Leclerc uvjeren da bi pobijedio bez drugog safety cara

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 5 mjeseci 2 min 34 komentara

Još jedan pole position Charlesa Leclerca nije se pretvorio u pobjedu, no Ferrarijev vozač je uvjeren kako bi bez drugog safety cara uspio stići do svoje šeste pobjede u karijeri na VN Las Vegasa.

Monegažanin je jutros po hrvatskom vremenu 23. put krenuo s najbolje startne pozicije, a vodstvo je izgubio već u prvom zavoju gdje ga je izgurao Max Verstappen koji je za to kasnije dobio pet kaznenih sekundi. Leclerc je uspio proći Verstappena krajem prvog stinta, u 16. krugu, nakon čega je prvak otišao u boks, a Ferrari se zadržao na stazi do kraja 21. kruga.

U 26. krugu na stazu je po drugi put izašao safety car zbog čišćenja krhotina nastalih sudarom Verstappena i Russella, a mnogi su, uključujući Verstappena, iskoristili priliku za novu promjenu guma, dok je Leclerc na samo pet krugova starom hardu ostao na stazi.

“Miješaju mi se emocije, s jedne strane sam prezadovoljan današnjim nastupom. Nismo ostavili ništa u rezervi i do zadnjeg zavoja zadnjeg kruga sam davao sve od sebe te uspio osvojiti to drugo mjesto.”

“S druge strane, razočaran sam jer zaista vjerujem da bi pobjeda bila naša bez safety cara.”

“Imali smo jako dobar prvi stint na mediumu, mislim da smo imali pet krugova svježije hard gume od Maxa i imao sam dobrih četiri ili pet krugova da ih dovedem na pravu temperaturu. Odradili smo stvarno dobar posao u tome, stoga sam bio uvjeren da je pobjeda naša.”

Charles Leclerc

Dodao je kako istrošenost guma nije bila problem sama po sebi, već je bilo iznimno teško ponovo zagrijati taj hard nakon hlađenja pod safety carom, ali ne vjeruje da bi promjena guma pod safety carom promijenila ishod njegove utrke, s obzirom na to da bi onda Red Bullovi potencijalno ostali na stazi ispred njega.

“Odvozio sam samo pet krugova i nisam znao što će Max i Checo napraviti iza mene.”

“Da oni nisu otišli u boks, onda bih bio iza dva Red Bulla, a to bi bilo teško za prestići. Sad bih otišao u boks, ali to kažem znajući što su oni napravili, stoga je to sada lako reći.”

Charles Leclerc

Odgovor

34 komentara

  1. Ferrari
    bore1989 Prikaži

    poklopit će se jednom… nadam se da ćeš začepiti usta svim hejterima… samo grizi kao danas i to je to



    29
    29

    0
  2. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    CL je mozda bolji vozac od MV samo nema srece nikako,tim ne donosi djelove u njegovom smjeru kao kod MV.
    Neki Talij novinari idu toliko daleko da ima prica di kazu da je od 6 mj na dalje doneseno neke djelove koji idu u smjeru CS pa se CL mucio da se prilagodi.
    Izgleda da je glavni kuhar toga Santander banka.



    9
    -11

    20
    • Ferrari
      bore1989 Prikaži

      zar je Ferrari toliki papak da mu santander dirigira što će i kako će? čuo sam već takve priče… ne znam



      2
      -1

      3
      • Stefan Bellof
        pigmalion Prikaži

        Da…….. Ferrari nije Ferrari kao nekad. Postali su podložni novcu. Politiku imaju odavno u svojoj butigi, ali od ere Michaela Schumachera totalka su smiješni. Ali drži ih, “povijesna” sila na okupu. Šteta za Charlesa, veći talent od Maxa Verstappena. Još veći karakter od Maxa.



        7
        -1

        8
        • Ferrari
          bore1989 Prikaži

          sljedeća sezona je naša 😁



          6
          5

          1
        • Toro Rosso
          RB_H_23 Prikaži

          U startu da odmah razjasnim. Obožavam Charlesa i Maxa podjednako.
          I smatram da svaki ima dobrih i loših karakteristika.
          Ali
          Molim pojašnjenje ovog da je Charles “veći karakter” od Maxa?
          Ne razumijem baš poantu ili su samo glave malo vruće nakon fantastične Charlijeve trke.
          Pokušavam dokučiti što je pisac htio reći pa razmišljam je li to zato što Max ima momčad podređenu njemu, što ovaj drugi nema ili je neki drugi razlog?
          E sad, ako je ovaj prvi razlog onda je sasvim neshvatljivo reći da je Charles veći karakter jer da bi netko bio karakter veći od Max-sa onda bi u svakom trenu trebao imati mogućnost reći što misli i reći da u svakom trenutku želi to i to, ali i tad bi bio Maxsu “al pari”.

          Charlijev sam najveći navijač još od F3 i F2 vremena pa i Saubera, ali smatram da netko njegovih godina (kao što sam i sam) treba biti “odrješeniji” ako misli pobjediti u bilo čemu a on “BAREM” MAXa.



          6
          4

          2
        • Tonykart Prikaži

          Zašto veći karakter? Kako se mjeri karakter u F1? Dobar je vozač, ali u krivo vrijeme u krivoj momčadi. Pogledajte kad je Max potpisao ugovor sa RB i na koje vrijeme, u to vrijeme RB nije bio najjači mogao je na taj način i pogriješit. Nemojte da nabrajam VRHUNSKE vozače koji nisu uspjeli osvojit prvenstva u prošlosti



          7
          6

          1
      • Jordan Forever Prikaži

        A čuj, ako Santander plaća 50 milijuna dolara godišnje, nije malo ni za Ferrari.



        2
        2

        0
        • Ferrari
          bore1989 Prikaži

          ma čak bi i razumio da je to npr. haas, ali ipak pričamo o Ferrariju… ne potcjenjujem nikoga… ako i je tako, onda je sve otišlo u k…


          0
          0

          0
    • Max Verstappen
      champion20 Donator Prikaži

      Pa je znam kolega da li si vidio puno grešaka od MV koji je 2021 naslov osvojio u slabijem autu. Kod CL kojeg osobno volim ih ima puno, danas se prekočio u borbi sa SP, a kroz povijest ih baš ima. Bojim se da nije stabilan pod pritiskom.



      11
      7

      4
      • Kimi Raikkonen
        drstrain Prikaži

        Ima ih i Max kroz povijest podosta… Čak i neforsiranih grešaka kao u Australiji… nije sve tako jednolično kao što predstavljate.
        Ne može se to na taj način uspoređivati, Lec nikad nije zapravo imao bolid/team za naslov dok Max ima već 3 godine.. svi su oni nepogrešivi dok se voze 20sec ispred i svi oni griješe dok moraju voziti na rubu.



        11
        11

        0
        • Ferrari
          Fiorano99 Prikaži

          Ovo je istina kad je riječ o dominantnim bolidima i nepogrešivosti. Ide im sve u korist ne zbog neke sreće, nego zato što su toliko dominantni da mogu biti ležerni. (kao i u danima dominacije Hamiltona).

          Isto tako, preporuka za sve i za novi dokumentarac o Brawnu sa Keanu Reevesom. Jenson Button je talentom ekvivalent današnjeg Carlosa Sainza.. Vozač koji većinu karijere nikad nije brži od svog kolege ali je bio tu negdje, dovoljno da zadovolji. I u dokumentarcu Jenson kaže: “I, odjednom, vozim bolid u kojem se osjećam kao da ne mogu napraviti ništa krivo.”.

          Iako je Max duplo talentiraniji vozač od Jensona, rekao bi da je rezultat dominantnog bolida drugog dijela 22, cijele 23 i kombinacije vozača Max i Checo (poput Button i Barichello, ili Hamilton i Bottas), jedini razlog zašto sad govorimo o Maxu kao 3. vozaču u povijesti F1 po broju pobjeda.



          11
          9

          2
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Prikaži

          Dečki, Max
          To je android napravljen od strane bića s neke druge planete kojima se dopada F1
          Križali su gene stotina najboljih vozača i vozačica i podmetnuli ga u rodilište.
          Taj momak od rođenja ne zna ni za što drugo osim za vožnju i borbu.
          Kada nije u bolidu opušta se sjedeći za simulatorom vozeći utrke.
          Prvo što je izjavio kada je došao u Las Vegas:
          “Ne zanima me druženje ni sa kakvim celebrityma”
          Taj momak je u svojem životu posvećen utrkama i ničemu drugom.

          Problem slave je veliki problem.

          Pogledajte što se desilo npr: Ricciardu.
          Nije mu sjeo drugačiji bolid, ovo, ono….
          Vraga mu nije sjeo.
          Prava istina je kada si uspješan, pogotovo u sportu oko kojega se vrti veliki novac, na tebe odmah krenu kao muhe razni mutni bogataši, celebrity komadi koje zanima novac i svi te draškaju po intimnim dijelovima tijela (mozak – prvenstveno)
          Naravno da ti se dopada sva ta “pažnja” bogataša, lijepih žena….
          Ali tako ti izbiju iz fokusa ono bitno.
          Treninzi, psihološka stabilnost……..

          U Formuli 1 pritisak konkurencije je maksimalan.
          Deseci tisuća vozača sanjaju sjediti i natjecati se u bolidu Formule 1. Ima samo 40 mjesta.
          I najmanja dekoncentracija te može koštati mjesta.

          Drugi problem je ako si vozač s druge planete kao što je Max i voziš najbolji bolid na gridu.
          Svi ostali moraju više riskirati sa bolidima koji nisu savršeni kao tvoj. Veći rizik nosi više pogrešaka.
          Teško je, gotovo nemoguće, svaki krug odvesti na nivou kvalifikacijskog.

          Nadalje tu su dugoročne taktike momčadi i cilj koji si zadaju. Prvak ili momčadsko prvenstvo ili među prva tri ili završavati u bodovima, nije isto.
          A Max /Leclerc
          Maxu je Perez isto što je bio Hamiltonu Bottas.
          Svih 40 vozača su vozački vrh.
          Stvar je okoline menagera, momčadi, šefova….
          Leclerc nema vodonošu, kao Max ili Hamilton.
          Njemu je ovo najlošija (najnesretnija) sezona.

          Puno stvari odlučuje o tvojoj stabilnosti.

          Evo jedan primjer.
          Pogledajte kako (mislim da se zove) James Vowles iz Williamsa postupa sa Loganom Sargeantom. Bez obzira što Logan razmazuje zidove bolidom i krši ih, on o njemu i dalje govori sve najbolje:
          “Bitno da iz utrke u utrku napreduje” taktika ovo ono.,
          Stoji iza svojega vozača da se vozač ne zamara greškama koje je radio i slupanim bolidima sve dok je u momčadi.
          Nasuprot toga:
          Onaj idiot Guenther Steiner iz Hassa je nakon sedme utrke sezone krenuo govoriti da traže zamjenu za Micka Schumahera. Ubijao mu je samopouzdanje iz utrke u utrku.
          Dosta
          Oprostite, nikada ne znam biti kratak.



          10
          5

          5
        • Aston Martin
          tiptronic Prikaži

          Fiorano99… reci za Carlosa Sainza da je kraj svog kolege tu negdje “dovoljno da zadovolji” to može reci samo neznalica tj. onaj koji trku F1 pogleda samo kad slucajno naleti na prenos iste.
          Omjer uspješnosti gledajuci zajedno provedene sezone CS i CL u Ferrariu je 1:1 s tendencijom da bude 2:1 za CS.
          A treba uzeti u obzir i da je CL 2 godine bio u ekipi prije dolaska CS..
          Porediti JB i CS i njihov talenat je djetinjasto.
          Toliko proizvoljno recenih konstatacija u jednom komentaru nisam odavno procitao – obožavam Avalona koji ako nešto tvrdi potrudi se to potkrijepiti argumentima



          2
          -3

          5
        • Ferrari
          Fiorano99 Prikaži

          Tiptronic, vjerujem da mozemo diskutirati o svemu racionalno, ali je po meni proizvoljno izvlaciti kako je npr Sainz potencijalno 2-1 u ukupnom poretku po bodovima u odnosu na Leclerca, odnosno, upravo takva vrsta komentara zvuci kao da dolazi od nekog tko ne prati F1, nego utrku pogleda slučajno.

          U 2021 i 2023 je CL bio objektivno brzi vozac u utrkama sezone. Navijac sam Ferrarija i drago mi je kad obojica uspiju, ali treba sagledati realno sliku. Sainz nema apsolutno nikakve sanse da donese naslov Ferrariju, jer se nikad nije mogao natjecati s Maxom ili Lewisom na stazi. Sezona 2019 i 2022 najbolje pokazuju sto Leclerc moze, kada ima bolid za konkuriranje s najboljima.

          Sainz je drag i generalno pristojan vozac, ali jednostavno nema tu brzinu, koliko god ga neki iz cudnih razloga pokusavaju tako prikazati.



          7
          6

          1
        • Ferrari
          Fiorano99 Prikaži

          Tiptronic.. i ako ćemo dublje analizirati 2021. Potrudio sam se i istraziti detaljno i potkrijepiti argumentima, da ne bi ispalo “proizvoljno izvuceno”

          1. utrka Lec 6. Sainz 8. , 2. utrka – Lec 4. Sainz 5. 3. utrka Lec 6. Sainz 11., 4. utrka Lec 4. Sainz 7., 5. utrka – Lec Nije ni počeo s 1. mjesta zbog kvara, Sainz 2., 6. utrka Lec 4. Sainz 8., 7. utrka Lec 16. Sainz 11. 8. Utrka Lec 7. nakon povratka sa zadnjeg mjesta, Sainz 6., 8. utrka Lec 8. nakon sto ga je Perez gurao sa staze u sljunak 2 puta, Sainz 5., 9. utrka Lec 2. a Sainz 6., 10. utrka DNF nakon što je pokupljen u onom kaosu u mađarskoj, Sainz 3. mjesto nakon diskvalifikacije Vettela, 11. utrka Neodrzana Belgija Lec 8. Sainz 10., 12. utrka Lec 5. Sainz 7., 13 utrka Lec 4., Sainz 6., 14. utrka Lec startao zadnji zbog kazne i 15. , Sainz 3., 15. utrka Lec 4., Sainz 8., 16. utrka Lec 4. a Sainz 7., 17. utrka Lec 5. Sainz 6., 18. utrka Lec 5., Sainz 6., 19. utrka Lec 8. Sainz 7., 20. utrka Lec 7. Sainz 8., 21. utrka Lec 10. Sainz. 3.

          Dakle Leclerc je bio brzi od Sainza 14 puta (realno 13 jer je jedno od toga neodržana Spa), a Sainz 8 (realno brzi 4 puta, jer je u tih 8 Leclerc jednom DNS Monaco i jednom DNF pokupljen u Mađarskoj, jednom sa zadnjeg mjesta nakon sto ga je Gasly zakacio i jednom zbog kazne sa zadnjeg mjesta)



          3
          1

          2
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      Pero, plus od mene za ovaj trud. Hvala ti, bez sarkazma, ironije ili nečeg sličnog. 👍👍
      Max android. ✌✌



      4
      2

      2
    • Aston Martin
      tiptronic Prikaži

      Bankari imaju samo jednu viziju a to je onaj grafikon uspjeha koji “mora” ici uvis – ako su uložili u Ferrari tad žele da je to uspješno uložen novac, u prevodu idealno bi bilo da je Ferrari prvi.
      Teorija o tome da ne vole CL je smješna.
      Mislim da ove sezone prvi put, poslije neznam koliko prošlih, Ferrari nije “potonuo” jer nadogradnji nije bilo ili najcesce nisu funkcionisale.
      Jedan od razloga a možda i najvceci je to što je CS proveo ljetnu pauzu u tvornici i radio sa inžinjerima na ubrzanju bolida i što je još važnije eliminaciji prekomjerne potrošnje guma.
      Sigurno je da on nije ucestvovao u projektovanju ali zgleda da su njegova zapažanja bila korisna .
      Nadogradnje su bile uspješne a i ekipa bolje razumije gume.
      Isti tip guma je na prošloj trci duže trajao na Ferrariu nego na Maksovom RB i to cak 5 krugova.
      Ako nadogradnje po CS sugestijama više odgovaraju CS nego CL to je problem CL.
      Lando je rekao da bi uvijek volio vozit brz bolid kojim je teško upravljati nego spor kojim je lako upravljati.
      Niko ne brani CL da se više ukljuci u rad ekipe, CS je kad je potpisao za Ferrari preselio u Modenu da bi što više vremena provodio sa ekipom – kao nekad MS.



      4
      4

      0
    • Vw
      Crni molo Prikaži

      Leclerc nikada neće biti šampion dok voze verstapen i hamilton



      1
      -10

      11
    • Aston Martin
      tiptronic Prikaži

      Fiorano 99 ..u F1 su važni samo osvojeni poeni ..umjetnički dojam subotom se ne broji.
      Tvoja analiza 2021 je nepotrebna.
      Na zadnjoj trci Ferrari je bio ravnopravan RB ..pa kako je CL izgubio od Maksa – zato što je Maks brži.
      Cl može biti šampion ako Ferrari napravi dominantan bolid ( to važi i za CS ). u ravnopravnoj borbi Maks ce ih pojesti za dorucak kao i svih ostalih 17 vozaca.



      2
      -5

      7
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Pa što ga (Leclerca) nije pojeo za doručak u prvih nekoliko trka prošle sezone kad su im auta bila li-la, u 5dkg, što bi rekli. Maxova odustajanja su se desila nakon što je gubio dvoboje na stazi, ili bio daleko iza Leclerca.
        Tek kasnije, kad je Ferrari, po običaju “zaštekao” u razvoju kroz sezonu u odnosu na RB (a desilo se prilično brzo, i prije ljetnje pauze) Max ga je počeo “jesti za doručak”, kao i ostatak grida.
        Što ga nije “pojeo” za više od par sekundi (bilo je 4-5s prije nego je usporio ne bi li pomogao Checu) u Las Vegasu. A i to je bilo uz pomoć SCa i 5 krugova mlađim hard, sa kojim (dodatni faktor) Ferrari nikako da pređe na “ti”. Da, i u Las Vegasu RB je bio nekih 0,05-0,1s brži u trci od Ferrarija, prema nekim analizama (ne moraju biti tačne).
        Prilično ti je površno ovo objašnjenje (Max je brži).

        Uostalom, počelo je nekako od CL-CS odnosa i usporedbe CS sa Buttonom (koja i meni ima smisla), pa se došlo, evo, do Maxa. Kažeš da su samo važni poeni. E pa, Button je svjetski prvak, a Sainz (velika je vjerovatnoća, naravno nikad se ne zna) to nikada neće biti. Ah da, Button je dobio u ruke fenomenalno auto, a za Rubensa se isoostavilo da ipak nije bio kalibar koji mu je mogao zapapriti.
        Kao navijaču Ferrarija, prvenstveno, drago mi je kad njihovi vozači pobjeđuju, a nakon MSa mi je svejedno koji od njih osvaja titulu (a osvojio je samo Kimi), međutim, sa tim nekim top autom (ne mora biti ni dominantan), sa Leclerc i Sainzom u ekipi, Leclerc je taj koji će prije donijeti titulu u Maranello.
        Ja ne vidim da @Fiorano pominje “umjetnički dojam” subotom. Vidljivo je da je Leclerc i 2021., a. i ove sezone imao (dosta) više peha od Sainza, što (je) u konačnici rezultira(lo) boljim plasmanom za Sainza 2021, a biće i ove godine.
        Kad je auto top (kao na početku 2022. godine) Sainz je nekih 20-30sec (na čitavu dužinu trke) iza Leclerca.
        Nedavno smo na forumu diskutovali u Ferrari temi baš oko CL-CS i nekako smo se složili da je CL ipak toj koji će im donijeti titulu-titule (a ne CS), naravno, sa adekvatnim oruđem i potporom ekipe, a da je maximalan domet CSa da možda izvede jednog Rosberga i njegovu 2016.

        BTW, spočitavaš kako neko iznosi proizvoljne konstatacije (a isto to i sam radiš), a kad čovjek povadi sve podatke, trku po trku , onda “nije bitan umjetnički dojam subutom” (niko subote nije pomenuo).
        Ja iz analize 2021. vidim da je Leclerc imao više peha i da je bio brži. Uostalom, to smo znali i od ranije, bez te analize. Slično važi i za ovu godinu.
        Naravno, biću fer pa ću reći da i ja iznosim proizvoljne konstatacije, ali ja, evo, ne spočitavam drugima zbog toga.



        12
        11

        1
        • Dan Gurney
          Crash Donator Prikaži

          @Frantic
          Mozda nije ima naviku doruckovanja tih par vikenda, tek kasnije ogladnio.



          2
          0

          2
        • Aston Martin
          tiptronic Prikaži

          Korektna replika u duhu ovog portala dajem lajk – vrijeme ce nam pokazati ko je bio u pravu.
          Cl je još uvijek marginalno brži ali ne znaci i da ce ostati brži jer CS je znatno napredovao u tom pogledu.
          A što se tice “citanja” trke i znanja tu je superiorniji – ocevi geni.


          0
          -2

          2
      • Ferrari
        nelinjo Prikaži

        Ti si navijac Maxsa Verstappena ili si neznalica, trece nema! :)


        0
        -2

        2
  3. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Da vjerojatno /možda bi pobijedio, a možda bi mu o pukla guma.
    Isto je tako vjerojatno da je baba bila muško zvala bi se Duško ….a možda i ne. Možda bi se zvala Hrvoje Hegedušić.

    Generali poslije bitke.

    Tu najviše mislim na novinare a ne Leclerca.
    Naravno da je to njemu u glavi, on je odvezao savršenu utrku ali nije bilo dovoljno.
    Preplavljen je osjećajima.
    Što sam propustio, tko je kriv…..
    A novinari takve stvari obožavaju zlorabiti
    Kao lešinari nanjuše kada je netko uzdrman i spreman otvoriti dušu.
    Navuku ga kaže ono što bi rekao samo pred prijateljima i ženom nakon par ljutih.

    Ja mogu reći Leclercu
    Samo tako naprijed i bez milosti.
    Tko ga hebe kako bi se baba zvala.
    Bilo pa prošlo.



    11
    8

    3
  4. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    I ja sam uvjeren da mogu letit’ ka Supermen, pa probah, kad ono poljubih pod.



    4
    -1

    5
  5. avalon Prikaži

    ferrari ima jednu od valjda najboljih vozačkih postava na gridu ali MOŽDA i jednu od naj pehastijih također . vrlo lako je moguće da bi leclerc u LA ostvarija pobjedu da nije bilo drugog SC . isto tako bliže bi bija pobjedi da u prvom FP carlos ni kriv ni dužan nije skršija bolid zbog čega je kažnjen pa njegovo P 2 u Q je zbog kazne bilo P 12 . da je bilo po pravdi , da je organizator kažnjen za propust , a ne vozač leclerc bi na startu ima iza sebe carlosa , a ne maxa i ko zna kako bi se trka odvijala .
    da se ne vraćam u povijest pehova samo ove sezone u zadnjih 5 trka ( od qatara ) .. carlos u qataru nije ni starta zbog curenja goriva . u brazilu leclerc je starta sa P 2 i na startu je otkazala hidraulika , a o ovom u LA sam već napisa na početku komentara . znači u zadnjih 5 trka 3 X problemi zbog peha vozača ferraria .
    kad vozač napravi grešku na stazi sam je kriv za to ali kad te sje*e box , pitwall ili peh onda … jbga , teško je parirat i mercu pa i McL , a kamoli RB .



    11
    8

    3

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.