Izdvojeno

Norris: Ne očekujem najbolju startnu poziciju, ali želim napredak u odnosu na Francusku

Piše: Marko Litvić

Prije 4 mjeseci, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

McLarenov Lando Norris je prvi slobodni trening završio na četvrtoj poziciji, a zatim poboljšao rezultat završivši drugi – samo 217 tisućinki sporije od najbržega Charlesa Leclerca.

Prošloga tjedna u Francuskoj je Norris utrku započeo sa pete pozicije nakon što je imao 1,1 sekundu sporije kvalifikacijsko vrijeme od Leclerca, te je utrku završio kao sedmoplasirani.

McLaren je imao odličan početak vikenda u Mađarskoj i u razgovoru za Sky Sports F1, Norris je priupitan može li se McLaren boriti za najbolju startnu poziciju. Britanac je zatim otkrio u čemu je tajna McLarenove brzine na slobodnim treninzima. Naime, i njemu i Danielu Ricciardu pojačaju rad motora prije drugog slobodnog treninga, te su zbog toga nešto brži od ostalih momčadi.

„Dobar je osjećaj. Bolid je dobar. Čini se kako mu bolje pašu karakteristike ove staze, no mi smo uvijek nešto brži na drugim slobodnim treninzima u usporedbi s kvalifikacijama.“

„Mi pojačamo motor nešto više od ostalih, čisto kako bismo vidjeli kakva će nam vremena biti u kvalifikacijama, baš kao što smo to danas uradili. No znamo kako svi ostali, a posebice Ferrari, Red Bull i Mercedes naprave velik iskorak u kvalifikacijama.“

„Mislim kako se osjećamo dobro i kako možemo reći kako je bolid otprilike onakav kakvog želimo. Vjerojatno smo malo bolji nego što smo bili na stazi Paul Ricard. Ne očekujem najbolju startnu poziciju, samo želim napredak u odnosu na Francusku.“

Lando Norris

Norrisov momčadski kolega, Daniel Ricciardo, nije previše zaostajao na treninzima – 427 tisućinki sporije od najbržeg na drugom slobodnom treningu. Australac je rekao kako McLaren nije napravio toliki korak naprijed u usporedbi sa prošlim vikendom.

„Ne znam za ostale, ali mislim kako smo bili prilično kompetitivni danas ujutro. Činjenica što smo bili kompetitivni na oba slobodna treninga možda nešto i znači, nadam se da znači kako smo zapravo kompetitivni.“

„Nisam siguran jesmo li dovoljno kompetitivni za borbu za najbolju startnu poziciju i unaprijed se ispričavam navijačima. Nisam pesimističan, samo realističan. Ali mislim da ako ima nečega u bolidu, pronaći ćemo to u subotu kad bude važno.“

„Mislim kako je bio dobar dan za nas, dobro smo odradili posao. Vidjet ćemo što možemo večeras s bolidom i napraviti što možemo. Nema razloga za govoriti kako se sutra ne možemo boriti za vrh, no prošlo je samo tjedan dana od Francuske, a ne možete se toliko promijeniti u tako kratkom vremenu. Možda nam ova staza više paše, no ja ipak vjerujem kako smo napravili iskorak, ali ne preveliki iskorak.“

Daniel Ricciardo

Komentiraj

3 komentara

  1. Bilo bi super kada bi konkurirali Mercedesu. Barem da se ovi ne došeću do postolja svaki put kada netko od RB-a ili Ferrarija odustanu.



    4

    1
  2. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Pa gledajući gdje ste bili na početku sezone, mislim da ekipa može biti zadovoljna napretkom. Samo zamijenit Rićija za sledeću sezonu, nekim možda ko ne glumi klauna i moglo bi se možda i na podije ciljati.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni