Izdvojeno

Gasly tvrdi da sprint utrke još nisu dokazale da zaslužuju mjesto u kalendaru

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Novi Alpineov vozač Pierre Gasly kaže da nije siguran u sad već iskušani “sprint” format ikenda, te da ne vjeruje da takav raspored sa sobom nosi nekakav vrijedni spektakl.

Podsjetimo, prošle sezone gledali smo tri sprint vikenda, a u 2023. godini se očekuje da bi ih moglo biti čak šest. Gasly kaže da mu je puno draže voziti tradicionalne kvalifikacije u subotu i jedinu utrku u nedjelju.

“Osobno, zaista mi se sviđa normalan format s kvalifikacijama u subotu i jednom utrkom u nedjelju.”

“Što se tiče sprint utrka – mogu vidjeti financijski aspekt organizatora i kako to može biti pozitivno za njih. Što se tiče spektakla – još uvijek nisam uvjeren da sprint donosi dovoljno da bi se širio na sve više i više utrka.”

“Po mom mišljenju – normalni format je bolji.”

Pierre Gasly

Slično mišljenje nedavno je iznio i dvostruki šampion Max Verstappen:

“Ne shvaćam gdje je problem s klasičnim vikendom. Imali smo toliko uzbudljivih utrka, nema potrebe za novom utrkom koja je trećina prave utrke. Ionako svi previše paze.”

“Ako se borite za treće mjesto i imate lagani dodir s drugim bolidom – možete pasti na posljednje mjesto i onda će vam nedjeljna utrka biti jako teška. Zbog toga nećete riskirati. Prema tome, to i nije utrka.”

Max Verstappen

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni