Izdvojeno

Bottas kroz šalu: Možda mogu doći u petak navečer

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Valtteri Bottas ove sezone nije imao previše vremena za treninge petkom, a problemi s pouzdanošću bolida spriječili su ga da odradi potrebne krugove i uđe u ritam i u Monaku.

Ferrarijev MGU-K je otkazao poslušnost i ekipa je za drugi trening morala montirati novi element, kao i novi mjenjač. Bottas je na kraju dana završio na 13. mjestu.

Svejedno, Finac je bio dobro raspoložen:

“Rekao sam Fredu (Fredericu Vasseuru, šefu ekipe, op. u.) da bih u Bakuu možda mogao doći u petak navečer.”

“Hoću reći, ovo je loša sreća. Sad je u pitanju skroz drugi problem – MGU-K. Mislim da se isto dogodilo Micku. Siguran sam da rješavaju problem, ne znam koji je uzrok. Na drugom treningu nije bilo novih problema.”

“Ne možemo puno toga učiniti. Mislim da si ne možemo priuštiti više ovakvih problema. Ispred nas je dugačka sezona. Vidjet ćemo…”

Kad je u pitanju propuštanje slobodnog treninga – Monako je vjerojatno posljednja staza na kojoj želite da se to dogodi.

“Definitivno vam ovdje treba svaki krug. Kroz drugi trening mi je trebalo par krugova da uđem u ritam. Definitivno sam se svakim krugom osjećao sve bolje.”

“Ovdje je i promet problematičan. Nemate previše čistih krugova prije kvalifikacija. Nadam se da će 3. trening biti čist.”

Bottas je na kraju dobio i kaznu od 1000 eura zbog prekoračenja ograničenja brzine u pit-laneu.

“Dobio sam kaznu jer je MGU-K još uvijek bio aktivan. Uključio sam ograničenje brzine, ali nisam mogao usporiti. To je bilo čudno.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni