Sainz: Ferrari je bio tek šesti najbrži tim na VN Nizozemske

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 8 mjeseci 3 min 15 komentara

Carlos Sainz rekao je da je Ferrari imao tek šesti najbrži bolid na Velikoj nagradi Nizozemske, dok vožnju do petog mjesta smatra jednom od svojih najboljih u sezoni.

U utrci po promjenjivom vremenu, Sainz je priznao da Ferrari “nije bio nigdje” što se tiče tempa i kaže da su i on i tim izveli gotovo savršenu utrku kako bi završili peti, zadržavši Lewisa Hamiltona i Landa Norrisa iza sebe.

„Nakon što smo vidjeli Alpine, rekao bih da smo bili šesti najbrži bolid ovog vikenda.“

„Znam da je u nekom trenutku izgledalo da se čak možemo boriti za postolje, ali stvarnost je da kada se utrka smirila te kada pogledate naš tempo, nismo bili nigdje.“

„Ali uspjeli smo odraditi stvarno dobru utrku, borili smo se cijelu utrku s ljudima koji nisu bili u našem tempu, nisu bili u našoj utrci, boreći se protiv puno bržih bolida od nas.“

„Dakle, moramo biti sretni i ponosni na dobro izveden P5. Očito da nisam zadovoljan osjećajem u bolidu i koliko sam se danas mučio.“

„No, to mora biti jedna od mojih najboljih vožnji u sezoni, sigurno.“

Sainz kaže da je Ferrari dobro odradio mnoge strateške zahtjeve koje im je utrka nametnula, područje zbog kojeg su zadnje vrijeme bili često na udaru kritika.

„Iskreno, danas smo dobro odradili pozive u boks, osim prvog kojeg smo trebali odraditi u prvom krugu, a ostali smo vani još jedan dodatni krug. Sve ostalo, uspjeli smo.“

„Čak je i tempo na početku utrke na novim intermedijama bio dosta dobar, a kako se utrka smirivala u mješovitim uvjetima, bio sam brz, ali kad se utrka potpuno smirila, jednostavno se nismo vratili u normalan tempo.“

„Ali je bilo puno napada, puno obrana, zabavio sam se, ali stvarnost je da kad se utrka smirila, nismo bili nigdje.“

CARLOS SAINZ

Šef tima Fred Vasseur objasnio je da se Ferrari odlučio za nižu postavku downforcea, izbor koji se u konačnici nije pokazao dobrim za teške mješovite vremenske uvjete koje je Sjeverno more u nedjelju poslalo Zandvoortu.

„Sigurno da smo bili na niskoj strani downforcea, a i uvjeti nam nisu pomogli.“

„Jasno da bi naš paket bio bolji u standardnim i nepromjenjivim uvjetima, ali to uopće nije isprika.“

„Bili smo malo previše gore-dolje. Ako pogledate što je Charles napravio jučer, mislim da je tempo bio vrlo dobar prije sudara [u Q3].“

„Ali to nije rezultat koji općenito očekujemo.“

FRED VASSEUR

Dok je Sainz završio peti, Leclerc se povukao iz utrke zbog oštećenja poda koje je pretrpio u kontaktu s McLarenovim Oscarom Piastrijem u prvom krugu, što ga je, kako je rekao, koštalo 60 downforce bodova. Što se tiče bodova u konstruktorskom prvenstvu, Ferrari se nalazi na četvrtoj poziciji s 201 bodom, 90 više od McLarena, a 14 manje od trećeplasiranog Aston Martina.


Odgovor

15 komentara

  1. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Sve u svemu Karlo odrađuje više nego dobru sezonu.
    Bilo bi lijepo da se desi neko čudo na domaćem terenu, da se uzme neko dvostruko postolje, ali čisto sumnjam.
    Sve i da imaju brzinu, neki strateški mastermind će donijeti neku briljantnu odluku i po ko zna koji put ćemo im na forumu j sve po spisku, ali i nastaviti se nadati da je iduća sezona njihova.



    11
    9

    2
  2. Super Aguri
    Luka Softić Donator Prikaži

    Čini mi se da je Leclerc oštećenje zbog kojeg se povukao pokupio izletom u šljunak na početku utrke. Krilo je oštetio kad je proklizao u Piastrija, ali to je i zamijenio.



    10
    10

    0
    • Mclaren
      BNL_McLaren Prikaži

      To je dosta zabrinjavajuće… Koliko se ja sjećam, njegov izlet u šljunak nije bio ništa strašno. Izgledalo je da je već imao bolid pod kontrolom pri ulasku u šljunak, i onda laganim gasom izašao van. Ako je takav bezazlen izlet uzrokovao takvu štetu zbog koje je gubio brdo vremena, onda nešto tu nije baš uredu. Vidjeli smo da nije jedini Ferrari izletavao u šljunak. Čak je i Max izletio skoro na isti način kao Charles, pa nije bilo ni spomena o gubitku performansi… Nešto tu ne valja.



      8
      8

      0
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Istog sam stava oko štete na bolidu. No kno što je meni nevjerovatno kod Ferrarija je to da s kim god se oni sudare tko god ih očeše njima se nešto pokida a drugima ne. Neki udare bolidom baš pravo i niša i voze dalje
        Ovi neka malo dotaknu nešto kotačem ode ovijes. Evo sada ovakav banalan kontakt s Piastrijem i show program. Bolid je kao da je lijepljen od kartona i karbofix ljepila pa malo ofarban u boje Ferrarija.



        5
        5

        0
        • Mclaren
          BNL_McLaren Prikaži

          Točno to. Jedna stvar mi pada na pamet koja bi možda objasnila situaciju. Ako je Ferrari imao problema s težinom bolida, nebi me čudilo da su preradili komponente kako bi izgubili malo kilaže. Što bi onda moglo uzrokovati krhke komponente. Par slojeva karbona manje, lakša legura aluminija il magnezija… Nisam nikakav inžinjer niti se razumijem nešto previše u proizvodnju takvih komponenata, ali koliko sam vidio na internetu kako se to sve proizvodi u motosport timovima i na čemu se štedi kilaža, jedino mi takav scenarij ima nekakvog smisla. Pre dugo su u F1 da bi slučajno napravili “loše” komponente, makar me iskreno ni to više kod Ferraria nebi iznenadilo.



          1
          1

          0
  3. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Ferrari se ponaša jednako kao i u svakom drugom dijelu sezone.
    Ok, ovo je bila netipična utrka.

    Usput ono što sam primijetio a nisam nikada spomenuo,
    Mercedes koliko god loše odradio kvalifikacije, najviše se istaknuo probijanjem prema naprijed u tijeku utrka (u kojima je to moguće).
    Bar u prvom dijelu sezone.
    Kada to kažem prvo pomislim na “omraženog” nam
    Hamiltona.
    Ipak u njemu ima još iskri genijalnosti.

    Do sada agresivna uspješna pretjecanja bez ikakvog čekanja i pogrešaka izveli su samo Max, Alonso, Hamilton, i…. Albon.
    S tim da se on zbog manjka kvalitete bolida nije agresivno vraćao na pozicije, nego je uspješno odrađivao kvalifikacije, a u utrci propuštao one (gore spomenute) s kojima se ne može utrkivati.
    Kako bi utrka odmicala uspješno je pretjecao bez čekanja i pogrešaka svaki puta kada bi mu se ukazala prilika.

    Vozače MCL tu nisam spominjao jer još ne znam što da mislim. Bolid se naglo ubrzao, a vozači su dobri.
    O njima ćemo tek više znati u nastavku sezone.

    Sada je na redu potpuno drugačija utrka, gotovo bez ijednog sporog zavoja, najbrža utrka u sezoni (uglavnom vrhu je, u prve tri)

    Bit će interesantno vidjeti prilagodbe bolida na sasvim druge uvjete.



    4
    2

    2
  4. Alfa Romeo
    limitmaker1 Donator Prikaži

    …iz talijanskih izvora kažu da su sa višim downforceom u petak bili još gori i da bolid uopće nije radio u tim uvjetima te da su svjesno stavili niži downforce znajući da to neće donijeti ništa dobroga u smislu trajanja guma i kasnijeg tempa, a vidjelo se upravo to da je saniz na softu radio 3-4 kruga vrlo dobra vremena a onda lagano tonuo u ‘sporost’…što se tiče charlesa navodno je endplate sa prednjeg krila završio ispod podnice i napravio i radio štetu…
    …kažu isto talijani da će do kraja godine samo ‘kozmetičke’ promjene raditi na bolidu i da većih evolucija neće biti i da je vasseur usmjerio većinu resursa na ‘novu sezonu’…
    …isto tako od singapura vjv je fia dopustila aston martinu povratak na ‘fleksibilno krilo’ o kojemu je bilo riječi i ovdje da su ga zabranili, naime navodno nije bio problem u prevelikoj fleksibilnosti nego u kompozitu tj materijalu od koje je krilo bilo izrađeno te da je uz neke preinake am postigao traženu kvalitetu da tako kažem materijala te će moći ponovno koristiti krilo s tim specifikacijama…



    9
    9

    0
    • Fernando Alonso
      Brane FA14 Prikaži

      Koliko mogu primijetiti, jedino u Astonu (uz RB) ne kukaju i ne plaću nad problemima, i ne traze razloge u nenaklonjenim zvijezdama, u ne posloženim planetama itd…oni šute i marljivo rade, i korak po korak grabe prema cilju, a koliko će im za to trebati, tek će se vidjeti



      12
      10

      2
  5. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Ove sezone sam vidio Bikove kao prve, Zelene kao druge…. a onda sam se nadao da će Ferrari poraziti Mercedes za treću poziciju. Nisam očekivao da će Ferrari biti peta ekipa ili gore.



    4
    4

    0
  6. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Ajde Carlos ne kaki.



    1
    -7

    8
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Rb je bio brži kao i Am. PG je nastazi prelazio Ferrarija i završio ispred. Mercedes je imao jako dobar tempo kao i McLaren koji je završio tik do njih (a drugi u kvalama) i stizali su Sainza su završili tu gdje jesu sa glupim strateškim odlukama. No i McLaren i Mercedes su imali konkurentija vremena od Ferrarija .



      1
      0

      1
  7. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Kao i uvijek kada zabrljaju sve, na pola sezone,
    objava za medije razloga zbog loših rezultata je uvijek ista. “Puni fokus smo prebacili na slijedeću sezonu”
    https://youtu.be/P54F4GmQgaA


    0
    -1

    1
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      I onda dođe ta sezona pa malo napreduju ili puno a onda uslijedi pad i tako se koturaju već 15 godina mali gore pa malo dolje. I kad neprave dobar posao kao lani pocetkom godine do kraja sezone padnu na treće mjesto po brzini. Ja sam početkom ove sezone par puta rekao da od Ferrarija sa ovakvim budgetom ne ocekujem nista vise od prosjeka.



      1
      1

      0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.