Turrini: Javna je tajna da Leclerc pregovara s Mercedesom

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 1 godinu 2 min 47 komentara

Talijanski novinar Leo Turrini kaže da je dobro poznato da Charles Leclerc pregovara s Mercedesom oko dolaska na mjesto Lewisa Hamiltona.

U ovom trenutku ni Ferrari ni Mercedes ne predstavljaju ozbiljnu prijetnju Red Bullu, a u takvim uvjetima postavlja se pitanje koliko će strpljenja imati 38-godišnji Hamilton.

“Javna je tajna da Leclerc pregovara s Mercedesom. Svi to znaju, od garaže u Maranellu to Indijskog oceana.”

“U svojoj karijeri koja još uvijek traje pokazao je na trenutke da je fantastična klasa. On je prvi koji je svjestan da vrijeme leti.”

“Russell je vrlo, vrlo jak. Međutim, ako Hamilton odluči otići u mirovinu – uprava iz Stuttgarta možda neće prihvatiti da dođe neki novi Bottas koji će sjediti do vozača koji još nije svjetski prvak.”

“Što će Hamilton učiniti ako shvati da više ne može pobjeđivati sa Srebrnom strijelom? Ne znam. S druge strane, znam da Hamilton nikad nije bio blizak crvenoj ekipi. Nikad nije bilo pregovora, nikad.

“Istina je da je John Elkann tražio informacije o Hamiltonovom ugovoru 2019. godine kad je Vettel bio pred kraj svog stinta, a Lewis je osvajao titule pa nije bio zainteresiran za tu opciju. Danas pričamo o tržištu za 2025. godinu, to bi bila medijska senzacija. No, Ferrariju treba puno više od marketinškog trika.”

Turrini je svjestan da Hamilton želi bolid koji bi mu dao šansu osvojiti osmu titulu. U stanju u kojem Ferrari jest – ni Verstappen ne bi bio dovoljan da se to ostvari.

“Što bi moglo uvjeriti Hamiltona da dođe u Maranello koji nije vidio titulu skoro 20 godina? Novac ne. On je bogatiji od Sardanapalusa. Emotivni izazov? Ne vjerujem – šampion ide tamo gdje misli da će on moći podije pretvoriti u pobjede. No, ni Verstappenu to ne bi uspjelo s ovim Ferrarijem. A ako stavite u isti bolid Hamiltona i Verstappena – Nizozemac pobjeđuje.”


Odgovor

47 komentara

  1. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Vrhunski bahatluk je javno procuriti vijest da više od godinu i pol prije isteka ugovora pregovaraš s nekim drugim. Da je Enzo živ poslao bi ga doma da pospremi balkon jer će mu trebati da gleda utrku u Monaku. Ima djece koja bi dala pola života da sjednu u crveni bolid. Kad bolid bude dovoljno dobar bit će prosaca više nego dovoljno. Dok to nije može i Švarcman voziti zajedno sa Sainzom.



    7
    -8

    15
    • Jordan Forever Prikaži

      Lijepo je voziti za Scuderiu Ferrari nekoliko godina, ali kao i sve u životu uvijek je dobro pogledati da li se negdje nude bolji uvjeti, plaća i sl. Npr. I ja bih vozio za Mercedes da mi daju 30 milijuna umjesto 20 milijuna eura godišnje, a podjednaki bolid.



      12
      12

      0
    • Carlos Sainz 55
      Tudum Donator Prikaži

      Pusti patetiku. Leclerc više nije balavac koji bi trebao svršavati zato što vozi crveni bolid.
      Jasno mu je da naslov sa Ferrarijem vidjeti neće.



      17
      15

      2
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Ma sve je to ok. Ali kad to radiš ovako javno onda uništavaš atmosferu u momčadi oko sebe. Neka pregovara s kim hoće, ali zašto Turini to treba znati? Pristojni ljudi o tome ne pričaju jer im to osobno i momčadi radi štetu.

        Objaviš iduće godine u Monzi da ideš u Aston Martin i svi će ti čestitati, a ne ovako sjebeš cijelu sezonu i pol svojoj garaži.



        4
        -3

        7
        • Ayrton Senna
          Scuderia Prikaži

          Tko kaže da javno pregovara? Možda se netko iz Mercedesa izlajao, a možda je i netko namjerno pustio lažne informacije.



          16
          15

          1
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Turini nema kontakte u Mercedesu. Njegovi izvori su u Italiji, jedino o čemu on ima posebno dobre informacije je što se zbiva u Scuderiji. Dakle info je Turiniju mogao pustiti jedino netko iz kruga CLa.



          5
          4

          1
        • Ayrton Senna
          Scuderia Prikaži

          Čovječe, kao da ne znaš kako krenu glasine. Netko iz mercedesa kaže nešto nekom drugom iz Mercedesa, ovaj to kaže svojoj ženi, njegova žena svojoj prijateljici, a njena prijateljica je žena npr Teda Kravitza. Sutradan svi znaju što je ovaj iz mercedesa rekao ovom drugom iz mercedesa, uključujući Turinija koji ima samo talijanske izvore.



          2
          2

          0
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Sjedio je tamo Alonso 5 godina i otišao kao i Vettel. Leclercu kad istekne ugovor to je to. Ako Ferrari i dalje bude stagnirao on odlazi. To je normalna stvar kao i u nogometu. Nema vise igraca koji igraju cijelu karijeru u istom klubu. Niti ima vozača koji će cijelu karijeru posvetiti jednom timu. Kad tad ljubav punke, 0adnu teske rijeci i adio. Nije to do Enza , Leclerca kao karaktera ili bilo kojeg drugog vozača. Da dobije bolid kakav zaslužuje sigurno nebi razmišljao o odlazsku. Ferrari je trenutno kao krava u magli bez glave i repa. Od najboljeg bolida početkom prošle godine pali su na 4 mjesto u 12 mjeseci. Mene bi čudilo ako ovakva situacija bude dalje da on ostane u Ferrariju. Ferrari očito nema ljude za iskorak i to je to. Umjeto da mjenjaju vozače kako rade zadnjih 15 godina mogli su se posvetiti tome da uzmu nekakve ljude od Red Bulla i Mercedesa kao što je naompravio AM. Na kraju balade cijela ova vijest je oko toga ako Ham ode….



      7
      7

      0
  2. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Inače naslov Turinijevog članka glasi: Ako Hamilton dođe u Ferrari …
    Od toga nema ništa i slažem se sa Turinijevim argumentima zašto Hamiltona nećemo gledati u Ferrariju.

    Ostaje nepoznanica da li će se i kad će se Lewis penzionisati. U svakom slučaju radovao bih se dolasku Leclerca. Momak je najbolja moguća zamjena za Lewisa na gridu.



    6
    5

    1
    • Ferrari
      sfzd Donator Prikaži

      Lec je sila. Mislim da, s obzirom koliko se dobro svi oni znaju, Maxu nije svejedno kad mu je Lec u retrovizoru (pod uvjetom da je i auto tu negdje) – Za razliku od situacije kad vidi npr Sainza ili Hamiltona kojem je “ušao” u glavu 2021. Zna to i Helmut koji je svoje vremeno forisrao njegovu “demistifikaciju” nakon što je Carlos završio ispred. Al nema bez auta ništa ;)



      4
      -2

      6
      • Flavio Briatore
        Unwoken European Prikaži

        Sila je barem 30% svih vozača u Formuli 1 koji dobiju super automobil. I LEC bi osvajao titule kao Lewis u Mercedesu i Vettel u Red Bullu, s takvom vrstom automobila. Ali isto bi radio i Alonso. Onaj pokisli nasmješteni Ricciardo bi isto imao 90% pobjeda u sezoni. Jenson Button je dobio mašinu samo jedne godine i odmah je krenula pobjeda za pobjedom. Doduše uvijek postoji i ona druga liga vozača koji bi ostvarili pobjede, ali imali i hrpu pogrešaka da voze najdominantniji bolid. A postoji i treća liga tipa Mazepin i slični koji bi našli načina da koriste dominantni bolid za sudare.


        0
        0

        0
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Vidjeli smo da je Vetel bio kao stroj u Red Bullu a u Ferrariju je imao puno grešaka. Vidjeli smo isto od Hamiltona u sezoni kada je Max uzeo prvi naslov. Mnogi vozači bi osvajali titule u dominantnom bolidu i vjerovatno bi manje grijesili jer kad znas da u rukama imaš takav bolid ne moras riskirati kao netko tko je iza tebe i jedina šansa da nešto napravi je riskantnija vožnja. Ja ipak više volim vozače koji će riskirati nego nekoga tko je u stanju cijelu utrku se voziti za nekime bez ijednog pokusaja da napravi nesto vise. Leclerc ima dosta gresaka no ima i daleko vise gresaka ekipe i kvarova pa je cijela slika oko njega i Ferrarija uzasna. Evo primjera ove sezone u tri utrke. Prva utrka p3 i kvar. Zbog tkog kvara iduća utrka kazna. Treća utrka nakon dobrog starta kontakt sa Strollom i dnf. Nije on kriv sto u nijednoj utrci ove sezone nije imao normalan gp vikend. Lani je par pobijeda mu izbio motor i njegova ekipa. Npr mnogi mu zamjeraju te kikseve, no on je kiksao u Francuskoj u borbi za pobjedu. A kako je dosao uopce do borbe za pobijedu na toj stazi? Gdje mu je bio kolega u toj priči? Nije pritiskao kao on i dovezao se do cilja . Dali je tako bolje? Treba biti iskren i priznati da Leclerc uz greske koje je radio nije bas imao neke velike srece da mu se nekada nesto poklopi kao sc vsc rf itd kada mu je trebao. Leclerc pokaže što zna ako ima auto koji je sposoban pobijediti. Ako se moglo četverostrukom prvaku gledati kroz prste za bezbroj pirueta može se i Leclercu. Uostalom dalo bi se pričati koliko je Ferrari lagan za vožnju. Npr Mercedesovi vozaci su inače jako malo grešaka radili kao i vozači RB a što se tice izlijetanja i sudara dok kod Ferrarija to već traje godinama da vozači često rade neforsirane greške i nisu bili imuni na to Vettel Leclerc a ni Sainz. Ako je balans bolida dobar i ako je grip ok vozač bi se trebao osjećati ugodno i dati svoj maximum. No npr Leclerc se izvrti u mugelu i ne uspije se vratiti na mjesto na kojem je bio dok npr Mac uz piruetu pobjjedi u Mađarskoj. Jako je bitna cijela ekipa od pitwala vozača do bolida. Taktikom se nekada dobivaju utrke a ja se npr ne sjećam kada je Ferrari napravio potez kojim je dobio tako utrku. Oni uglavnom pokrivaju druge, najvise se kvare i uz to nemaju ni sreće. Ako nije to onda smetaju jedan drugome po staulzi jer se netko boji nekome reci da se makne kao u doba Kimi Vettel. F1 je i timski sport a Ferrari djeluje kao sve osim tim.



          1
          1

          0
  3. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Gluposti…predugačka pauza rekao bi…



    3
    1

    2
  4. Formula1
    Zeko Prikaži

    nakon svih frustracija, idi samo i ja bi



    10
    10

    0
  5. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Svejedno mi je za Leclerca. I tako nakon Schumachera niti jedan vozač Ferrarija mi nije dao tu emociju. Uvijek ima talenata.



    15
    14

    1
  6. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Ide mu peta godina, rezultata nema, ja bi ga se do Monaca riješio da u miru može gledati trku.



    2
    2

    0
    • Dee-Lite Prikaži

      Koliko je sezona MS proveo u Ferrariju prije početka dominacije?



      2
      0

      2
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Nije nikako za usporedbu. Osim onako povrsno kako si ti naumio.



        4
        3

        1
      • Flavio Briatore
        Unwoken European Prikaži

        Car Kajzer Crveni Barun je došao u Ferari kao 2x svjetski prvak, ostvarivao je pobjede 96, 97 i 98. u teškim okolnostima za Ferrari, 1999. su već dostigli Mclaren po performansama, ali tada je otišla noga u Engleskoj. Svake godine u Ferrariju Schumacher je bio sve brži, ali je i Ferrari bio sve brži. Ono što je mjerodavnije je da je Todt došao u Ferrari 1994. godine sa zadatkom poslagivanja posrnulog diva. Pitanje je što bi on napravio da nije MS doveo “svoje” ljude. Nisu bitne godine čekanja nego vizija puta i cilja. Za vrijeme Todta Ferrari je bio svake godine metar bliže borbi za naslov. Ferrari zadnjih 10 godina ide kao yo-yo gore i dolje, ali borbe za naslov nema.



        3
        3

        0
        • Petronas
          Janez Prikaži

          I sto je najbitnije pravila su pisana za Ferrari a kada se hakkinen povukao Schumacher nije imao protivnika dostojnog


          0
          -2

          2
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Daj mi to pojasni pisana pravila za Ferrari? Pa Ferrari kada je dominirao su svako malo nesto mjenjali dok nisu napokon ih skinuli sa daleko boljim gumama od strane Michelina. Ne razumijem koja su to pravila pisana za njih. U tih 5 naslova 3 su osvojena na knap. Mnogi izgleda zanoravljaju da je tada Ferrari izgledao dominantno u rukama Schumahera no Irvine i Barichelo nisu bili ni sjena. Dva naslova protiv Mike i jedan protiv Kimija mislim da drugi vozači na gridu izuzev Schumija nebi osvojili. Mercedes je godinama bio bez premca p1 i p2 kao i sada RB. To nije uopce za usporediti.



          3
          1

          2
        • Petronas
          Janez Prikaži

          Šta ti nije jasno? Konkurencija na gridu poslie hakkinena? Ferrari je tih godina imao najbolje osoblje i imao unaprijed sve odradjeno za pravila uz dobrog šofera kao sto je Schumacher naslovi su postali pitanje vremena


          0
          -1

          1
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          @janez
          kolega alonso traži primjer(e) pisanja pravila za ferrari.
          evo jedan: zabrana berilija je naštetila mcl mercu.
          sad ti.


          0
          -1

          1
        • Petronas
          Janez Prikaži

          Zabrana McLarenovih stražnjih kočnica,sad si ti na redu lega


          0
          0

          0
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          Zabrana mass dampera tijekom 2006
          Tipka na satu pritisnuta… :)


          0
          -1

          1
        • Petronas
          Janez Prikaži

          Kao prvo to je već 2006.tada nisu dominirali,kao drugo pitao sam alonsa


          0
          0

          0
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          Aha.
          Zabrana stražnjih kočnica- je li to misliš na treću pedalu ili nešto drugo?


          0
          0

          0
        • Petronas
          Janez Prikaži

          Alonsa sam pitao,sta si napaljen


          0
          -1

          1
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          na to si dobiio odgovor ‘aha’.
          a sad ti meni odgovori na pitanje s kočnicama.


          0
          -1

          1
        • Petronas
          Janez Prikaži

          Tko je tebe pitao šta, prozvao sam alonsa, i kakav je to odgovor aha, saberi se


          0
          -1

          1
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          Samo ti odgovori na pitanje koje sam ti postavio.



          1
          1

          0
        • Petronas
          Janez Prikaži

          Aha


          0
          0

          0
  7. Ferrari
    Fangio Donator Prikaži

    Ma sve je to rekla kazala. Nista se ne događa pa ajmo malo pisati. Iako ima smisla.



    2
    2

    0
  8. Blue Flag
    sinjski ushtipci Prikaži

    Tko mu može zamjerit nakon zadnje 2 sezone. Imaš konkurentan bolid ali uvik se nađe način da se sve zaje**. Vidi se na njemu frustracija ispod generičkih PR izjava.



    6
    5

    1
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      On još uvijek radi previše neforsiranih grešaka. Ima on jako pun putra na glavi. Njegovo javno kritiziranje momčadi ili Sainza ne donosi dobru atmosferu i neće pomoći da se stvari poprave.

      Sad ako izvede nešto u Bakuu, ja bi ga zamolio da propusti 2-3 trke i malo se sredi u glavi. Monaco će ionako zasrati jer se ne zna nositi s pritiskom domaće utrke – nije znala niti Janica Kostelić, a kamoli će to CL biti u stanju.



      4
      4

      0
      • Kimi Raikkonen
        drstrain Prikaži

        Ver se prekočio na doslovno zadnjoj utrci sa 15sec prednosti.

        Ver u zadnje dvije sezone doslovno ima više grešaka nego Lec (u bržem bolidu).

        Ham neću ni komentirati.

        Discuss!

        Da vidim protuargumente.



        2
        -1

        3
      • Jordan Forever Prikaži

        Ne kuzim kakve greske Leclerc radi u Monacu? Ima pole zadnje 2 sezone, preklani mu je bolid bio pokvaren, lani su ga pozvali u boks sa Sainzom. Nije da je u utrkama nesto zaribao.



        2
        0

        2
      • Flavio Briatore
        Unwoken European Prikaži

        Radi pogreške iz istog razloga zbog kojih ih je radio i Vettel. Frustracija kod nekih ljudi izazove da guraju bolid preko granice u onim utrkama kada im i malo ide. Kod Alonsa je frustracija drugog oblika. Alonso može i frustriran voziti u gabaritima mogućnosti, ali onda će im svima JEB majke i preko radija i kada izađe van i automobila. Ovi “dobri” momci ne mogu socijalno ispoljiti nezadovoljstvo pa se to prelije u vožnju.



        12
        11

        1
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Može biti da si u pravu s time, ali svejedno trebali bi znati gdje je granica, i tom paygradeu bi se očekivalo da znaju.



          1
          0

          1
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Mislim da si najbliže isitini. Proživljava ono sto je i Vettel svojevremeno i mislim da bi to moglo biti još gore. U ovakvim situacijama najbolje prolaze oni koji su tek u usponu kao svojevremeno Rici ili npr kao Russel lani. Nisu navikli na bolje i taj bolid im je trenutno sasvim ok naspram onog sto su imali prije pa ne ppstoji razočaranje frustracija itd. Uvijek kad se sjetim Alonsa i što je prosao pitam se od kuda mu volja i želja.



          1
          1

          0
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Wapi Leclerc se uz pehove i svoje greške dosta puta našao na krivom mjestu. Unazad dvije godine par puta je ispao iz utrke u prvih par zavoja tuđom greskom. Koliko ga je puta samo Perez ili Strol izgurao ili izvrtio naguzio ili kako god. U nezz kojoj utrci lani ga je jedan McLaren izbacio van. Par kikseva ekipe par kvarova par grešaka i sezona je koma. No nije sve njegova krivica. Zadnja utrka je trkaci incident. Prva kvar sa p3 , pa kazna zbog kvara na prvoj utrci. Dolazi 4gp vikend a covjek nije imao cist gp vikend. Da nisu takva baksuzna ekipa i da je auto pouzdan vjerovatno bi u prvoj utrci uzeo p3 a na drugoj bi bio puno bolji bez kazne. Samim time možda nebi u australiji vozio tako kako je mada se to po meni moglo dogoditi bilo kome jer Stroll ponekad ima off momente i najbolje je nebiti blizu. Kada je napravio zadnju grešku svojom krivnjom? Neda mi se kopati i tražiti pa ako netko zna. Koliko je imao lani grešaka izuzev piruete u italiji i krša i Francuskoj?


          0
          0

          0
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          @alo
          izvrtio se u imoli, izgubio par mjesta.


          0
          0

          0
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Zeko na to sam i mislio a krivo napisao. No Lani je Leclerc imao dvije veće greške ako me pamćenje dobro služi bar što se utrka tiče.


          0
          0

          0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.