Izdvojeno

Alonso: Bit ću tu još dvije ili tri godine

Piše: Haris Džananović

Prije 6 mjeseci, 27 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Španjolac Fernando Alonso kaže da se odlično snalazi u novoj eri Formula 1, iako je zagazio u peto desetljeće života i sport proživljava dosta drugačije trendove od onih koji su bili aktualni na početku njegove karijere. Alonso se ne ističe od ostatka grida i u novim vodama pliva poprilično komforno.

U nedjelju je, netom prije utrke koja je imala negativan ishod za njega zbog problema s pogonskom jedinicom, dao kratak intervju za F1 TV:

“Još uvijek imam dosta toga za ponuditi. Ono što mi je najvažnije jest da uživam u vožnji, što je definitivno slučaj s trenutnom situacijom. Uživam u utrkivanju, ali današnja Formula 1 se ne tiče samo događaja na stazi nego nam se pruža i dosta aktivnosti van staze. Taj segment mi se također dopada i vidim se u ovoj priči još neko vrijeme, barem još dvije ili tri godine.”

Dvostruki svjetski prvak trenutno ima dva boda iz prve utrke u Bahrainu, a sam Alpineov bolid po trenutnim performansama izgleda kao četvrti ili peti bolid u poretku.

“Mislim da trebamo sačekati četiri ili pet utrka prije nego što damo bilo kakav pouzdan sud na tu temu. Pred nama je dosta posla. Mislim da se mentalitet ekipe dosta promijenio u odnosu na prošlu godinu. Ekipa je dugo boravila u sredini poretka i svi dijelimo mišljenje da je vrijeme da ciljamo visoko i krenemo prema vrhu.”

Bivši vozač Ferrarija i McLarena je otkrio kako se postavio prema ekipi od prvog dana po dolasku u tvornicu koju poznaje veoma dobro:

“Svakog dana pokušavam motivirati sve oko sebe. Vrlo sam natjecateljski nastrojen s bilo čime u životu, tako da se trudim gurati i ljude oko sebe do njihovih limita, zato što vjerujem u njihove sposobnosti. Ja sam onaj koji donosi iskru i dolijevam ulje na vatru, za što mislim da je cijenjena osobina u ovom okruženju.”

“Mentalitet se morao promijeniti i više nismo mogli prihvaćati prosječnost. Novi tehnički pravilnik nam je pružio priliku da se u novom poretku snaga pozicioniramo visoko, a uz to i ograničenje budžeta je dalo svim ekipama istu šansu za fer borbu. Više nema izgovora o financijskoj moći i podređenom položaju. Imamo talentirane ljude, vrhunske stručnjake i dobru organizaciju. Sad je sve na nama. Nismo sigurni kada će rezultati doći, ali trudimo se da se to desi što prije – ipak, neću voziti zauvijek.”

Alonso uz sebe ima petnaest godina mlađeg kolegu Estebana Ocona, s kim je vodio žestoku borbu na stazi Jeddah Corniche Circuit tijekom proteklog vikenda. Na navode o svojoj životnoj dobi i mogućnostima koje idu uz to, osvrnuo se:

“Nikada nisam osjetio da su godine otežavajući faktor – naprotiv, to sa sobom nosi veću količinu znanja i iskustva. Vozio sam na više staza nego većina mladih momaka koji su trenutno na gridu, prošao sam mnogo više situacija nego neko upola mlađi – za mene su to samo pozitivne stvari.”

Trenutni ugovor koji Alonso ima s Alpine F1 Teamom traje zaključno s ovom sezonom, a vijesti o eventualnom produženju se još uvijek ne spominju.

Komentiraj

27 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Yes!!!!!!! To!

    :thumbs:

    :klanjam: :klanjam: :klanjam: :klanjam:

    P.S. Pročitao sam samo naslov. Nadam se da sam shvatio poantu. :rofl: :rofl:



    6

    2
  2. Ove godine budu 4 na kraju sezone, druge 3, a onda za kraj ima da mu naprave pilu da se bori za prvenstvo 😀
    Makar sam siguran da će se i dalje utrkivati sa Alpineom u Le Mans seriji.
    Allez Alpine!
    Allez les Bleus!



    11

    1
  3. bit će on tu i dulje… u našim srcima… dobro ne baš kod Ante, ali… :)



    19

    1
  4. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Dok god vozi dobro ja nemam ništa protiv.



    25

    0
  5. Lewis Hamilton 44
    LH1985 Prikaži

    Nemoj…daj priliku malđima..



    1

    32
  6. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Oscar Piastri je i dalje na stand by-u!
    Veliki talent, “the next bih thing”, praktički mora dočekati umirovljenje barem jednog od senatora: Alonsa, Vettela ili Hamiltona da bi dobio mjesto. Nadam se da hoće, i to već 2023, ali samo ne u nekoj prikolici tipa Williams!



    5

    8
    • Michael Schumacher
      VRSV546 Prikaži

      zasto bi se tribali netko od njih 3 umirovit? jer je eto mali talenat nema mista za 3 vozaca koja i dalje daju odlicne voznje i iskustvo u razvoju bolida, dok bi na gridu i dalje ima mjesta za Latifia Albona Mazepina… za netko ko je svjetski talent se netrebas brinuti, radi Leclerca Verstapena Russela se lako našlo mista jer se ekipe boje da nebi izgubili takve vozace…
      radi Russela je Ocon izvisia Botas izgubia top momcad
      radi Leclerca je Werelin izvisia Kimi izgubia top momcad
      radi Verstapena je i Sainz bio blizu itd….



      7

      2
      • Pirelli Intermedium
        crofessional Donator Prikaži

        Sudeći po minusima, mislim da nitko nije shvatio ironiju u mom komentaru!
        Hjedoh reći da je to nažalost jedina opcija da Piastri upadne u F1, nauštrb vrhunskih senatora, umjesto na uštrb Strolla, Latifija i sličnih…



        9

        0
  7. Voljeli ga ili ne lijepo je vidjet da je konkurentan naspram 15god mladjeg kolege….



    15

    0
  8. Za Alonsa navijam od 2003.
    Veselio sam se njegovom usponu i rastu kao vozača, slavio njegove naslove, bio ljut i žalostan kad ih je gubio, razočaran zbog “chrashgate-a”, presretan kad je došao u Ferrari……to i jest “bit” navijanja za nekoga, pa me ovakva vijest itekako raduje!
    Mnogi kažu da je star 🙉🙉 (godinu sam mlađi od njega pa ne mogu shvatiti kako bi mogao biti starac u ovim godinama 😂😂)……ali on definitivno nije vozački penzioner ni u kojem pogledu. Vjerujem da Fernando Alonso može osvojiti 3. naslov!



    14

    0
  9. Bilo bi lijepo da se Alonso plasira još dva puta na jedno od prva tri mjesta i dosegne magičnu granicu od 100 ostvarenih postolja u karijeri. Šteta što tako dobar vozač nije ostvario bolje rezultate, što zbog nesretnog izbora timova, što zbog karaktera. Koliko god mi je to žao, ipak je u silaznoj putanji pa bi častan oproštaj, s još dva postolja ove godine, bio bolji od kruženja stazom još dvije-tri godine.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni