Izdvojeno

Gasly: Nema ograničenja za ono što se može postići u Alpineu

Piše: Grgo Ljubo Živaljić

Prije 1 mjesec, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon prošle ne baš zadovoljavajuće sezone u Alpha Tauriju Pierre Gasly je završio 9 godina dugo poglavlje sa Red Bullom, te prešao u Alpine krojeći tako francusku momčad zajedno s Estebanom Oconom.

Povodom početka nečeg novog u njegovoj vozačkoj karijeri dao je i par komentara:

“Započevši ovaj novi projekt sa Alpineom i vidjevši što je sve dostupno i sve resurse koje imaju, osjećaj je kao da kod ovog proizvođača ništa nije nemoguće.”

“Nema granica, nema plafona, što sam ja na neki način imao u prošlosti, zbog toga sam užasno uzbuđen.”

Ciljevi i želje Alpinea su barem zadržavanje četvrtog mjesta teško izborenog u prošlogodišnjoj bitci sa McLarenom. Sličnog razmišljanja je i Gasly:

“Znamo da Mercedes, Ferrari i Red Bull nisu spavali zimski san i da će doći sa vrlo brzim bolidima.”

“Znamo što smo mi napravili, znamo da možemo smanjiti razliku, imam povjerenja u ljude koje imamo, mentalitet, procese koji su uspostavljeni da bismo mogli pokazati jako dobre performanse.”

“Ali, moramo pričekati i vidjeti naše mogućnosti onog trenutka kada bolid bude na stazi u Bahrainu.”

Komentiraj

1 komentar

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni