Nakon prošle ne baš zadovoljavajuće sezone u Alpha Tauriju Pierre Gasly je završio 9 godina dugo poglavlje sa Red Bullom, te prešao u Alpine krojeći tako francusku momčad zajedno s Estebanom Oconom.
Povodom početka nečeg novog u njegovoj vozačkoj karijeri dao je i par komentara:
“Započevši ovaj novi projekt sa Alpineom i vidjevši što je sve dostupno i sve resurse koje imaju, osjećaj je kao da kod ovog proizvođača ništa nije nemoguće.”
“Nema granica, nema plafona, što sam ja na neki način imao u prošlosti, zbog toga sam užasno uzbuđen.”
Ciljevi i želje Alpinea su barem zadržavanje četvrtog mjesta teško izborenog u prošlogodišnjoj bitci sa McLarenom. Sličnog razmišljanja je i Gasly:
“Znamo da Mercedes, Ferrari i Red Bull nisu spavali zimski san i da će doći sa vrlo brzim bolidima.”
“Znamo što smo mi napravili, znamo da možemo smanjiti razliku, imam povjerenja u ljude koje imamo, mentalitet, procese koji su uspostavljeni da bismo mogli pokazati jako dobre performanse.”
“Ali, moramo pričekati i vidjeti naše mogućnosti onog trenutka kada bolid bude na stazi u Bahrainu.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
How, yes no !
0
0