Izdvojeno

Bottas protiv FIA-ine zabrane o političkim porukama

Piše: Grgo Ljubo Živaljić

Prije 2 mjeseci, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

FIA je za nadolazeću sezonu odlučila zabraniti ili bolje reći filtrirati stavove i poruke koje bi vozači željeli poslati.

Odluka je ta da će se smatrati kršenjem pravila ako vozač izjavi ili izloži političku, religioznu ili nekakvu osobnu poruku koja nije prije toga nije odobrena pismenim putem od strane FIA-e. Iz nadležnog tijela smatraju da nužno zadržati opći princip neutralnosti po tim pitanjima.

Na to odluku se oglasio vozač Alfa Romea Valtteri Bottas:

„Mislim da bi svima trebalo dopustiti da kažu što žele i da učine nešto više za stvari prema kojima imaju strast. Ljudi bi na ovom svijetu trebali biti slobodni reći ono što žele.“

„Na neki način ne vidim potrebu da takve stvari budu u pravilima, ali ako to uzmete sa strane politike recimo F1 ili strane organizatora utrke ono što oni žele je da sve prođe glatko.“

„Ali obično kada bi nešto govorili to bi bilo kako bismo pokušali učiniti svijet boljim mjestom. To je moje viđenje stvari. Mislim da ovo nije potrebno… Ali, to je Formula 1.“

Najistaknutiji vozači koji su imali potrebu slati razne poruke su upravo Bottasov bivši momčadski kolega i sedmerostruki prvak Hamilton i nedavno umirovljeni četverostruki prvak Vettel koji su koristili upravo svoju popularnost, kredibilitet i poštovanje kako bi pokušali utjecati na okolinu porukama za stvari koje su oni smatrali važnima.

Hoće li se vozači pridržavati ove zabrane ostaje za vidjeti.

Komentiraj

7 komentara

  1. Politički Bottas “sebi u bradu” verzija 3.77.



    1

    1
  2. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Ovo nema veze sa slobodom. Imaju oni drugih mjesta gdje mogu da kažu šta žele. Kao što Vetma ovdje često povlači analogiju o kući i domaćinu, e pa kad si u tuđoj kući poštuj pravila domaćina. Imaju i oni svoje “kuće” (društvene mreže) pa neka tamo slobodno iznose šta im je volja…



    3

    2
  3. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    …. ne smijem, xexexe



    1

    1
  4. Formula 1
    tomz Prikaži

    Gledanjem F1 se želim odmoriti od političkih tema koje ionako izbjegavam, ali je od istih ponekad gotovo nemoguće pobjeći.

    Ne trebaju mi F1 vozači i relevantni stakeholderi pametovati sa svojim licemjernim stavovima. Plaćeni su da voze, ne da pametuju.



    2

    1
  5. Problem političkih poruka je što nema slobode. Dakle što ako bi ja bio vozač koji nikada nebi stao na stranu feministica, BLM i koji bi zastupao stajalište da se EU ne smije smije mješati u problem Ukrajine ? To bi uvijek bilo loše, ali ona popovanja Hamiltona bi bila obveza ?



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni