Izdvojeno

Williams ostao bez šefa momčadi i tehničkog direktora

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 mjeseci, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Williamsov šef momčadi Jost Capito i njihov tehnički direktor Francois-Xavier “FX” Demaison napustili su momčad.

Obojica su u momčad stigla uoči početka sezone 2021., a najveće uspjehe ostvarili su tijekom prošlog desetljeća kada su surađivali u Volkswagenovoj WRC momčadi. Capito je prvotno bio izvršni direktor, a zatim je sredinom godine preuzeo mjesto šefa momčadi.

“Bila je ogromna privilegija voditi Williams Racing tijekom proteklih dviju sezona i postaviti temelje za povratak ovog velikog tima. Veselim se praćenju tima i nastavka njihovog puta ka budućim uspjesima”, rekao je Capito.

Njihove zamjene bit će objavljene uskoro.

“Željeli bismo se zahvaliti Jostu na njegovom napornom radu i predanosti tijekom velikog transformacijskog procesa za početak putovanja ka oživljavanju Williams Racinga”, dodao je Matthew Savage, predsjednik Dorilton Capitala, vlasnika Williamsa.

“Zahvalni smo što je Jost odgodio planiranu mirovinu kako bi prihvatio ovaj izazov.”

“Također bismo se željeli zahvaliti FX-u na njegovom doprinosu i želimo mu sve najbolje u budućnosti.”

Komentiraj

22 komentara

  1. Steta izgledao mi je kao covek koji moze da vrati tim na stare staze ali ocigledno nesto tu ne stima.



    3

    0
    • Williams
      Davor13 Prikaži

      Mislio sam da će on napraviti neko čudo u Williamsu kao što je JT napravio u Ferrariju.



      3

      0
    • Ne štima isto ono što ne štima u Haasu. Oni su biznis. Kupio ih je investicijski fond. Dakle rezultat je sporedan u odnosu na povrat investicije. Ako tvoja analiza kaže da je malo vjerojatno i puno preskupo biti bolji nego što jesi, a ovako “dobar” možeš i dalje biti u plusu onda biznismen bira biti u plusu. Capito je trkač i to mu ide na jetra.

      Haas ima isti stil ponašanja, rezultat je sporedan, važno da su unutra, da se mogu hvaliti kako imaju f1 momčad, a dvije iskusnjare su tu da troškovi budu što niži… Jer njih dvojica otpisanih ne mogu tražiti ne znam koju plaću, a razbijat se neće….



      19

      0
  2. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Jost Capito u Ferrari ?



    6

    0
  3. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Šok i vjeverica.



    5

    1
  4. Ferrari
    karlo_b Prikaži

    Kao bivši djelatnik VW grupacije, moguće je da se vraća njima i počinje radit na projektu audiove f1 momčadi.



    3

    0
  5. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    vidim da nitko ne zna pravi razlog.
    zanimljivo…



    1

    0
  6. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Prema Ferrariju ili?


    0

    0
  7. BREAKING: Fred Vasseur will leave his position as team principal of Alfa Romeo F1 Team ORLEN in January after more than 5 years at the helm



    2

    0
  8. Michele Alboreto
    Drkso Prikaži

    ide capito u mirovinu.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni