Verstappen u Kanadi osvojio svoju 41. pobjedu i 100. Red Bullovu, na podiju Alonso i Hamilton, Russell se razbio

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 11 mjeseci 4 min 73 komentara

Max Verstappen je došao do svoje 41. pobjede u utrci u kojoj je apsolutno izdominirao i vozio uglavnom dalje od pažnje režisera prijenosa. Drugi je bio Fernando Alonso koji je na startu izgubio poziciju od Lewisa Hamiltona samo da bi par krugova kasnije prošao Britanca u direktnom okršaju na stazi.

Alonso je imao i blizak susret sa zidom u 3. krugu, ali je prošao bez oštećenja.

Prvo odustajanje danas imao je Logan Sargeant koji je morao stati na stazi nakon što su mu iz ekipe javili da ima problem s bolidom. Zbog toga je aktiviran VSC, ali na manje od jedne minute pa nitko nije uspio to iskoristiti u strateške svrhe.

Drugo odustanje imao je George Russell koji je udario u zid u 12. krugu, ničim izazvan, dok je pokušavao držati korak za Hamiltonom i Alonsom. Russell je izazvao sigurnosni automobil, a svoj Mercedes je uspio dogurati do boksa gdje su ga sanirali i poslali natrag na stazu. Britanac je uspio odraditi solidan stint i vratio se do bodova – samo da bi mu u 55. krugu rekli da ipak moraju povući bolid u garažu zbog problema s kočnicama koje su previše nastradale u tom udarcu u zid.

U tom periodu sigurnosnog automobila imali smo i zanimljivu situaciju gdje je Lewis Hamilton ušao u boks u istom krugu kao Fernando Alonso. Mercedes je svog vozača pustio u posljednji trenutak ispred Alonsa koji je nailazio pit-laneom, ali je Španjolac u svom stilu zamahao volanom šokiran i zbunjen kao da je naišao na stado divljih koza. Na njegovu nesreću, suci nisu pali na taj performans pa kaznu za Hamiltona nije dočekao.

Prvu trećinu utrke lijepo je zaključio Lando Norris koji je na stazi prošao Oscara Piastrija i Kevina Magnussena.

Bitka između Alonsa i Hamiltona nastavljena je u 22. krugu kad je Fernando prošao ispred u direktnom okršaju na stazi, a te pozicije zadržali su do cilja.

U 37. krugu smo vidjeli bizaran incident između Nycka de Vriesa i Kevina Magnussena. Dvojac se sudario u prvom zavoju, a onda i na idućem kočenju nakon što je Nizozemac prilično uvjerljivo promašio točku kočenja. Ipak, obojica su uspjeli pronaći put natrag na stazu i nije bilo potrebe za novim sigurnosnim automobilom.

Ferrarijeva taktika danas se pokazala ispravnom. Nisu iskoristili prvi SC nego su pričekali na mediumu do 39. kruga kad je na zamjenu pozvan Carlos Sainz. On se vratio na P5, dva mjesta ispred Pereza. Leclerc je u boks otišao krug kasnije i vratio se na P4, ispred Sainza gdje je bio i ranije. Zanimljivo, tijekom cijele utrke ekipa je obavještavala Charlesa da ga Carlos neće napadati.

Vozač utrke po izboru gledatelja bio je Alexander Albon koji je završio na 7. mjestu i većinu utrke se odlično branio od tri, ponekad i četiri bolida na manje od šeset desetinki sekunde.

Dva kruga prije kraja Lando Norris je primijetio Alpineovo stražnje krilo kako se ekstremno pomiče te je poručio da bi moglo otpasti, ali suci nisu ništa poduzeli po tom pitanju. Norris je završio izvan bodova jer je imao kaznu od 5 sekundi zbog “nesportskog ponašanja” kad je pokušavao stvoriti razmak do svog timskog kolege za dvostruko zaustavljanje u boksu tijekom perioda SC.

Najbrži krug uzeo je Sergio Perez dva kruga prije kraja kad je na bolid stavljen novi set soft guma.

Iduća utrka vozi se u Austriji za dva tjedna.

Rezultati

PVozačEkipa+
1Max VERSTAPPENRed   Bull Racing/
2Fernando ALONSOAston Martin9.570
3Lewis HAMILTONMercedes14.168
4Charles LECLERCFerrari18.648
5Carlos SAINZFerrari21.540
6Sergio PEREZRed Bull51.028
7Alexander ALBONWilliams60.813
8Esteban OCONAlpine61.692
9Lance STROLLAston Martin64.402
10Valtteri BOTTASAlfa Romeo64.432
11Oscar PIASTRIMcLaren65.101
12Pierre GASLYAlpine65.249
13Lando NORRISMcLaren68.363
14Yuki TSUNODAAlphaTauri73.423
15Nico HULKENBERGHaas+1 krug
16Guanyu ZHOUAlfa Romeo+1 krug
17Kevin MAGNUSSENHaas+1 krug
18Nyck DE VRIESAlphaTauri+1 krug
19George RUSSELLMercedesDNF
20Logan SARGEANTWilliamsDNF

Odgovor

73 komentara

  1. Mclaren
    Fittipaldi Prikaži

    Osrednja utrka. Max klasa za sebe, ostatku grida mrvice sa stola, a Albon očigledni vozač dana u onom plavom traktoru

    A i napokon smo doživjeli to čudo – Ferrari savršeno pogodio strategiju! 🤌🏻



    25
    25

    0
  2. Ferrari
    peewoslav88 Prikaži

    Ferrari ubio strategiju + Albon odličan, ostalo više manje kao i inače.



    13
    13

    0
  3. Mclaren
    LH44 Donator Prikaži

    Uživancija bilo gledat HAM vs ALO i čestitke Maxu na izjednačenju sa Ayrtonom Sennom po broju pobjeda.

    Stroll vratio Bottasu za Baku 2017😁

    Albon odvezao šampionski, Norris sjajan



    18
    18

    0
  4. Nando
    andrej12 Prikaži

    Ovi iz rb vise ni ne slave 😂 zar im je toliko dosadno ili nesto skrivaju



    5
    4

    1
    • Ferrari
      Peky03 Prikaži

      Po novom pravilu gospode iz fie nema penjanja više na zid pit walla na kraju trke



      2
      1

      1
      • Nando
        andrej12 Prikaži

        ma nisam na to mislio :D ali da, kakva glupost to s pit wallom



        2
        2

        0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Peky03 – Ma oni se samo brinu za zdravlje mehaničara.
        Boje se da se neki mehaničar razočaran rezultatom njegove momčadi ne samoubije skokom pred slavljenički bolid (ostali su predaleko pa bi morao osim skoka i trčati da si skrati život)
        Zapravo je sve pokrenula onaj nesmotreni prelazak prema pit wallu dok je u zadnjem krugu ne sjećam se tko odustao i naletio na njih.
        OK ništa se nije bitno desilo. Tamo ulazak u Pit ide prvo usporavanje i onda još sporiji oštri zavoj.



        1
        0

        1
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      andrej12 – Ne samo to, nakon promjene guma vidjeli smo Maxa i bolid jednom na par sekundi u živo i kako prolazi ciljem.
      U principu to je ok.
      Volio bih da kamere prate borbu. Neovisno da li je za 2. mjesto ili 7 ili 10……15.
      Sky je dobro procijenio da nema smisla držati Maxa u fokusu.
      Jedino još da mogu skinuti kamere sa svoje Princeze i pokazivati malo više fajtove: npr: fajt za 7 mjesto 5-6 bolida se upola manje pratio nego Princezine tisućinke iza Alonsa i SKY-ove komentatore kako znalački smišljaju taktiku za pretjecanje dotičnoga.
      A Alonso se cijelu utrku igra s njim igru: priđi malo da te dignem na foru “Imam ga, imam ga …. nemam ga”
      Oni koji se pitaju samo 5 sekundi? Ulična je utrka. Samo zato nije odmaglio. Staza je zelena, stalno se mijenja iz kruga u krug, a ti imaš vjetar i ograde umjesto izletnih zona.
      Mislim obožavam Kanadsku utrku. Ne volim hrpu novih jeftinih staza po gradovima jer su ljudi “zainteresirani” (ako su stvarno zainteresirani onda će doći na trkalište a ne ispred kuće.) na uštrb pravih staza u koje domaćini ulažu veliki novac.
      Onda im FIA u milimetar crta izletne zone , sigurnosne materijale od kojih moraju raditi ogradu ovisno o mogućoj brzini sudara, pasice, kobasice, šljunak “zamke”………. )
      Super, brinu se za sigurnost.
      Onda neka na gradskim uličnim utrkama sruše nebodere, zgrade parkinge ceste…. sve što smeta sigurnosti i postavljanju svega navedenoga što prave utrke moraju imati a gradske ne. Fora mi je par uličnih utrka ali ne pola sezone.
      I Tako dođeš do odgovora zašto Max nije zapalio pola minute dalje. Zato jer se vozikao i pazio da mu se ne desi isto što i Russellu.
      Sjetite se Maxove radio poruke.
      “Hehe skoro sam se lansirao preko pasice hehe”
      To mu je bio vrhunac uzbuđenja na utrci.



      3
      0

      3
  5. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Ferrari je čekao drugi safety car. Kako to nije dočekao, a Perez je ušao u pitstop onda su samo kopirali. Više sreće nego pameti.



    1
    -4

    5
    • David Croft
      Frantic Donator Prikaži

      Ferrari odradio strategiju kako su i zamislili, čak i da nije bilo ni tog prvog Safeta.
      Spram jučerašnjih kvala, danas su ličili na ekipu.
      Pace “za dlaku” slabiji od AMa i Benza, fino sa gumama, jasne naredbe, sve uredno.
      Jedini detalj (bez kojih izgleda ne mogu) je onaj TR za Sainza kad mu govore za neke pozicije da postavi na upravljaču, a on ih odjebe i kaže da je zadovoljan sa postojećim.
      Izvukli maksimum sa 10. i 11. mjesta, uz gratis po jedno mjesto zbog Žoržovog izlijetanja.
      Perez im nije mogao ništa, a očekivao sam ga ispred oba Ferrarija.

      Što se tiče trke, Max očekivano, kao i Ferdo i Hamdo (dobra borba).
      Da li su to ostali malo stigli RB ili ovi samo doziraju koliko je potrebno, ko će ga znati?
      Albon opet izvodi skoro 60 krugova na hardu i svaka čast za to 7. mjesto.
      Stroll i Bottas na kraju, cirkus



      9
      9

      0
  6. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Bravo RB. Još 15 pobjeda i preteći će Wiliams na četvrtom mjestu.



    4
    4

    0
  7. Ferrari
    Thor Donator Prikaži

    Ministar obrane Alex Albon!! Bravo i zasluženo vozač dana! Max rutinerski… Čestitke Red Bullu na ulasku u klub 100 pobjeda! Ajmo sad na tekmu! :)



    12
    11

    1
  8. Antonio Giovinazzi
    Osella Prikaži

    Jarno Trulli u Williamsu je danas bio odličan. Kako je samo zadržao ovo 7. mjesto… Svaka čast!



    17
    16

    1
  9. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Cestitke Maxu na novoj pobjedi, cestitke Alonsu na odlicnom pretjecanju i drugom mjestu, cestitke Hamiltonu na podiju.

    Albon vozac dana, bravo.

    Ferrari ekipa dana, napokon dobra strategija.

    Perez nigdje, kao i Stroll.

    Ona dva panja skoro izazvase drugi SC.

    Russel dobio krila i poletio u zid. Ove godine mu ne ide kao prosle.



    12
    12

    0
  10. Jarno Trulli
    Roko Prikaži

    Koliko je do auta se vidi po tome da je Max vodio sve krugove od Miamija prije mjesec dana, dok je Perez konzistentno… Negdje blze sredini. A nije los vozac. Cini mi se da je Mercedes u godinama dominacije imao vise 1-2 finisha.

    Sto se VN Kanade tice:
    Ferrari bi prvo slao Sainza u DRS train. Sumnjam da je dobra strategija bila namjerna, vise se nekako dogodila.
    Albon je masina, RB je pogrijesio sto ga se rijesio. 2x ga je te sezone izbacio Hamilton, ostalo je bio isto vecinom u top 5.
    Haas ima neku kletvu. Ja ne znam kako netko moze imati toliko nesrece u jednom utrci svaku utrku. Zasluzuju vise i voze za vise, cak i s losim race paceom.
    De Vries ide lagano papa cini mi se.



    15
    15

    0
  11. Red Bull
    Deathbone5 Prikaži

    Samo mi više nije jasno koji vrag ne valja s Porezom, onak od 3 sekunde zaostatka za Ferrarijem na 10 u Rb, pa kako, šta taj čovjek radi, iz utrke u utrku otkriva nove nizine.



    2
    1

    1
    • Kimi Raikkonen 7
      Dragan1980 Prikaži

      Svestan je pedale na kraju sezone🤣


      0
      -1

      1
    • Haas
      MadM Prikaži

      Ni meni stvarno taj čovjek nije jasan. RB mu daje dobru strategiju uvijek a on to nikako ne prati i i slabo profitira pa vjerujem da više ni njegov strateg ne zna što mu ponuditi. Po svemu sudeći morao je biti ispred oba Ferarija. Krene dobro par utrka i onda teški pad i do kraja sezone tu i tamo koji bljesak.



      4
      4

      0
  12. Williams
    Davor13 Prikaži

    Taj WILLIAMS (Albon) je brz!!!!
    Velike čestitke Albonu na fenomenalnoj utrci.
    Čestitke Maxu na 41 pobjedi.



    13
    13

    0
  13. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Svaka čast svima, Max lagano na po sezone uzima titulu. Alonso i Vitez dobri. Sainz već drugi vikend pokazuje više od Čarlija. Debris klasično idiotski, očekujem ga na pola sezone van tima.
    Perez isto odličan.



    4
    3

    1
  14. Lewis Hamilton 44
    NRteamLH44 Prikaži

    Možda najjači podium ikada….

    Verstappen
    Alonso
    Hamilton
    Newey
    I šampanjac Ferrari..



    30
    30

    0
  15. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Ok utrka.
    RB i Max liga za sebe.
    Starkelje odlični, kao i Ferrari.
    Albon i Ocon su se odlično branili.
    Russell se nije proslavio.



    1
    0

    1
  16. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Albonu definitivno danas ide pehar najboljeg vozača.
    Svaka čast. Kada sam vidio statistiku glasanja, glupost, Glasovi su se podijelili Između Maxa, A.lonsa i Hamiltona. Pa oprao ga je Alonso i zezao ga cijelu utrku.
    Da je poštenja Najviše glasova je trebao dobiti Albon, pa svi ostali, Alonso…..

    Opet smo nasjeli na vozačke spike.
    Alonso: “Nismo testirali nadogradnje, pojma nemamo….”
    Super. Onda nemojte nikada testirati nadogradnje, samo se ugodno iznenadite na utrci.
    Kad smo već kod Aston Martina.
    Kaj se Stroll zaljubio?
    Alonso se cijelu utrku igra sa Hamiltonom, a Stroll ne može u zadnjih 10 krugova preteći Bottasa koji nije imao DRS otkada ga je zločesti Lando pretekao. (obio je pet puta šibom po ponosu i pao na 13 mjesto naš Landek.)
    Možda Strollu ponovo slome prste? Ili bar iščaše? Izgleda da ga je ta nezgodancija bolje koncentrirala na utrku.

    I da. ne kužim kako dođu do onih statistika Lap Pace i Race koju objavljuje F1 com?
    Po tome je (ako zaboravimo jučerašnju kišu) u utrci
    Ferrari debelo brži po krugu 2,5 desetinke, tako nešto a Mercedes je izjednačen sa Aston Martinom stotinku stotinku brži po krugu.
    Eh sada da li to zbroje oba vozača pa dijele na dva ili kako?
    Jer ako je tako onda Alonso…? Što? Jede puno graha prije utrke, pa ima dodatno ubrzanje?
    Baš bih htio to znati kako dolaze do onih tablica. Ako netko zna neka me nauči bio bih mu zahvalan.
    Forza Ferrari, svaka čast oba su završila u bodovima.



    2
    -2

    4
    • Michael Schumacher
      ZJ11 Prikaži

      Gledaju vremena u duzim stintovima, starost guma u tim trenutcima, procjenjuju kolicinu goriva i modove motora itd itd…

      Ukratko uz malo vidljivih podataka, ostalo nagadjaju kao vidoviti Milan i onda to manje vise padne u vodu kad dodje utrka.



      3
      3

      0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Hvala na pojašnjenju. Ako ti se da još malo…
        Ok, dobiju neke rezultate. Za vozača br1 ovakve za vozača br2 onakve. Koji zaključak izvlače iz toga?
        Gledaju boljeg vozača? Opet ne mora u svemu biti bolji.
        Da li nam daju prosjek, zbrojeno i podijeljeno s dva ili imaju pametniji algoritam?
        To me zanima. Jer po njima (F1 com) Aston Martin je slabiji od RB, Ferrarija i Mercedesa.
        Kada se uzme prosjek ispada tako. Alonso 2. Stroll 11.
        Možeš mi pojasniti kako dođu do snage momčadi i bolida, ne vozača.



        1
        0

        1
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Prikaži

          Ajoj, tek sam nakon napisanog komentara primijetio drugi dio i vidovitog Milana xexexe.
          Ok, sve jasno ne moraš se truditi.
          pozz



          1
          0

          1
    • Bmw
      Mavet je njok Prikaži

      Ne znam sta se dešava sa strollom, trebali bi pitati onog kvalitetnog momka on sigurno ima informaciju



      3
      2

      1
    • avalon Prikaži

      perodeformero…. “Alonso se cijelu utrku igra sa Hamiltonom, a Stroll ne može u zadnjih 10 krugova preteći Bottasa koji nije imao DRS otkada ga je zločesti Lando pretekao.” pa nije baš da se alonso cilu trku igra sa lewisom … od starta kad ga je LH preteka do 22. kruga se lewis “igra” sa alonsom . ako je sudit po alonsovom izgledu na kraju trke “igra” je bila dosta zahtjevna alonso je izgleda dosta umorno ali zadovoljno .
      stroll .. naravno da je neuspješan u komparaciji sa alonsom ali LS je starta sa P 16 , u 27. krugu posli izmjene guma je vozija na 19. /zadnjem mistu , trku završija 9. zbog kazne norrisa = 10 mista napredovanja . stroll zadnjih 10 krugova nije moga prestići bottasa ? možda si treba primjetit dvi stvari
      1. landu je trebalo 26 krugova da pretekne bottasa , a oba su imala gotovo identićno “stare” gume … lando je izmjenu izvršija u 35. , bottas u 36. krugu
      2. LS je na izmjenu guma otiša u 27. krugu šta znači da je ima 9 krugova starije/istrošenije gume od bottasa pa ipak ga je u zadnjem krugu “skinija” .
      interesantno da su oba vozača ferraria na kraju nadoknadila 6 mista u odnosu na startnu poziciju i to je bilo wowww , stroll je isto nadoknadija 6 mist a u odnosu na start … zapravo 7 ali zanemarujem jer je norrisova kazna “dodala” to jedno misto . na kraju je završija 2,7 s iza ocona koji je također ima 9. krugova novije gume od strolla .
      da nije bilo “obavjesti” sa pita kako carlos neće napadati leclerca možda bi ovaj umisto 4. završija 5. pa bi bodovna razlika između potencijalno budućeg prvaka leclerca i papka strolla umisto 17 ( šta i nije baš puno zar ne s obzirom na reputaciju CL i LS ) bila 15 bodova ;) nije čudno ni sramota šta perez zaostaje 69 bodova za maxom u ISTOM bolidu ali je čudo šta LS za alonsom (koji spada među 10 najboljih u povijesti F 1 ) zaostaje 80 bodova u ISTOM bolidu . btw , u saudi arabii stroll je izgubija nešto bodova odustajanjem (do početka problema sa motorom je vozija na P 5 ) , sergio nema odustajanje u dosadašnjem dijelu prvenstva i da nije bilo tog odustajanja LS njegov bodovni zaostatak za alonsom bi bija gotovo identičan zaostatku pereza za maxom ;)
      ako se ne varam albon i je proglašen vozačem dana ispred lawisa i alonsa . dovest williams sa P 9 na P 7 je pravi wowww ! a kad se sitim kako su albona omalovažavali dok je bija kolega maxu u RB … da je sada “vadit” te komentare i usporedit ih npr sa mojim komentarima/branjenjem albona dok su ga omalovažavali “zaboravljajući” da je albon sa tek 12 trka u svojoj PRVOJ sezoni “uletija u RB kod maxa kojemu je 2019. bila 5. sezona , 94 odvožene trke do belgije kad su on i albon postali kolege ….



      5
      3

      2
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Ne baš. Hamilton je bolje startao. Alonso ga je čim mu se ukazala prilika “ispipao” da vidi domete Hamiltona. Odmaknuo se, pričekao da Hamiltonu gume degradiraju i oprao ga je da je i sam Hamilton shvatio da se ne može braniti od tog napada jer može učiniti samo više štete. Dalje ga je držao na distanci isto kao i Max njega. Max da je htio mogao je sagraditi dobru prednost, ali ovo je bila ulična utrka. Čemu riskirati kada si ionako najbolji. I Max i Alonso su točno znali što rade. Hamilton je išao riskirati kada je Alonso promašio naglo kočenje i izgubio 2 sekunde. Hamilton je stisnuo. Alonso nije ni trznuo. Pričekao je da mu se približi do zone DRS-a i objasnio mu kako stvari stoje. Brži sam, ne može ti DRS pomoći da me pređeš. možeš samo uništiti gume.
        p.s. Lando i Stroll ne voze iste bolide. MC Laren Alonsu nikada (ove sezone) nije ni pokušao priprijetiti. Tako to što je Lando pretekao, pretekao je na laktove, a Stroll ima više brzine i mogao je to obaviti da je malo koncentriraniji na to što radi.
        Albon. Rekao sam da je po meni najbolji ali po glasanju na SKY tv nije bio


        0
        -2

        2
      • Bmw
        Mavet je njok Prikaži

        Stroll je vozačina svidjelo se to nekome ili ne,jel tako momčino?


        0
        -1

        1
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Avalon – Čuj možemo se drviti, ali u konačnici imamo slične zaključke.
        Mislim da je samo stvar u pristupu komentarima.
        Ti voliš detalje, točnost, vremena, sekunde……
        Ja volim pisati više općenito kako su ta vremena i podaci izgledala na utrci.
        Dva pristupa.
        Nema ljutiš.
        Čitam te stalno i zanimljivo mi je.
        Jednostavno ne volim puno brojki. Mislim da je to negativna posljedica mojega radnoga vijeka. Sanjao sam brojeve i izračune dok sam radio.
        Ne moraš mi vjerovati, ponekad bih se znao probuditi i zapisati do čega sam došao u snu.
        Tada bih mirnije spavao, a zapisano koristio slijedeći dan. Uvijek su to bili problemi na poslu koje nisam dovršio dovoljno dobro na svoje zadovoljstvo .



        2
        1

        1
  17. Stoffel Vandoorne 2
    Superformula Prikaži

    Ok utrka ali ova staza je odlicna



    3
    3

    0
  18. James Hunt
    Vryky Prikaži

    Trznuo kao da je naišlo stado divljih koza…koje su to kreacije iz trećeg osnovne..



    6
    6

    0
    • Fernando Alonso
      Brane FA14 Prikaži

      Bome baš…ne znam čemu to, radilo se o očitom unsafe release-u, za koji naravno ‘blagoslovljeni’ opet nije kažnjen….isto je trebao biti i Norris



      7
      4

      3
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Vrtićki Alonsov performans u pitlaneu se može samo vrtićkim terminima opisati. 🙂



      2
      -7

      9
      • Bmw
        Mavet je njok Prikaži

        Da li je ovo anti Mercedes forum? Sve sto je kontra Mercedesa je sveto! Uvijek kontra Mercedesa!


        0
        -2

        2
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Znači umjesto napisati da je Ham po tko zna koji puta izbjegao zasluženu kaznu, napisati ovo s kozama je za jedan ovakav portal i urednika neprofesionalno. Možeš ti njega ne voljeti do mile volje. To je tvoje pravo , no opet djeluje stvarno kao da je osvrt napislao dijete iz nižih razreda osnovne škole. Na kraju krajeva, ako ti nemaš problema sa time da napišeš tako što, ni nama nije problem napisati što mislimo o tome. No hard feelings 😉



        5
        3

        2
        • Dietrich Mateschitz
          Ante Vetma glavni urednik Prikaži

          Na kraju krajeva, ako ti nemaš problema sa time da napišeš tako što, ni nama nije problem napisati što mislimo o tome.

          Točno, nepostojeći problem 👍



          1
          1

          0
        • Nigel Mansell
          The Simpsons Prikaži

          Navijač sam Alonsa ali mi je ovo sa kozama extra, moram priznati. 😂😂
          Simpatičan i šaljiv opis.


          0
          0

          0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      Vryky – Pa nije baš tako. U F1 borba se vodi na svakom milimetru. od komentiranja preko radija, do članaka i izjava u toku tjedna…..
      Naravno da Alonso nije morao skrenuti, ali činjenica je i to da je morao prikočiti.
      Sjeti se govorničkih eskapada Hamiltona, njegovog naguravanja po zavojima.
      Želim reći ta naguravanja mogu dobro izvesti samo malo dobrih vozača.
      Stavi sada nekog lošijeg, osrednjeg vozača na Alonsovo mjesto.
      Uhvati ga panika od naleta adrenalina, i prekoči se – prokliže na kočenju. To može imati za posljedicu da oba bolida izgube puno, svoje pozicije zbog oštećenja bolida i još jednog ulaska u boks……
      Alonso ima osjećaj.
      Da ne bude zabune. Prikočio je jer je morao prikočiti. U pravilima za taj slučaj piše – kazna. U pokušaju da to malo više dramatizira skrenuo je.

      Zamisli da se taj događaj nije desio, nego samo ono drugo nesigurno puštanje.
      Siguran sam da bi vozač dobio kaznu.
      Ovako ju nije dobio samo zbog “većih igrača” a zapravo straha suca u ophođenju prema velikim momčadima.


      0
      -1

      1
  19. Max Verstappen 1
    Kuko11 Prikaži

    Objašnjenje zašto Hamilton nije dobio kaznu ?! Sad se i intezitet gleda :(

    The documents shared by the FIA state that images from inside and outside the cars were looked at, after which the conclusion was drawn that Alonso had to brake slightly. In the eyes of the stewards, this was not bad enough that Alonso really had to avoid his predecessor. The stewards therefore decided that there was not unsafe release.



    8
    5

    3
    • Fernando Alonso
      Brane FA14 Prikaži

      Naravno….za pojedince će se uvijek naći opravdanje



      4
      2

      2
    • Honda
      zekohonda Donator Prikaži

      hvala kuko na infou.
      dvostruki standardi još jednom.



      6
      4

      2
    • Pirelli Wet
      r2d2 Donator Prikaži

      Ne mogu vjerovalti ali moram malo braniti suce. Problem je da kod graničnih situacija, ako vozač iza (u ovom slučaju Alonso) ‘pretjrano’ reagira i malo takne kočnicu te vrišti ‘morao sam kočiti u pitlaneu’ očekujući kaznu za ovog ispred onda će se takove stvari ponavljati, tj. počet će se forsirat prekršaji. Koliko se to odnosi na konkretnu situacioju ne znam, ali Alonso je stari lisac. S druge strane poznajući suđenje u F1 Hamilton je vjerojatno trebao dobiti kaznu.



      4
      3

      1
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Čim vozač koji prolazi kroz pit lane mora kočiti onda je to unsafe realese. Znači kazna ko dobar dan. Ali , bolje ne trošit riječi vrijeme i energiju. Sve je već sto puta rečeno i samo pojedincima nije jasno kakvo je suđenje u F1.



        4
        3

        1
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Forsirate bezveze. Ima bezbroj primjera gdje su vozači pušteni na ovakav način i još su vozili paralelno kroz pit i nikakvih kazni nije bilo. Sada odjednom drama i gluma.



      2
      -3

      5
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Ah, imaš i nemaš pravo.
        Problem je i do mentalne snage sudaca.
        Neki se boje jakih momčadi.
        Unsafe …. u graničnim slučajevima je teško dokazivati koliko god telemetrije koristili.
        Doduše u pravilima ima jedna dobro uputa.
        Čim bolid koji nailazi mora zakočiti da ne dođe do kontakta to je unsafe…
        Eh sada, da li su gume bile na radnoj temperaturi, vozač može namjerno malo jače zakočiti i proklizati u pokušaju dokazivanja pravde, ovo, ono…. stotinu sitnica, neke samo zbog trenutnog stanja ili vremena na stazi…….
        Mislim sve je to borba za pozicije.
        Moraš sve pokušavati što možeš.
        Zato sam napisao da slijedeća utrka počinje odmah nakon kockaste zastave.
        Jedino ne volim “nogometna pretjerivanja” kada netko nekoga dotakne a ovaj se valja kao da mu noga viri iz utrobe.

        Nešto još što nitko nije spomenuo.
        Dobri vozači izlazak iz (harema) boksa mogu gotovo uvijek brzo i sigurno izvesti sa samo teoretskom rupom od desetinke sekunde bez da se vozač iza iznenadi drugačijim presporim ubrzanjem…
        Ok, dobri vozači koji nailaze mogu i dobro simulirati da izgleda malo nesigurnije nego što je stvarno.
        Neki zapetljaju stvar. Ne znam.
        Možda da je Alonso samo zakočio bez promjene smjera, jer baš taj pomak navode kao pretjerivanje.
        Opet, po pravilima bi morala biti kazna.
        Stvarno je bilo knap i stvarno je Alonso morao prikočiti bez pretjerivanja. Oko toga nema spora. To nije granični slučaj.
        Ono u stilu možda je neko pustio masni hračak pa je proklizao kotač prilikom kočenja.
        Volio bih (svi bi voljeli) da su pravila totalno ujednačena.
        Ali to se nikada neće na sreću desiti, jer bi to značilo kapitulaciju momčadi ispred sudaca.
        Mislim pravila se unapređuju. Pogledaj samo startove iz 70. 80. godina. Bolidi doslovno par sekundi prije gašenja svjetala se polako koturaju prema naprijed, stoje pod čudnim kutovima u odnosu na stazu…..
        Sve jedno, mislim na jednu malo žalosnu činjenicu.
        Da nije bilo Alonsovog slučaja, drugi bliski susret bi dobio kaznu.
        To je samo u domeni mentalne snage pojedinog suca.
        Možda da petero sudaca sudi, svatko u svojoj kabini s istim podacima (telemetrijom, videom) i da se uvaži većinska odluka,
        ali to bi bilo besmisleno kompliciranje jer bi dovelo do hrpe zahtjeva za istim postupkom kod svakog dodira, problema…..

        U konačnici, ako imaš hrabrog i pametnog suca, to bi moralo biti dovoljno.


        0
        0

        0
  20. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Izgleda da taktika Ferrarija i nije bila bas njihova nego od vozača koji je odbio ući u boks.

    https://vm.tiktok.com/ZGJC24dgM/

    Izgleda da su i Sainz i Leclerc odbili ući u boks. Toliko o hvaljenju njihove strategije jučer. Već bi oni napravili novu “pastu” da su poslušali prijedlog ekipe.



    4
    4

    0
  21. Max Verstappen
    Kenzo Donator Prikaži

    Highlight utrke.

    Osam krugova prije kraja čekamo borbu za 2. mjesto… LH se približava Alonu dok krstari i drži razmak… kažu mu: LH je 1,9 sekundi iza… a on gladno: Leave it to me. I ode na 3 sekunde…

    Ferrari je dobro pogodio gume i onaj SC im je sjeo ko budali šamar. Lijepo. I čorava kokoš ponekad zrno ubode. Nek ostanu u vrhu, čestitam!

    Albon je vjerojatno žgance jeo. Dušu ispustio tom Williamsu! Zasluženo vozač utrke. Alonso drugi. A kako se LH tu našao, ne kužim. Glasa se po defaultu valjda.

    Čestitke Maxu. Samo cool…

    U Austriji bi se moglo ponoviti postolje.



    2
    -1

    3

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.