Izdvojeno

Wolff: Bahrein je pokazao možda i najslabije aspekte našeg bolida; na nekim stazama ćemo biti puno, puno bolji

Piše: Ante Vetma

Prije 1 tjedan, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedes se nada da će im staza u Saudijskoj Arabiji, na kojoj se vozi iduća GP utrka, puno više odgovarati od prethodne u Bahreinu gdje su imali najgori početak sezone u proteklih deset godina.

Toto Wolff kaže da je Bahrein takva staza da je pokazala slabe točke njihovog W14:

“Već dugo nisam sanjao o čudima, tako da ne očekujem ništa slično.”

“Bahrein je staza koja jako troši gume, ima abrazivan asfalt i to je vjerojatno najslabiji aspekt našeg bolida. Ako gledate stvari iz te perspektive – možda budemo bolji. Definitivno ćemo biti puno, puno bolji kad dođemo na staze koje od bolida traže više gripa na prednjem dijelu bolida.”

Lewis Hamilton je u Bahreinu završio na petom mjestu, i to 50 sekundi iza pobjednika Maxa Verstappena i dva mjesta ispred timskog kolege Georgea Russella. Wolff kaže da oba vozača shvaćaju da se W14 treba značajno promijeniti kako bi postao bolid sposoban boriti se za pobjede.

“Svi su svjesni da se ovdje ne radi o tri desetinke ili o nekom finom uštimavanju. Ovdje se radi o ozbiljnom napretku kojeg moramo postići kako bismo opet bili u poziciji boriti se za pobjede i prvenstva.”

“Postavili smo visoke ciljeve i ostvarili smo ih. Prema tome, mislim da je stvar u tome kakve smo ciljeve postavili, svi mi kao kolektiv, i kako moramo možda promijeniti perspektivu.”

“Radujem se tome, to je zanimljiva stvar. Radije bih pobjeđivao na svakoj utrci i u svakom prvenstvu, ali ovo je pravi izazov. Meni je to zanimljivo, bez obzira koliko bilo bolno.”

Komentiraj

11 komentara

  1. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    U Saudiji ako se nista znacajno ne promjeni bi trebali biti tu negdje ili bolji od Astona zbog karakteristika staze….ali mislim da im to baš nije neki uspjeh.



    3

    0
  2. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Radujte se djeco siže nam Božić



    1

    4
  3. Izdrži Wolffu do Imole, onda napad na titulu 😎



    7

    5
  4. Frank Williams
    Frank Prikaži

    Previše kvalitetnih ljudi je otišlo iz tima,s druge strane RB je puno uložio,doveo najbolje ljude, zasluženo su najbolji



    10

    1
  5. Formula1
    f1zd Prikaži

    Zvuči k’o Ferrari 2016.



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni