Izdvojeno

Leclerc najbrži na kišnom trećem treningu

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Posljednji slobodni trening donio nam je kišno vrijeme i 30 minuta praznog hoda umjesto testiranja na stazi. Lokve na stazi i nepovoljni vremenski uvjeti natjerali su vodstvo utrke da zatvori izlazak iz pit-lanea, a s obzirom na pravilo da između posljednjeg treninga i kvalifikacija mora biti barem dva sata – brojač je krenuo odbrojavati u podne, kako je bilo previđeno.

Prvi na stazi bio je Pierre Gasly u AlphaTauriju na full-wet gumama, a njegovo vrijeme 2:09:894 pokazuje u kakvom je stanju bila staza. Međutim, nekoliko krugova bilo je dovoljno da se lokve donekle počiste i Valtteri Bottas je na team-radio ekipi javio da će intermediji biti bolji izbor.

Prvu žutu zastavu izazvao je Nicholas Latifi 17 minuta prije kraja treninga kad je izišao u izletnu zonu u 13. zavoju. Ipak, zadržao se dalje od barijera pa je bez problema nastavio s treningom. Desetak minuta kasnije u 7. zavoju je sličan izlet ponovio i njegov timski kolega Alexander Albon.

Od vodećih je prvi krug postavio Carlos Sainz na full-wet gumama, ali je Verstappen na intermedijima odmah potom bio brži za 1,8s. Idućih par minuta proveli smo gledajući kako vremena drastično padaju. Gasly je ubrzao za 7 desetinki, a onda Verstappen za više od dvije sekunde.

U samom finišu brzinu su opet pokazali i Ferrariji pa je Charles Leclerc bio pola sekunde brži od Verstappena, a Carlos Sainz završava iza spomenutog dvojca – na trećem mjestu.

Kvalifikacije se voze u 15 sati po našem vremenu.

P#VozačEkipaVrijeme+Krugovi
116C.LECLERCFerrari1:57.78210
21M.VERSTAPPENRed Bull1:58.3080.52612
355C.SAINZFerrari1:58.8481.06611
414F.ALONSOAlpine1:59.4291.6478
511S.PEREZRed Bull1:59.5261.74410
618L.STROLLAston Martin2:00.3732.59110
731E.OCONAlpine2:00.9113.1298
85S.VETTELAston Martin2:01.0073.22510
963G.RUSSELLMercedes2:01.0103.2289
103D.RICCIARDOMcLaren2:01.0363.25413
1120K.MAGNUSSENHaas2:01.0893.30712
1244L.HAMILTONMercedes2:01.2203.4387
1310P.GASLYAlphaTauri2:01.2453.46314
1447M.SCHUMACHERHaas2:01.5023.72012
1522Y.TSUNODAAlphaTauri2:01.6793.89713
164L.NORRISMcLaren2:01.7914.00913
1723A.ALBONWilliams2:01.9074.12512
1877V.BOTTASAlfa Romeo2:02.0664.28411
1924G.ZHOUAlfa Romeo2:02.5994.81711
206N.LATIFIWilliams2:03.5105.7289

Komentiraj

2 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Latifi sva 3 treninga u top 20
    valja napomenuti kako je na FP1 kasnio samo 4 desetinke za 19. Norisom
    FP2 samo 930 tisucinki za 19. Scumijem
    te na FP3 uz kišne uvjete isto 909 tisucinki za kinezom…
    u ukupno za vodecim vremenima je kroz tri treninga zakasnio samo 13.6 sekundi



    8

    1
  2. Max Verstappen 1
    TheDutchLion Donator Prikaži

    Mecke se bas muce sa zagrijavanjem guma.
    Ferrari ima najbolji bolid za 1 krug pogotovo na ovakvim zavojitim stazama i favoriti su u kvalama.

    Obzirom da je prvenstvo rijeseno, kisa danas i sutra bi doprinjela zanimljivosti maximalno



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni