Formula 2

Novalak potpisao ugovor s MP-om za 2022., debitira već ove sezone

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 godinu, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Clement Novalak postao je prvi vozač s potvrđenim mjestom za iduću sezonu Formule 2, a debitirat će već ove sezone na posljednjim dvjema rundama za MP Motorsport umjesto Lirima Zendelija.

20-godišnji Francuz ove je godine odvozio svoju drugu sezonu u Formuli 3, a iako nije imao nijednu pobjedu, ukupno je završio treći. Prije toga je bio 12., a 2019. osvojio je britansko prvenstvo F3 iz drugog pokušaja.

Novalak će na utrkama u Džedi i Abu Dhabiju preuzeti mjesto Lirima Zendelija koji je ostao bez financijske podrške.

“Pandemija je smanjila moj ionako malen budžet”, poručio je Zendeli na društvenim mrežama.

“Želio bih se zahvaliti svojim sponzorima iz Njemačke koji su bili pouzdani i nisu razlog naglog prekida. Pogotovo Ajdini koji je pokrio neočekivane rupe u budžetu izazvane obećanjima koja drugi nisu ispunili.”

“Ponosan sam što sam dobio priliku da se natječem u F2, iako sam iz ‘normalne obitelji’ što se tiče financija.”

Zendeli je dodao kako ga je momčad cijelo vrijeme podržavala i bila je jako strpljiva. Tijekom sezone osvojio je 13 bodova, a najbolji rezultati bila su mu dva sedma mjesta.

Novalak je povodom objave rekao kako se nada da će mu MP omogućiti povratak na pobjedničke staze, a komentar je dao i šef nizozemske momčadi Sander Dorsman:

“Odradio je iznimno dobru sezonu u F3, a pogotovo je impresivna bila njegova forma u kasnijem dijelu sezone, zbog čega se popeo sa šestog na treće mjesto u poretku.”

“Želimo iskoristiti taj zamah tako što ćemo ga staviti u jedan od naših F2 bolida na preostalim dvjema rundama na Arapskom poluotoku.”

“Siguran sam da će iduće godine biti među istaknutim debitantima.”

Posljednje utrke F2 vozile su se još krajem rujna u Rusiji, a sezonu će zaključiti Saudijska Arabija (4. i 5. prosinca) i Abu Dhabi (11. i 12. prosinca). U prvenstvu vodi Oscar Piastri s 36 bodova više od Guanyua Zhoua.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni