Izdvojeno

Verstappen: Nakon Francuske sam pomislio da ću osvojiti naslov

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Max Verstappen je četiri utrke prije kraja sezone osigurao svoju drugu titulu svjetskog prvaka, te se sad našao u situaciji da može ležerno odraditi ostatak radne godine, a usput možda i srušiti rekord broja pobjeda unutar jedne sezone.

“Bilo je kroz sezonu nekoliko trenutaka kad sam mislio da imam dobre šanse za naslov.”

“Trenutak kad sam shvatio da ćemo pobijediti se dogodio na Paul Ricardu. Tamo se moje vodstvo značajno povećalo.”

“Imali smo prilično kompetitivan bolid i znao sam da će biti blizu tijekom prethodnih utrka. Ali, u Francuskoj sam shvatio da ovakvu prednost više ne smijemo prosuti.”

Nakon Francuske Max je nanizao još četiri pobjede (Mađarska, Belgija, Nizozemska i Italija), a od svih mu se čini da je Belgija bila možda i njegova najbolja utrka sezone:

“Moram izdvojiti Spa. Mislim da je to bila potpuna dominacija.”

“Takvi vikendi se rijetko događaju. Kad sam se vratio doma tog vikenda – počelo mi je dolaziti do glave što se dogodilo. Tad shvatite da je to prilično ludo i posebno.”

Bodovni razmak Verstappena i Leclerca kroz sezonu

Komentiraj

9 komentara

  1. …čestitke na apsolutno zasluženom naslovu, i da charles nije imao dnf-ove i da mu je box bio tip top, max je kao prvo trenutno vozač u najboljoj formi a i da nije je u top 3 vozača na gridu, a kao drugo i da ferrari ima problema s potrošnjim guma još od najkasnije mađarske a vjv i ranije…kao treće pored ova dva faktora rb-ov race pace je također za najmanje 0,1s bolji od ferrarija konstantno tako da su praktički imali za riješiti potrošnju guma tijekom sezone a ni to nije bilo katastrofalno već su i tu bili drugi…ova izjava mi na kraju čak poprilično realno djeluje…



    4

    1
  2. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    dobra grafika.
    eh kakav je doar filing bio tamo prve 3 utrke. feraristi u ludilu euforije ko i dinamovi navijači nakon prve dvije tekme lige prvaka. volim i ferari i dinamo, al jasno ko dan šta slijedi :D


    0

    0
  3. treba napravit grafiku i ver i pereza jer kolko vidim perez je glavni rival ver za naslov



    3

    0
    • To i jest najbolji pokazatelj koliko je Red Bull prejak.. Perez sa bolidom pravljenim za Maxa 2 na tabeli.



      4

      4
      • Toto Wolff
        KaTomoF1 Prikaži

        Rb ima 1 i 2 samo zbog nesposobnosti ferarista



        10

        2
        • Hoces rec da je Ferrari bolji bolid,mislim da od Imole je RB bio blizu Ferrariju,a od Francuske brzi bolid….tako da ne treba ni zamjerat bas Ferrariju sto se tice bolida..


          0

          1
        • pobjeduje onaj ko ima najbolji paket, ne moze vozac nadoknadit los bolid niti bolid loseg vozaca niti dobar tim i strategija ista od toga i obrnuto.. sve je bitno.. rasprava oko ver vs lec je totalno besmislena, po meni treba gledat cijelu sliku.. a to promoviranje nekakvog rivalstva odavno nema smisla, mozda tu i tamo ali sve je to vise PR da se oda dojam uzbudljivog sporta dok gledamo vetela kako igra nogomet u boksu jer je palo par kapi kise ili slow motion gro kako skace iz goruceg bolida nakon 139 izmjenjenih kadrova – inace tehnika snimanja iz najnovijeg spidermana..
          cujemo se u ameriKi



          1

          0
  4. E jbg Max… ja se kao navijač Ferraria i poslije kraja Suzuke još nadao u suprotno.. sjebali mi nadu ovi sa kaznom za LEC, inače bi bar za još 2 tjedna produžio nadanja 😀
    Šalim se, naravno… Koliko god htio da je drukčije, naslov je apsolutno zaslužen zbog mnogih faktora koje već gore navodi kolega limitmaker1…



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni