Izdvojeno

Bottas najbrži na kišnom prvom treningu u Velikoj Britaniji, polovica vozača ostala bez mjerenog vremena

Piše: Lovro Andraka

Prije 5 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Prvi slobodni trening u Silverstoneu prošao je bez previše akcije na stazi. Klasično britansko vrijeme s isprekidanom kišom tijekom cijelog treninga natjeralo je vozače da većinu treninga odsjede u garažama. Najbrži je u konačnici bio Valtteri Bottas na intermedijima, dok je Lewis Hamilton na softu bio drugi.

Kiša je počela padati samo nekoliko minuta prije početka treninga, stoga su rijetki izašli na stazu nakon pojave zelenog svjetla na izlazu iz boksova. Mercedesi su bili prvi koji su odlučili isprobati mokru stazu, a nakon njih su krenuli i Ferrariji. Jedino je Charles Leclerc ostao na stazi duže od jednog kruga i nakon četiri kruga postavio vrijeme 1:43.801. U nastavku su svi vozači izašli na stazu, no nitko se na njoj nije dugo zadržavao.

Sunce se pojavilo petnaestak minuta nakon početka treninga, no na nekim dijelovima je kiša i dalje padala – ni prije toga nije bilo mokro na svim dijelovima, već najviše na dijelu između Brooklandsa i Copsea. Devetorica vozača postavili su vrijeme u tom periodu na intermedijima, a najbrži je bio Carlos Sainz s 1:42.967. U idućih dvadesetak minuta nitko nije bio na stazi jer je kiša pojačala, a posljednje krugove vidjeli smo u zadnjih deset minuta.

Lewis Hamilton odlučio je dati domaćoj publici nešto za gledati i nakon par krugova na intermedijima prešao je na slickove. Velik broj vozača na kraju je pojurio po krug na softu, no najbrže vrijeme treninga postavio je Bottas koji je, kao i Hamilton, u zadnjih deset minuta prvo izašao na intermedijima te s njima postavio to vrijeme.

Hamilton je ostao jedini vozač s mjerenim vremenom na slickovima jer je Lance Stroll minutu prije kraja onemogućio ostalima da eventualno odvoze brzi krug. Kanađanin je izletio u Copseu i zaglavio u šljunku, čime je izazvao crvenu zastavu te nešto raniji kraj treninga.

Drugi slobodni trening za Veliku nagradu Velike Britanije na rasporedu je u 17 sati.

Rezultati

VozačMomčadZaostatak (gume)Krugovi
1Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI1:42.249 (I)9
2Lewis HamiltonMERCEDES+0.532s (S)10
3Carlos SainzFERRARI+0.718s (I)8
4Charles LeclercFERRARI+1.552s (I)7
5Mick SchumacherHAAS FERRARI+1.646s (I)3
6Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI+3.922s (I)4
7Kevin MagnussenHAAS FERRARI+5.912s (I)3
8Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+8.994s (I)5
9Yuki TsunodaALPHATAURI RBPT+9.124s (I)5
10Sebastian VettelASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+16.919s (I)5
11George RussellMERCEDES2
12Sergio PerezRED BULL RACING RBPT3
13Esteban OconALPINE RENAULT2
14Fernando AlonsoALPINE RENAULT1
15Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES1
16Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES4
17Pierre GaslyALPHATAURI RBPT3
18Lando NorrisMCLAREN MERCEDES4
19Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES1
20Max VerstappenRED BULL RACING RBPT3

Komentiraj

6 komentara

  1. “To whom it may concern, f*** you.”



    7

    0
  2. Prvi dio ovog naslova podsjeća na neka “davna” sjajna Bottasova vremena u Mercedesu…..



    4

    0
    • James Hunt
      Mata98 Prikaži

      i to je rijetkost bila, uglavnom bi bljesnio na VN Rusije



      2

      1
      • Zašto lažeš ?!?
        Botas je bio vozač broj 2 u Mercedesu to svi znamo
        Ali isto tako znamo da je Botas bio daleko najbolji vozač broj 2 od svih ekipa
        A koliko ste u krivu ,pogledajte druge vozače za koje isto znamo da su broj 2 ,koliko su daleko od onoga što je bio Botas ,i koliko je on pomogao Hamiltonu
        Max se prošle godine borio sa dva vozača Mercedesa non stop ,dok ove godine niti Max a još manje Leclerc imaju takvu vrstu pomoći



        2

        0
        • James Hunt
          Mata98 Prikaži

          Sainz je prošle sezone bio skoro cijelu sezonu bolji od Lecreca, a Perez ono što je napravio na VN Turske i VN Abu Dhabia Bottas nebi nikad napravio prošli bi ga ko igračku… ali svako ima svoje razmišljanje i viđenje o pojedinom vozaču tako da 🤷



          3

          0
        • Mata98 …. “Sainz je prošle sezone bio skoro cijelu sezonu bolji od Lecreca..” stvarno ? kako si doša do ovog zaključka ? gledajući tablicu poretka vozača tokom sezone ? posli prvih 10 trka CL je bodovno stalno bija ispred carlosa . tek posli mađarske di je CL odusta CS ga je bodovno prestiga . tako je bilo i posli belgije no već posli 2 sljedeće trke ( zandvoort , monza ) CL je opet bija plasiran ispred CS . rusija , turska bolje plasiran je CS , posli amerike , meksika , brazila , qatara , saudi arabie CL je bija bolje plasiran i tek u zadnoj trci sezone CS je bodovno prestigao CL . u 22 trke čak u 17 je CL ima više bodova od CS = bij a je bolji . leclercu je “presudija” abu dabi kad je završija 10. a carlos 3. napisat da je CS lani bija skoro cilu sezonu bolji od CL je jednostavno laž jer poredak , plasman kroz prvenstvo je 17 Vs 5 u korist leclerca . odustajanje u mađarskoj ( CS bez odustajanja lani ) i loš plasman u zadnoj trci u “kumovali” tome da CS završi prvenstvo ispred leclerca . naravno , najbitniji je krajnji plasman ali jednostavno najveći dio sezone CL je bija bodovno ispred carlosa . valjda to znači da je on bija bolji ili … !?!??


          0

          0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni