Izdvojeno

Santander se vratio u Ferrari

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši Ferrarijev sponzor Santander vraća se u ekipu s novim višegodišnjim ugovorom, počevši od 2022. godine.

Španjolska banka sponzorirala je ekipu od 2010. do 2017. godine, a u Maranello se vraćaju kao “premium partner”, što znači da će imati svoj logotip na bolidu, trkaćem odijelu i kapama.

Santander je 2010. godine došao s Fernandom Alonsom, a lako je uočiti poveznicu s novom vozačkom postavom jer je u njoj opet Španjolac – Carlos Sainz.

“Čast je opet surađivati s globalnom financijskom institucijom kao što je Santander. Oni su posvećeni odgovornom bankarstvu i pokazali su liderstvo diljem svijeta kad je riječ o obnovljivim energijama i savjetodavnim servisima za okoliš, društvo i upravljanje.”

John Elkann, predsjednik Ferrarija

“Radujemo se partnerstvu kako bismo isporučili naš ključni cilj, a to je biti ugljično neutralni do 2030. godine. Vjerujemo da Formula 1 sa svojim inovacijama i tehnološkim napretkom može doprinijeti našoj industriji i u konačnici društvu u cijelosti.”

Santander

S druge strane, za iduću godinu je iz imena ekipe službeno nestao naziv “Mission Winnow”, pa se postavlja pitanje koliko blisko će i hoće li uopće nastaviti surađivati s još jednim dugoročnim sponzorom – Philip Morrisom.

Komentiraj

7 komentara

  1. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Znaci mozemo ocekivati bijela krila ponovno na ferrariju, taman sam se ponadao da ce staviti crna kao na par skica i modova na youtubeu.



    6

    0
  2. Joooooooj bila bi fora opet imati malo bijele uz crvenu! Meni su osobno bili najljepši u doba suradnje sa Santanderom……
    Vidjet ćemo……



    5

    1
  3. bijelo i crveno mi je uvijek bila najdraža komba na Ferrariju.



    6

    1
  4. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Daleko Sainz podiže prašinu sa 4 postolja i 5. mjestom u prvenstvu :thumbs:
    Druga sezona će nadam se biti još jača i bolja! :D



    13

    1
  5. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    haha sainz lopove.
    malo bijele je ok, al znalo je biti i previše u vrijeme alonsa.
    shumi i marlboro su imali manje bijele.



    7

    0
  6. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Onda, Carlos je broj 1?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni