim jednostavno to nešto preskočim.



          3
          3

          0
    • Sebastian Vettel 5
      battery992 Prikaži

      Načelno se slažem s tobom, ali mislim kako većina ljudi ne mrzi Monako, niti ovu stazu, nego ono što je F1 danas postala. Pravila Formule 1 bi trebala biti takva da se bolidi prilagode stazama na kojim se F1 utrkuje, a ne da isti budu preveliki za dobar dio staza. Jednostavno ako je u potpunosti nemoguće prestići kompetentnog vozača na stazi, onda to što se vozi nije utrka, niti s vozačima niti s vremenom. Pogotovo kada se još dogodi Freak situacija kao jučer, kada utrka izgubi i strateško nadmetanje tada to uopće nema smisla. I jučer su se sva pretjecanja dogodila na trećerazrednim vozačima…
      FIA i F1 trebaju reagirati i zabraniti promjenu guma tokom Red Flag perioda, a u budućnosti težiti prilagođavanju bolida stazama. Jer se vlakovi na tračnicama ne mogu utrkivati.



      3
      3

      0
      • Pirelli Wet
        r2d2 Donator Prikaži

        Drugim riječima, većina ljudi se u mladosti zaljubila u oku ugodnu vitku djevojku koja je u međuvremenu izgubila ljepotu nabacila znatnu kilažu i sada s njom ima odnos ljubavi i mržnje. Kažu da je to posljedica toga što se ljubav zamijeni vezanošću ega i ovisnošću.



        3
        1

        2
        • Stefan Bellof
          pigmalion Prikaži

          Ne miješaj ( ne uspoređuj ) žene i F1.
          To se više “ne smije” raditi. 😎😎
          Niti je pristojno – pogotovo u kontestu, kojeg ti koristiš.
          Odnosno, nisi to baš dobro složio.
          Ne brini se, ljudski je griješiti.

          Evo, npr. ja…… danas sam napravio dvije privatne, i nekoliko poslovnih pogrešaka.

          😇😇



          2
          1

          1
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Prikaži

          Točno tako. Osim što je u ovom slučaju staza stara i voli nabildane mlade bolide, a bolidi zbog bildanja ne mogu proći kroz vrata.



          1
          -2

          3
    • Flavio Briatore
      Unwoken European Prikaži

      Monaco je trash staza za utrku. Gledao sam svaku utrku na istoj od 1997. godine do danas. Ne možeš me uvjeriti u suprotno. Mogao bih složiti kalendar od pravih legendarnih staza koje su bile dobre nekoć, a koje su dobre i sada. Monaco ima povijest (i kulturu), ali nema šanse da je to staza F1. Koliko tebi vrijedi historija, a koliko ti vrijedi utrkivanje? Sepang je 10000x veće vrijednosti od Monaca.



      1
      -1

      2
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      Bila je zanimljiva svaki puta kada bi pala kiša i ono kada se Senna zabio u ogradu 7 krugova prije kraja pred ulazom u tunel.



      3
      0

      3
  36. avalon Prikaži

    baš bi volija znat mišljenje poštovanih komentatora ovog portala , a koji visoko cijene MC šta bi kazali da se ovakva staza , ovakve konfiguracije “pojavi” negdje na arapskom poluotoku . gotovo 100% sam siguran da bi bila žestoko popljuvana i našlo bi joj se bar 100 mana . no MC je drugačiji , odlična staza puna tradicije . sve druge ulične staze su fuj , mane su im šta se nalaze “tamo negdje” , “okružene” su zidovima , nemaju izletnih zona i svaku grešku kažnjavaju . ovo šta je drugim uličnim stazama mana izgleda da je za mnoge draž kad je u pitanju MC . naravno da je uzbudljivije bilo gledat 2018. kako ricciardo drži iza sebe seba i lewisa usprkos problemima sa mijenjačem i MGU – K ( 25 % manje snage ) nego npr gledat kako MS u monzi pretječe lewisa u parabilici sa vanjske strane bez DRS – a ili npr uzajamno preticanje pereza i lewisa u abu dabiju 2021. jer pravom ljubitelju F 1 preticanja su samo sporedna stvar koja se dešava , prava draž je šahovska borba strategija , taktika . btw , te 2021. segio je još i zna vozit , zasluživa je RB , još tokom trke , ovog dvoboja horner je TR kaza da je sergio animal ( u pozitivnom kontekstu ) , a pohvalija ga je i max . sad perez ne zaslužuje RB je je jednostavno vozač papak .
    (ne)simpatije određuju percepciju o vozaču i čine nas da neke stvari jednostavno ne vidimo ili ne želimo vidit . nikome npr nije palo na pamet da je ferrari u MC ima i sriće . jer da se krš desija ne neposredno posli starta i da se posli crvene zastave nije krenulo “ispočetka” ko zna kako bi trka završila . za ovaj start sa istih pozicija iz Q zahvalan je zhou ! naime da su svi vozači “izašli” iz prvog sektora staze u ponovljenom start carlos bi valjda starta sa začelja no zhou je “zapeja” , jedino on nije proša taj prvi sektor i zbog toga smo imali startni poredak na restartu ka iz Q . jer ne bi bilo isto da je u restartu leclerc iza sebe ima 2 McL koji bi se tokom 78 krugova mogli “igrat” strategijama . ovako je carlos razdvojia 2 McL i onemogučija nekakvu “kombinaciju” . ako mislite da je ovo glupost sitite se monze 2018. kad je kimi tvrdoglavo drža seba iza sebe na startu i njegove borbe sa 2 merca . istina , nije MC monza ali nikad se ne zna . tim više šta McL pokazuje izuzetnu formu , a isto tako i vozači .
    iako su van staze prijatelji kako prenosi max F1 norris je o restatu izjavija “Kad o tome razmišljate na otvoren način, frustrirajuće je i nepravedno, da zato što netko pogriješi i zato što određeni broj vozača nije prošao određenom linijom prije crvene zastave, da on može ispraviti tu pogrešku i dobiti besplatno zaustavljanje u boksu. To je nepošteno.”
    malo sriće se možda može vidit i u tome šta je krš sa starta anulira i odlazak u boks tokom trke jer kad je ferrari u pitanju i tu se moga desit problem , sitimo se MC 2022. srića je i šta ferrari ima i carlosa koji usprkos tome šta “dobiva nogu” ostaje do kraja lojalan timu i daje sve od sebe ( lewis odlazi također i pitanje je koliko on “grize” za merc ) , a takve vožnje carlosa mogu bit od pomoći leclercu . mislim da je zbog pristupa , odnosa carlos jedan od unikatnijih vozača ove F 1 . neko drugi bi možda pomislija “ko ih je*e kad mi ovo rade” ali ne i lojalni sainz . btw u subotu je carlos izjavija da će uradit sve za tim i kolegu da pobjedi . jbte , lik ka da je cijepljen od ega ili sujete … unikat !!!!
    nisam fan leclerca ali mi je iskreno drago šta je pobjedija samo … nisam euforičan i ne mogu pisat da je trka bila strateški jaka ili da nije bila dosadna . ajmo ovako … da nije pobjedija leclerc nego max , a da je trka ovako izgledala koliko bi vas pisalo da je trka bila strateški jaka i da nije bila dosadna ? vjerovatno NULA osim fanova maxa.



    3
    1

    2
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Niti jedan dio staze u Monaku ne izgleda kao UFC kavez za razliku od Singapura ili Jeddah. Nema puno staza koje imaju toliko puno povijesti u gotovo svakom zavoju i trijumfa i tragedije i poljupca sreće i baksuza. Meni bi to bio zločin izbaciti ali ja imam sijedu bradu…

      Norrisova izjava je malo dulja, a ovdje je prenesen najagresivniji dio jer to donosi klikove. Postoji dio u kojem otprilike kaže da su takva pravila i da je i on kao njegova momčad nekad u prošlosti imala koristi od takvih pravila. Da je ovaj put Carlos imao sreće.

      Za Carlosov mentalitet se slažem.

      O “dosadi” sam dovoljno pisao ovih dana, dodijao sam sam sebi.



      10
      10

      0
    • Kimi Raikkonen
      drstrain Prikaži

      @avalon
      a mogao je i Sai stavit crvene gume, zaobići Piastrija pa cuvat leđa Lec, malo da mu vrati uslugu iz Singapura kad je već toliki “dobrotvor” … a mogao je i ne udarit u Piastrija… onda ne bi pisali o sreći.
      Sainz još nema ekipu za iduću sezonu pa ima razloga bit timski igrač i predstavljat se “dobrotvorom”, vidjeli smo u Kini koliki je timski igrač, u ostalom, svi su do prije 5min pisali o Sainzu i tome kako je dobio nogu pa ga boli k i vozi kolko ide i ima opravdanje za ne biti timski igrač… sta se sad promijenilo?



      1
      0

      1
      • Jordan Forever Prikaži

        A ništa se nije promijenilo, nego nakon prvih 3 utrke gdje je Sainz nadmasio Leclerca bilo je “e sad ce Sainz počistiti Lelcerca, puno bolji vozac je, vise se nece šparati”, a onda je uslijedilo 6 utrka (od toga 2 sprinta) u kojima je Sainz ostao iza Leclerca, a u vecini slucajeva je vise sretno nego spretno po pozicijama na kraju utrke bio blizu Leclerca dok se vozio na 5.mjestu. S obzirom da je sad 6 puta za redom iza Charlesa i to je duplo vise nego 3 u kojima je bio ispred, sad treba naci razlog. Tako da oni koji su pisali nakon 3 utrke da Sainz ce sad otpustiti kocnice i zgaziti Leclerca prelaze u narativ “sad ce lojalno drzati ljestve Leclercu i to je uvijek činio”.



        1
        0

        1
    • Charles Leclerc 16
      ferarista Prikaži

      Tebe dešifrirat, MC,MS


      0
      0

      0
    • Jordan Forever Prikaži

      Monaco je “UNESCO” baština F1. A to je, na primjer, i Scuderia Ferrari.



      4
      4

      0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.