Izdvojeno

Williams: Vlasnici žele napraviti pobjednički stroj

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

U ljeto 2020. završila je jedna era Formule 1 – era obitelji Williams, koji su bili na čelu momčadi Williams još od njihova osnutka davne 1977.

Loši rezultati i loše financijsko stanje prethodnih sezona natjerali su obitelj Williams na prodaju momčadi američkom investicijskom društvu Dorilton Capital.

Williamsov čelni čovjek za performanse Dave Robson kaže kako novi vlasnici imaju ambicije za poboljšati momčad i vratiti je u dane slave, te kako ulažu i u zaposlenike i u novu opremu koja momčadi jako treba.

“Prva stvar koja je bila napravljena je nadogradnja zračnog tunela, jer taj alat dugi niz godina nije bio razvijan.”

“To je počelo odmah nakon što je Dorilton kupio Williams. Uložili su u računalne snage i sada radimo na različitim ispitnim platformama. “

“Također radimo na poboljšanju atmosfere u momčadi. Ekipa je izgubila mnogo dobrih inženjera, pa smo morali zaposliti nove, a oni pak moraju naučiti kako raditi zajedno.”

“Imamo puno mladih inženjera koje moramo podučiti i dovesti ih na razinu.”

“Ovo je ogroman projekt i to ga čini teškim. Ne možemo staviti 100% radne snage na razvoj bolida za iduću sezonu ako, na primjer, imamo mnogo dugoročnih projekata za istraživanje i razvoj. A imamo i limit troškova unutar kojega moramo raditi. Tako da je ovo dugačko putovanje.”

“Naš investitor stvarno želi izgraditi pravi projekt, pobjednički stroj i svjesni su da to zahtijeva dvije do tri godine za izgradnju momčadi i onda još dvije ili tri za razvoj te momčadi.”

“To je naš dugoročni plan.”

Dave Robson

Komentiraj

5 komentara

  1. Kad miljarderi imaju ambicije biti najbolji/pobjednici……….
    ………što mi ostali možemo očekivati u životu?!



    12

    0
  2. Williams
    DoDo13 Prikaži

    Vjerujme da će smjer Williamsa od ove sezone biti sam prema vrhu, a ovakve izjave mi daju optimizam.



    2

    3
  3. Ma da, ali ima li tamo još ikoga tko se sjeća koliko kotača ima F1 bolid.



    2

    1
  4. …kako je lijepo ovako na početku sezone vidjeti da se svi bore za naslov, jedino što još nisam uočio da je FIA promijenila pravila i donijela pravilo ‘everybody gets a medal’…ovime ne umanjujem trud williamsa ili bilo koga drugoga ali netko mora biti i posljednji…kako nisam stručan u interpretaciji izgleda bolida baš me zanima što će prva testiranja donijeti…



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni