Izdvojeno

Bottas: Čudno je vidjeti Hamiltona i Mercedes u problemima

Piše: Luka Softić

Prije 6 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Valtteri Bottas morao se povući iz jučerašnje utrke nakon problema sa sustavom za hlađenje svog C42 bolida u trenutku kad je ostalo još 15 krugova do kraja, ali može se pretpostaviti da bi završio utrku ispred svog prošlogodišnjeg timskog kolege Lewisa Hamiltona koji je na kraju završio deseti. Osim komentiranja izvedbe svoje bivše ekipe, 32-godišnji Finac pojasnio je što je za njega pošlo po zlu u sinoćnjoj utrci, te kako se osjeća nakon prve dvije utrke za Alfu Romeo.

“Šteta je što smo morali odustati, išlo nam je prilično dobro u utrci, činilo se da ćemo biti barem šesti.”

“Temperature motora su rasle i rasle, moramo istražiti koji je uzrok tome. Iz utrke smo se morali povući kako ne bismo izgubili motor. To je tako u utrkama, sad moramo riješiti taj uzrok, kakav god on bio, i nastaviti se natjecati.”

“Ako gledamo pozitivnu stranu, bolid izgleda jako dobro. Napravili smo korak naprijed u odnosu na prošlu utrku, između ostalog i sa startanjem. Izgledali smo dobro i imali smo nekoliko dvoboja na stazi. Sad se moramo okrenuti osvajanju bodova u Australiji.”

O Hamiltonovim i Mercedesovim nedaćama:

“Jako je čudno vidjeti to. Pretpostavljam da je [Lewis] imao nekakav problem, ne bih znao.”

“Iznenađujuće je vidjeti ih da se muče, ali istovremeno je lijepo izravno se boriti s njima.”

Je li u retrospektivi zadovoljan odlukom o prelasku u Alfu Romeo?

“Mislim da je ovo bio najbolji mogući scenarij koji sam mogao zamisliti za našu prvu sezonu skupa, s obzirom na informacije kojima sam tad raspolagao. Jako sam zadovoljan odlukom koju sam donio i općenito sam sretan. Uživam.”

Valtteri Bottas

Komentiraj

5 komentara

  1. Realno od drugog vozaća u ekipi postati prvi i još imati relativno dobar auto, ne vidim zašto nebi bio sretan. Nije ni očekivao da će se boriti za naslove



    31

    0
  2. Formula1
    Zeko Prikaži

    bota sad cvate. i kao da čujem njegov smijeh…
    stripy :D
    https://www.youtube.com/watch?v=IF_j_a-E97c&ab_channel=glazermax3



    2

    1
  3. Čudno je bilo vidjeti i Alonsa i Raikkonena na začelju grida, no tad se to smatralo normalnim, dok je sad odjednom velika drama nastala što je Hamilton u sredini poretka.

    Mercedes godinama proizvodi bolide koji su lagani za rukovanje. Ovo je prvi koji nakon dugo godina odstupa od njihove norme, što je i samom Hamiltonu neistražen teritorij. Nije on sjeo u Ferrari F14T i slične škropocije za čije ti upravljanje treba pet ruku.



    10

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni