Izdvojeno

Abiteboul: Hyundai trenutno ne razmišlja o Formuli 1

Piše: Marko Litvić

Prije 3 tjedana, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nekadašnji direktor momčadi Caterhama i Renaulta, a odnedavno šef WRC momčadi Hyundai Motorsport Cyril Abiteboul za portal Motorsport odgovorio je na pitanje o tome razmišlja li južnokorejski proizvođač o skorom ulasku u svijet Formule 1. Hyundai se počeo spominjati kao jedan od kandidata za ulazak u sport nakon što 2026. godine na snagu stupe nova pravila za bolide i motore, no Abiteboul je rekao kako je još prerano za razmišljanje o takvom projektu.

„Nema nekakvog posebnog plana. Očito je kako je Hyundai tvrtka koja je zainteresirana za razvoj na globalnoj razini, s novim proizvodima i jedinstvenim rasponom. Motosport je ovdje kako bi pomogao pri poslovanju. Stoga ja moram razumjeti, zajedno s ostatkom tvrtke što biznis zahtjeva i kako ga možemo podržati.“

„Reli je trenutno najbolje rješenje za podržavanje automobila malog segmenta, segmenta A. Moramo vidjeti kako će segment A napredovati i osigurati to da je reli i dalje tome relevantan. Trenutno je to prioritet. Pripremamo se jer moramo pobjeđivati kako bismo osigurali da reli nastavi zadovoljavati poslovne interese.“

„Ne želim reći kako postoji šansa da ulazimo u Formulu 1 jer onda ćete reći kako sam rekao da ulazimo. [smijeh] Vraćam se na svoju prethodnu izjavu; moramo osigurati kako je sve u skladu s poslovnim interesima. Trenutno, reli nam najviše odgovara i nastojimo zajedno s FIA-om i promotorima osigurati da tako i ostane. Ako shvatimo da nam je još nešto potrebno, vidjet ćemo što možemo po tom pitanju. Do tada, prioritet su nam pobjede u reliju.“

Cyril Abiteboul

Komentiraj

1 komentar

  1. Valjda bude nekad i vozačka titula u WRCu…..



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni