Izdvojeno

Sainz: Vozačev je zadatak prilagoditi se bolidu

Piše: Marko Litvić

Prije 1 mjesec, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Carlos Sainz je za portal Motorsport-Total izjavio da se nada da će se ove sezone moći brže prilagoditi na novi bolid te kako je zadatak momčadi taj da se napravi što brži bolid, a na vozačima taj da se prilagode tom bolidu.

„Uvijek sam optimističan i nadam se da ću biti brži. Prošle sezone imao sam neke jako teške trenutke. Imali smo bolid koji je zahtijevao jako specifičan stil vožnje na koji sam se morao priviknuti. Uspio sam se prilagoditi, malo kasnije nego što sam htio, ali uspio sam. Bolid je evoluirao i osjetio sam kako sam blizu toga da ga doguram do samog limita.

Moja vožnja bila je na visokoj razini i zato sam uvjeren kako ću ove sezone nastaviti tamo gdje sam stao i zakoračiti u pravom smjeru.

Također se nadam da će bolid malo bolje pasati mojem stilu vožnje te da ću imati dobar početak sezone.“

28-godišnji Španjolac je prošlu sezonu otvorio s dva pojavljivanja na postolju kad je završio drugi u Bahreinu i treći u Saudijskoj Arabiji. Nakon ta dva odlična rezultata dva vikenda zaredom odustaje i počela su se postavljati pitanja o njegovoj formi.

Sainz je ubrzo ponovno pronašao formu i u kasnijem dijelu sezone, na VN Velike Britanije, ostvario je svoju prvu pobjedu u Formuli 1.

Kako su to poboljšanje forme i ta pobjeda stigle u isto vrijeme kad su momčad Ferrarija i Sainzov momčadski kolega Charles Leclerc bili u krizi ponovno su se počela postavljati pitanja, ovaj put o tome je li Ferrari preferirao Španjolca ispred Monegažanina po pitanju boljeg razvoja bolida. Sainz je i to komentirao i rekao kako nije bilo preferiranja te da se oba vozača moraju prilagoditi bolidu.

„Osjećam da je jedno vrijeme u trendu bilo govoriti da je bolid više prilagođen meni, što nije bila istina. Odmah mogu reći da bolid nije dizajniran da „ide na ruku jednom ili drugom vozaču“. Bolid se razvija da bi išao brzo, a moj je zadatak da pronađem njegove slabe točke. Ja momčadi dajem te povratne informacije, baš kao i Charles. Momčad ih uzme i uspoređuje s podacima te onda na temelju svega toga pokušavaju zaključiti kako učiniti bolid bržim.“

Sainz je za kraj najavio ovotjedno predsezonsko testiranje, otvaranje sezone u Bahreinu, ali i svoje mišljenje o nadolazećoj sezoni Formule 1.

„U našim glavama prilično je jasno što želimo napraviti i na što smo usredotočeni. Mislim da nam je predsezona dosad glatko prolazila. Jedino što sad trebamo je izvršiti taj plan, vrlo specifičan plan koji imamo za Bahrein i iskoristiti ga što je bolje moguće.“

„Naporno sam radio preko zime da bih bio spreman i uvjeren sam kako mogu postati još bolji vozač. Znam da kad jednom uđem u ritam koji mi odgovara i osjećam se ugodno u bolidu mogu ostvariti odlične rezultate. Tako da sam jako uzbuđen što se tiče onoga što slijedi i onoga što mogu postići kao vozač.“

Carlos Sainz jr.

Momčad Ferrarija još nije objavila tko će voziti u koje doba dana tijekom trodnevnih testova. Predsezonska testiranja započinju u četvrtak, 23. veljače, u 8 sati ujutro po hrvatskom vremenu i traju do subote 25. veljače u 17:30 sati po hrvatskom vremenu.

Komentiraj

14 komentara

  1. Sainz je drag momak i ima moju podrsku. Isto kao i Leclerc. Obojica su cist ok.



    16

    1
  2. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Sainz bi bio najbolji drugi vozac, još od Felipea Masse svojevremeno! Ako Ferrari bude konkurentan za najveći plasman, već posle 5te trke mu treba reci šta je njegov zadatak. Prošla sezona je od pocetka bila osudjena na propast, samo mi to nismo znali… 😀 ove godine treba timski rad, a Sainz je idealan za to, da pomogne timskom kolegi!



    2

    3
  3. Super čovjek, ali kao vozač ne bi ga rangirao više od Buttona. Potencijal je za prvaka, ali prednost dajem Leclercu od kojeg s iskustvom očekujem manje grešaka.
    Ferrari bi trebao brzo odlučiti na kojeg konja će se kladiti dok ne bude kasno.



    4

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni