Izdvojeno

+5 mjesta za Bottasa: Opet uzeo novi motor

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Valtteri Bottas će i na ovoj utrci imati kaznu na startnom poretku, i to dodatnih pet mjesta.

Nakon što je kažnjen u Italiji i u Rusiji, Bottas će po treći put u četiri utrke uzeti novi motor. Osim njega potvrđeno je da će ovdje kazne imati i George Russell i Sebastian Vettel.

Bottas će odslužiti kaznu pet mjesta zato jer FIA-in pravilnik kaže da se 10 mjesta dobije samo za prvo prekoračenje dozvoljenih granica, a nakon toga po pet za svaki novi element. U Monzi je uzeo svoj četvrti ICE (motor s unutarnjim izgaranjem), a u Sočiju peti, s tim da je u Rusiji uzeo i druge elemente pa je imao dodatne kazne.

Vettel i Russell će uzeti novi turbopunjač i novi MGU-H zbog čega će vjerojatno biti u posljednjem startnom redu. Njihov međusobni poredak ovisi o tome tko će se sutra bolje kvalificirati, osim u slučaju da se netko od njih odluči za još novih elemenata.

Komentiraj

11 komentara

  1. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Bottasu neko krade motore, da nije Hamo?, 😂



    29

    0
  2. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Botas ih jednostavno podere u jednoj utrci. 😁😁



    9

    0
  3. Ako je tako nisam siguran da će Ham s ovim motorom do kraja. Pet mjesta i nije tako strašno.



    7

    0
  4. Mislim da Mečka vozi cijelo vrijeme u party modu jer su izračunali da je bolje popiti dvije kazne +5 mijesta i dominirati na svim preostalim trkama nego čuvati motor i biti sporiji. U svakom slučaju rukavica je bačena sad je RB/Acura na potezu. Jednostavno uživam.



    23

    2
    • Ovo cak i ima smisla. Zanimljiva pretpostavka.



      7

      0
    • Da ima smisla a to da su im motori losi mi nikako ne pije vodu.



      3

      0
      • Nisu loši nego u istom modu imaju mrvicu manje snage nego Hondini.



        1

        1
        • Ne bi ja rekao ni da su nesto slabiji sve je to tu negdje… Neki dan sam gledao analizu motora na you tubu i zbog drugacije postavljenih dijelova hondin motor je nesto manji i stoga je i auto nesto uzi (zato meca i aston imaju onu izbocinu na bokovima a red bull nema izmedju ostalog) i po tome red bull vozi sa manje draga i moze se vise igrat sa downforceon a ako je vjerovat Horneru da se Mercedes znacajno ubrzao onda je moguce da su stalno u party modu ako cemo vjerovat da nista ne muljaju. Oni sumnjaju na neko super hladjenje u stijenkama pokrova motora koji superhladno gorivo stiscu i tako vise goriva ulazi u motor i daje vise snage za istu kolicinu neohladjenog… Navodno da nesto cudno i zvecka u mercedesovim motorima zadnje tri utrke… Tako nesto laički. Sad cemo vidjet



          10

          0
  5. Na kraju ce po statistici biti da je Mercedesov motor najvarljiviji a u biti je i dalje najbolji. Očito se boje i Bottasa samog, da ne napravi pomutnju kao u Madarskoj. De zamislite da pomete slučajno Lewisa. Hahahaha



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni