Izdvojeno

Norris spreman pričekati još koju godinu da McLaren postane kompetitivan

Piše: Luka Gregorić i Grgo Ljubo Živaljić

Prije 1 mjesec, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

McLarenov adut Lando Norris kaže kako nije izgubio vjeru u svoju momčad nakon ponešto razočaravajuće sezone 2022. te da je spreman čekati još koju godinu na bolid koji je sposoban pobjeđivati u utrkama.

Momčad McLarena nije uspjela najbolje iskoristiti velike promjene pravila za sezonu 2022. s bolidom MCL36 koji je u početku sezone imao probleme s hlađenjem kočnica, a zatim u ostatku sezone izgubio bitku u razvoju protiv bolida momčadi Alpine koja je naposljetku i pobijedila McLaren u borbi za četvrto mjesto u poretku konstruktora.

Pitanje Norrisove budućnosti došlo je pod povećalo nakon odlaska Andreasa Seidla iz McLarena te nakon što je šef Red Bulla Christian Horner otkrio da je s Norrisom održao preliminarne razgovore. Sam Norris, koji je ugovorom vezan za McLaren do kraja 2025. godine, kaže da i dalje ima punu vjeru u momčad koja mu je omogućila debi u Formuli 1 2019. godine.

„Ponekad je teško jer sam kompetitivan i želim pobijediti. Naravno, ponekad mislite što možete učiniti da se u toj poziciji nađete što prije. Ali isto tako, vrlo mi je ugodno gdje sam sada. Imam veliko povjerenje u tim… i to je najvažnije za mene, da imam samopouzdanje, ali također i za tim je bitno da ga ima u isto vrijeme.“

McLaren ove sezone planira postupno u pogon uvesti svoj novi zračni tunel koji bi stopostotnu učinkovitost trebao dosegnuti za vrijeme sezone 2024. Ako bi se to ostvarilo, McLarenov bolid za 2025. bi tada bio prvi njihov bolid dizajniran od nule s tim infrastrukturnim nadogradnjama. S obzirom na to, Norris smatra da ima strpljenja čekati do kasnijih faza svog ugovora da mu McLaren osigura bolid sposoban za redovite borbe za pobjede.

„Daleko je to, ali vidjet ćemo koliki napredak može biti ove sezone, kako će situacija izgledati na kraju sezone kada stvari ubacimo u novi zračni tunel i počnemo dobivati prve dojmove. Želim vjerovati da su ’24., ’25. vrijeme kada biste trebali vidjeti neke veće promjene. Čini se kao da je do toga još mnogo vremena. Imamo cijelu godinu za odraditi. Ali, početak toga počinje ove godine.“

„Prošla godina bila je vrlo frustrirajuća jer su nova pravila i propisi stvarno bili prilika za napredak. Ali nije ispalo tako. Definitivno nisam izgubio vjeru u tim čiji sam dio te sam jako sretan što ću nastaviti raditi s njima i što ću biti dio puta do, nadam se, povratka osvajanju prvenstava i utrka.“

„Imam strpljenja pričekati još tih nekoliko godina. Osjećam da imam još puno godina i te dvije godine. Potencijalno 2025. godina je kada možemo biti u poziciji da se stvarno borimo za takve stvari.“

LANDO NORRIS

Komentiraj

11 komentara

  1. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Ma Lando tebi ne gine ŠČ.



    5

    0
  2. Samo ti cekaj dok ne dodje neka kidara i polupa te ko ti Rikarda i pemzija.



    2

    1
  3. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Nema ništa od čekanja…….. pogotovo u F1.
    Tako da, …….. daj Bože da McLaren što prije proradi.



    1

    0
  4. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    A bas me zanima sta bi bilo da ih nije spreman cekati, kud bi i sta bi onda.. a za 2-3 godine njega se vise nece nista ni pitati..


    0

    0
  5. Marlboro
    ExTr4 Prikaži

    Ma sta je to pricekat koju godinu. 1,2,10…


    0

    0
  6. Marlboro
    F1bodul Prikaži

    Nema od toga ništa, samo izgovori vječiti.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni