Mercedes smatra da je izgubio prednost u degradaciji guma u odnosu na Ferrari

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 7 mjeseci 3 min 3 komentara

U Mercedesu pretpostavljaju da je njihova prednost u degradaciji guma nad Ferrarijem nestala zahvaljujući napretku talijanske momčadi u zadnje vrijeme.

U ranoj fazi sezone, Mercedes je imao prednost u utrkama jer je njegov bolid W14 bio manje grub prema gumama nego Ferrarijev SF-23. Međutim, kako je Ferrari sve više razumijevao zašto je njihov bolid tako grub prema gumama, tako se njihov tempo u utrci se poboljšavao. A kako se te dvije momčadi sada bore za drugo mjesto u prvenstvu konstruktora, promjena karakteristika bolida mogla bi se pokazati kritičnom u preostalih šest utrka sezone.

Na nedavnoj Velikoj nagradi Japana, gdje je degradacija guma bila ključni čimbenik u odlučivanju tempa u nedjelju, Ferrari se u tim uvjetima pokazao dobar jer je Charles Leclerc završio ispred Mercedesovog vodećeg bolida Lewisa Hamiltona.

Direktor inženjeringa Mercedesa Andrew Shovlin vjeruje da to dokazuje da Ferrari više ne zaostaje sa svojim upravljanjem gumama. Shovlin je također zaključio da je Mercedesov nedostatak performansi tijekom VN Japana bio rezultat jednostavnog nedostatka downforcea.

„Mislim da je manjak performansi koji je bio prisutan u kvalifikacijama, gdje imamo nešto slabije performanse kroz brze zavoje, ista stvar koja nas je koštala i u utrci.“

„Vjerujem da se na ovoj stazi zapravo radi samo o tome koliko prianjanja imate u brzim zavojima. Veliki dio toga je downforce. I doista izgledamo kao da smo malo zaostali u tom pogledu.“

„Ferrari je donio unaprijeđeni pod pa su možda napredovali. Ali mislim da ako pogledamo neke od naših nedavnih staza, tu prednost koju imamo s degradacijom, ona nije toliko vidljiva sada u sezoni kao što je bila u ranijim utrkama.“

ANdreW shovlin

Govoreći na VN Japana, šef Ferrarija Fred Vasseur priznao je da je njegova momčad postigla dobar napredak u upravljanju gumama s obzirom na ono što je pokazala u utrci.

„Sigurno da ako pogledate prvih nekoliko utrka sezone, degradacija ili upravljanje gumama nije uvijek bila naša najbolja karakteristika.“

„Dolaskom u Suzuku s ovom temperaturom staze, bili smo malo u opasnosti. Ali na kraju dana, mislim da smo s tog aspekta napravili dobar posao.“

„Utrka je bila pod kontrolom; strategija je bila dobro vođena. Dobro smo prošli. Jasan korak naprijed u usporedbi s prvim dijelom sezone.“

FRED VASSEUR

Mercedes se nalazi na drugom mjestu u poretku konstruktora s 305 bodova, 20 više od trećeplasiranog Ferrarija.


Odgovor

3 komentara

  1. Tricolore Gorila
    Zendo Prikaži

    Od Shovlin-a u zadnje vrijeme samo prazna opravdanja.
    Gdje je onaj zanos i optimizam :D
    Kako to u velikim korporacijama obično biva menažderi i direktori se prozirno opravdavaju za neuspjehe.



    1
    1

    0
  2. Ayrton Senna
    FIAT 128 3p Prikaži

    E moj Merc , ako te Ferkan kroz sezonu sustiže u setupu i razumijevanju potrošnje guma , e onda ga ježi …
    Ni Švabo nije što je nekad bio … ;D



    4
    4

    0
  3. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Ja samo gledam na kraju koliko kasnite za RB om. Sve je to isti klinac a oni koji su stavrno napredovali po tom pitanju su dečki iz McLarena. Da nisu nepotrebno zadržali Norisa iza Oscara zaostatak bi vjerovatno bio još dosta manji.



    3
    2

    1

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.