Izdvojeno

Wolff o potencijalnoj 11. momčadi: Tko god dođe, mora se pokazati sposobnim

Piše: Marko Litvić

Prije 2 mjeseci, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Podsjetimo se događaja iz veljače ove godine, kad su se prvi put pojavile priče o dolasku nove momčadi na grid Formule 1.

Michael Andretti je tada predstavio planove za osnivanje svoje momčadi Andretti Global, nakon što su pokušaji kupovine Alfe Romeo, odnosno Saubera, završili neuspjehom. Nakon toga je službeno podnio zahtjev za priključenje gridu za 2024. godinu.

Andrettijevi planovi i zahtjev naletjeli su na prilično ravnodušan odgovor FIA-e i Formule 1, kao i poprilično nezadovoljne reakcije nekih šefova momčadi, ponajprije čovjeka na čelu Mercedesa – Totoa Wolffa.

Austrijanac je ranije ove godine rekao kako bi 11. momčad morala jako puno doprinijeti jer bi jedna momčad više značila manje novaca za sve druge momčadi. Sada kako su se pojavile priče o potencijalnom ulasku Audija 2026. godine, priupitan je što bi mu bilo draže; Da u Formulu 1 dođe Audi ili Andretti. Wolff je indirektno rekao kako bi mu draži ishod bio ulazak Audija u Formulu 1.

„Mislim da tko god se pridruži kao 11. momčad, kome god se omogući ulazak, mora demonstrirati koliko može biti kreativan i koliko može doprinijeti.“

„Andretti je veliko ime i siguran sam kako su postigli fantastične stvari u Americi, ali ovo je sport i biznis, te mi moramo znati što točno pridonosite sportu prije nego što donesemo ključne odluke.“

„Ako se sportu priključi samostalni proizvođač opreme ili neka međunarodna i višenarodna grupa, onda oni mogu pokazati kako će iskoristiti X količinu dolara za pokretanje projekta i za promociju na različitim tržištima, jer to je onda potpuno drugačija vrijednosna ponuda za sve ostale momčadi.“

Toto Wolff

Komentiraj

15 komentara

  1. Ima nekoliko nesposobnih,pa su ipak u F1.



    13

    0
  2. Premda Audijev ulazak znači da na gridu imamo još jednog proizvođača PU, meni bi bio draži ulazak Andrettija.
    Sad, kad imamo budget cap, ne vidim prednost velikog njemačkog branda (osim dodatnog PU) spram etabliranog imena u sferi utrkivanja, što Andretti sigurno jeste. Iskustva i znanja imaju, imaju ime (prezime) i brand, novci nisu problem, dolaze iz SAD (što ne treba zanemariti).
    Zašto sam onako, “negativan” oko Audija.
    Korporacija je to. Kao što sam maloprije napisao za Benz na drugoj vijesti, isto vrijedi i za Audi.
    Nikad ne znaš kad će se i zbog čega, glavonjama, ovaj put u Ingolstadtu (ili čak Wolsburgu) “dići”, pa će na sastanku odlučiti da napuste F1.



    20

    1
    • U Ferrariju nema opasnosti od dizanja, tamo vlada opća impotencija :)

      Šalu nastranu na stranu, ali ove Torgerove izjave predstavljaju sve ono što ne valja s danšnjom formulom 1.

      Ovakvim laprdanjima FIA treba stati na kraj i reći da oni odlučuju, a ne neki privremeni šef privremene momčadi u F1…..

      Ako u pravilima piše da na gridu ima 26 mjesta onda se može primiti 13 momčadi koje ispunjavaju uvjete, a ispunjavaju li uvjete ne smiju odlučivati trenutni natjecatelji jer se ne radi o engleskom klubu za finu gospodu nego o međunarodnom sportu



      33

      0
      • Bravo ,isto to mi je odmah palo na pamet
        Tko je on ,da odlučuje ili tko je on da ga se bilo šta pita u vezi ove teme ,baš glupo
        A još gluplje je njegovo petljanje i odgovori
        Danas svi misle da su bitni i važni ,eto bez ovoga lika ne bi bilo f1



        13

        0
  3. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    F1 se zadnjim Concorde ugovorom (prvim pod Libertyjem) pretvorila u potpuno ekskluzivnu ligu u koju će kao potpuno novi natjecatelji ući samo oni za kojima F1 “slini”, kao što je trenutno VW grupa (koja će i ako uđe, ući u nekoj vrsti suradnje s postojećim ekipama, a ne kao potpuno novi natjecatelji). Dogodilo se nešto u stilu američkog franšizinga – čak i Wolff u intervju iz kojeg su izvađene ove izjave u kasnijem dijelu koristi riječ “franšize” za momčadi. Postojećih 10 momčadi osiguralo si je čvrstu poziciju, pri čemu njihove vrijednosti zbog te ekskluzivnosti rastu i jedan entuzijast poput Michaela Andrettija, makar je etablirano ime u svijetu motorsporta, Amerikanac i spreman je uložiti novac za izgradnju potpuno nove momčadi koji uključuje obveznih 200 milijuna dolara koji se dijele svim postojećim momčadima, ne može naći mjesto u F1 jer se ne uklapa u poslovni plan svih uključenih.



    18

    0
    • Zar nije financijska održivost uvjet broj 1? Nije mi jasno da se kuka za nekim sentimentom.
      Najbolje da se anketira po portalima ekipu tko će ući u F1, a neka sve to plaćaju trenutni F1 timovi i F1. Zaradu nek stave na zadnje mjesto.

      Mene više zabrinjavaju umjetne završnice NBA stil sa zvukom. U normalnim F1 okolnostima Red Bull i Max bi ovu sezonu dobili sa velikom razlikom i ona bi bila proglašena dosadnom. Zanima me kako će napraviti da Max ne odmagli previše kako bi bilo napeto do kraja.



      2

      2
  4. tko je ovom papanu uopce dao pravo glasa u svezi ovog pitanja…debilizam, FIA odlučuje, ne on… neka šuti



    8

    6
  5. Evo friski news,molim autore da istraže.Binotto pred odkazom u Ferrariju



    1

    0
  6. prvi put čujem da bi audi ušao kao 11. momčad.



    1

    0
  7. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    yebem ti totoa velikog financijaša, sad se brine o dobrobiti cjelokupne F1 ?!?!?! pa kog ti muljaš :D


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni