Formula 2

Oscar Piastri potvrdio titulu F2 prvaka, Daruvala uzeo pobjedu na prvoj sprint utrci

Piše: Luka Kolak

Prije 12 mjeseci, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Jehan Daruvala je ostvario još jednu pobjedu u F2 ispred Felipe Drugovicha. Treći je završio Oscar Piastri koji je ovim rezultatom dvije utrke prije kraja sezone potvrdio titulu svjetskog prvaka Formule 2.

Njegov momčadski kolega Robert Švarcamn je završio četvrti, a Liam Lawson peti. Dan Ticktum je prošao ciljem šesti, dok se iza njega smjestio Theo Pourchaire. Guanyu Zhou je uzeo posljednji bod u prvoj spirnt utrci, a u krugu desetorice su se još pronašli Ralph Boschung i Marcus Armstrong.

Piastri je na samom startu odradio većinu posla. Nakon prvog zavoja već je bio na petoj pozicija statajući s desete pozicije. Ticktum se pak nije mogao pohvaliti tako dobrim startom te je odmah pao na šesto mjesto gdje je na kraju izvršio. Obje Preme su imale sjajan tempo te su ubrzo došle do četvrte i pete pozicije. U 12. krugu smo vidjeli borbu između Daruvale i Drugovicha, no Brazilac na kraju nije uspio pronaći način kako proći na vodeću poziciju. Drugovich je naposljetku počeo gubiti tempo te počeo se mučiti s degradacijom, no uspio je završiti ispred Prema.

Nekoliko krugova prije kraja smo vidjeli odličnu borbu između Švarcamana i Piastrija, a Australac je napao s unutarnje strane prije ulaska u šikanu te je uspio proći ispred momčadskog kolege. Rus je pokušao vratiti poziciju, no naposljetku je Australac uzeo posljednu stepenicu postolja.

Druga sprint utrka je na rasporedu od 15:45.

PozicijaVozačMomčadVrijemeZaostatak
1 Jehan Daruvala Carlin 
2 Felipe Drugovich UNI-Virtuosi2.0002.000
3 Oscar Piastri Prema Powerteam2.9002.900
4 Robert Shwartzman Prema Powerteam3.5003.500
5 Liam Lawson HitechGP11.20011.200
6 Dan Ticktum Carlin12.90012.900
7 Theo Pourchaire ART Grand Prix14.10014.100
8 Guanyu Zhou UNI-Virtuosi15.50015.500
9 Ralph Boschung Campos Racing17.00017.000
10 Marcus Armstrong DAMS17.50017.500
11 Jack Doohan MP Motorsport18.50018.500
12 Jüri Vips HitechGP19.20019.200
13 Bent Viscaal Trident22.20022.200
14 Roy Nissany DAMS29.90029.900
15 Christian Lundgaard ART Grand Prix32.00032.000
16 Guilherme Samaia Charouz Racing System32.60032.600
17 Clement Novalak MP Motorsport37.00037.000
18 Alessio DeleddaHWA Racelab48.90048.900
19 Marino Sato Trident54.30054.300
20 Olli Caldwell Campos Racing1’43.5001’43.500
  Jake HughesHWA Racelab4 laps 
  Richard Verschoor Charouz Racing System12 laps 

Komentiraj

2 komentara

  1. Ubi Prema zadnjih godina



    1

    0
  2. Charles Leclerc
    Emin1 Prikaži

    Ova f2 lagana za Piastrija


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni