Izdvojeno

Blundell: Hamilton bi se mogao natjecati u Americi nakon Formule 1

Piše: Marko Litvić

Prije 1 mjesec, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši britanski vozač Formule 1 i američkog CART prvenstva Mark Blundell jučer je u intervjuu za portal PlanetF1 rekao kako vjeruje da će se Lewis Hamilton pridružiti nekom američkom natjecanju nakon završetka karijere u Formuli 1.

„Imam osjećaj da ćemo vjerojatno vidjeti Lewisa Hamiltona na utrkama u Americi u ne toliko dalekoj budućnosti. Jednostavno imam osjećaj da će razina uzbuđenja, izazova i udobnosti biti dovoljna za njega da otiđe tamo i nešto napravi.“

„Jedino nisam siguran hoće li ići u IndyCar, možda mu nešto poput NASCAR-a bude primamljivije. To bi mu bio novi izazov i mogao bi vidjeti ima li smisla natjecati se tamo. Mislim da je to novo poglavlje njegova života i pitanje novoga osobnog izazova. Taj izazov najvjerojatnije više neće biti Formula 1 jer vjerojatno više nema opremu koja je sposobna za to.“

„Tako da… Ne znam, samo izbacujem svoje mišljenje i jednostavno mislim da će u bliskoj budućnosti imati potrebu za novim izazovom.“

Mark Blundell

Mark Blundell proveo je četiri sezone u Formuli 1 1991. godine te u periodu od 1993. do 1995. godine. Tada je vozio za momčadi Brabham, Ligier, Tyrell i McLaren. U sezoni pauze (1992.) vozio je za Peugeot u utrkama izdržljivosti te je osvojio 24 sata Le Mansa. U Formuli 1 je ostvario 3 postolja i osvojio 32 boda. Nakon toga 1996. godine odlazi u SAD i sljedećih se pet godina natječe u Championship Auto Racing Teams (CART) natjecanju. Tamo ostvaruje tri pobjede u 81 utrci.

Komentiraj

5 komentara

  1. Zar nije prošlog mjeseca bila vijest da LH ostaje s Mercedesom još 12 godina? Navodno je bilo riječi o novom dvogodišnjem ugovoru (2024-2025) u postojećoj ulozi vozača i još 10 godina u ulozi zaštitog lica(ambasador Mercedesa)?

    https://www.crash.net/f1/news/1018875/1/revealed-jawdropping-money-hamilton-s-new-deal-and-his-one-crucial-demand


    0

    0
  2. Marlboro
    ExTr4 Prikaži

    Ova godina mu je kljucna.



    2

    0
  3. Što prije, to bolje. Tamo će se brzo prilagoditi woke atmosferi.



    5

    1
  4. Ići će samo ako bude imao najbrži auto gdje neće morati posprdno pitati da li deseto mjesto nosi bodove…
    Cijelu F1 karijeru je vozio bolid koji je pobijedio barem jedanput u sezoni. Nema drugih vozača koji se mogu pohvaliti s tim podatkom.



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni