Podsjetimo se događaja iz veljače ove godine, kad su se prvi put pojavile priče o dolasku nove momčadi na grid Formule 1.
Michael Andretti je tada predstavio planove za osnivanje svoje momčadi Andretti Global, nakon što su pokušaji kupovine Alfe Romeo, odnosno Saubera, završili neuspjehom. Nakon toga je službeno podnio zahtjev za priključenje gridu za 2024. godinu.
Andrettijevi planovi i zahtjev naletjeli su na prilično ravnodušan odgovor FIA-e i Formule 1, kao i poprilično nezadovoljne reakcije nekih šefova momčadi, ponajprije čovjeka na čelu Mercedesa – Totoa Wolffa.
Austrijanac je ranije ove godine rekao kako bi 11. momčad morala jako puno doprinijeti jer bi jedna momčad više značila manje novaca za sve druge momčadi. Sada kako su se pojavile priče o potencijalnom ulasku Audija 2026. godine, priupitan je što bi mu bilo draže; Da u Formulu 1 dođe Audi ili Andretti. Wolff je indirektno rekao kako bi mu draži ishod bio ulazak Audija u Formulu 1.
„Mislim da tko god se pridruži kao 11. momčad, kome god se omogući ulazak, mora demonstrirati koliko može biti kreativan i koliko može doprinijeti.“
„Andretti je veliko ime i siguran sam kako su postigli fantastične stvari u Americi, ali ovo je sport i biznis, te mi moramo znati što točno pridonosite sportu prije nego što donesemo ključne odluke.“
„Ako se sportu priključi samostalni proizvođač opreme ili neka međunarodna i višenarodna grupa, onda oni mogu pokazati kako će iskoristiti X količinu dolara za pokretanje projekta i za promociju na različitim tržištima, jer to je onda potpuno drugačija vrijednosna ponuda za sve ostale momčadi.“
Toto Wolff
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima nekoliko nesposobnih,pa su ipak u F1.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
uključujući i neke u kojima je Torger Wolff suvlasnik.
10
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Premda Audijev ulazak znači da na gridu imamo još jednog proizvođača PU, meni bi bio draži ulazak Andrettija.
Sad, kad imamo budget cap, ne vidim prednost velikog njemačkog branda (osim dodatnog PU) spram etabliranog imena u sferi utrkivanja, što Andretti sigurno jeste. Iskustva i znanja imaju, imaju ime (prezime) i brand, novci nisu problem, dolaze iz SAD (što ne treba zanemariti).
Zašto sam onako, “negativan” oko Audija.
Korporacija je to. Kao što sam maloprije napisao za Benz na drugoj vijesti, isto vrijedi i za Audi.
Nikad ne znaš kad će se i zbog čega, glavonjama, ovaj put u Ingolstadtu (ili čak Wolsburgu) “dići”, pa će na sastanku odlučiti da napuste F1.
20
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U Ferrariju nema opasnosti od dizanja, tamo vlada opća impotencija :)
Šalu nastranu na stranu, ali ove Torgerove izjave predstavljaju sve ono što ne valja s danšnjom formulom 1.
Ovakvim laprdanjima FIA treba stati na kraj i reći da oni odlučuju, a ne neki privremeni šef privremene momčadi u F1…..
Ako u pravilima piše da na gridu ima 26 mjesta onda se može primiti 13 momčadi koje ispunjavaju uvjete, a ispunjavaju li uvjete ne smiju odlučivati trenutni natjecatelji jer se ne radi o engleskom klubu za finu gospodu nego o međunarodnom sportu
33
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo ,isto to mi je odmah palo na pamet
Tko je on ,da odlučuje ili tko je on da ga se bilo šta pita u vezi ove teme ,baš glupo
A još gluplje je njegovo petljanje i odgovori
Danas svi misle da su bitni i važni ,eto bez ovoga lika ne bi bilo f1
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
F1 se zadnjim Concorde ugovorom (prvim pod Libertyjem) pretvorila u potpuno ekskluzivnu ligu u koju će kao potpuno novi natjecatelji ući samo oni za kojima F1 “slini”, kao što je trenutno VW grupa (koja će i ako uđe, ući u nekoj vrsti suradnje s postojećim ekipama, a ne kao potpuno novi natjecatelji). Dogodilo se nešto u stilu američkog franšizinga – čak i Wolff u intervju iz kojeg su izvađene ove izjave u kasnijem dijelu koristi riječ “franšize” za momčadi. Postojećih 10 momčadi osiguralo si je čvrstu poziciju, pri čemu njihove vrijednosti zbog te ekskluzivnosti rastu i jedan entuzijast poput Michaela Andrettija, makar je etablirano ime u svijetu motorsporta, Amerikanac i spreman je uložiti novac za izgradnju potpuno nove momčadi koji uključuje obveznih 200 milijuna dolara koji se dijele svim postojećim momčadima, ne može naći mjesto u F1 jer se ne uklapa u poslovni plan svih uključenih.
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar nije financijska održivost uvjet broj 1? Nije mi jasno da se kuka za nekim sentimentom.
Najbolje da se anketira po portalima ekipu tko će ući u F1, a neka sve to plaćaju trenutni F1 timovi i F1. Zaradu nek stave na zadnje mjesto.
Mene više zabrinjavaju umjetne završnice NBA stil sa zvukom. U normalnim F1 okolnostima Red Bull i Max bi ovu sezonu dobili sa velikom razlikom i ona bi bila proglašena dosadnom. Zanima me kako će napraviti da Max ne odmagli previše kako bi bilo napeto do kraja.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tko je ovom papanu uopce dao pravo glasa u svezi ovog pitanja…debilizam, FIA odlučuje, ne on… neka šuti
8
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toto je FIA
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a onda prestajem pratit F1
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije to samo Toto svi timovi se pitaju,neki vise neki manje.Ali svi moraju dati saglasnost da neki novi tim moze uci u F1…..
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo friski news,molim autore da istraže.Binotto pred odkazom u Ferrariju
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
prvi put čujem da bi audi ušao kao 11. momčad.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
yebem ti totoa velikog financijaša, sad se brine o dobrobiti cjelokupne F1 ?!?!?! pa kog ti muljaš :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve po redu, neke redovno, a neke povremeno.
0
0