Izdvojeno

Piastri dodan u McLarenove rezerve, Herta se pridružio njihovom razvojnom programu

Piše: Lovro Andraka

Prije 7 mjeseci, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Alpine je objavio kako će njihov rezervni vozač Oscar Piastri stajati na usluzi i McLarenu, a zatim je američki Racer donio vijest da se Colton Herta priključio McLarenovom razvojnom programu.

McLaren dosad nije imao vlastite rezervne vozače, već je na raspolaganju imao Mercedesove vozače, Nycka de Vriesa i Stoffela Vandoornea, a daljnja rezerva bio im je Paul di Resta, danas najpoznatiji kao komentar britanskog Sky Sportsa. Daniel Ricciardo zaražen je covidom i posljednji test sam je odradio Lando Norris, stoga se britanska momčad odlučila pripremiti na eventualna nova izbivanja njihovih regularnih vozača.

“U namjeri da omogućimo sve trkaće prilike našim mladim talentima, dogovorili smo da McLaren može pozvati rezervnog vozača BWT Alpine F1 Teama Oscara Piastrija u slučaju da jedan od njihovih vozača ne može nastupati”, stoji u priopćenju.

“Oscar je i dalje u potpunosti ugovorno vezan za Alpine i mi ćemo zadržati pravo prvenstva na njegove usluge.”

Osim aktualnog F2 prvaka, McLarenu se pridružio IndyCar vozač Colton Herta. Amerikančevo ime najviše se spominjalo u F1 svijetu kada je Michael Andretti, njegov trenutni poslodavac, pokušavao kupiti Sauber, a on je bio glavni kandidat za jedno mjesto.

Herta bi trebao voziti u sklopu testnog programa s nekim od starijih bolida s kojima testiranje nije ograničeno, a nastupi na slobodnim treninzima, koje sve momčadi moraju omogućiti mladom vozaču na barem dva vikenda, ne bi trebali biti dio Hertinog programa.

McLaren ima svoju momčad u IndyCaru za koju voze Patricio O’Ward i Felix Rosenqvist, a s obzirom na to da je O’Ward već testirao za njihovu F1 momčad, zanimljivo je da su se odlučili angažirati vozača konkurentske momčadi koja ni ne koristi iste motore – McLarenu je dobavljač Chevrolet, a Andrettiju Honda.

Komentiraj

2 komentara

  1. Zanimljivo je da McLaren uzima Renault rezervu, da Andretti pričao o Renault motoru za sebe u F1, ako ga puste, da Andrettijev vozač postaje školarac McLarena…. Ja bi rekao da će i McLaren prijeći na Renault i da je to pomalo dogovoreno, samo još nisu rekli Totu….. Pa će se opet donekle uspostaviti nekakva ravnoteža motorista….



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni