Izdvojeno

Perez: Max je zasad vozač sezone, teško je biti njegov timski kolega

Piše: Tomislav Tkalčević

Prije 1 godinu, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sergio Perez kaže kako je teško biti timski kolega Maxu Verstappenu koji je trenutno vodeći u poretku za naslov prvaka i nastupa na visokoj razini, bez većih pogrešaka.

Nakon što se pridružio Verstappenu u Red Bullu, Perez je rekao da je impresioniran razinom performansi koje njegov timski kolega može postići u bolidu koji je, kako kaže Perez, “nezgodan za vožnju”. Verstappen održava konstantnu razinu nadmoći nad Perezom redovito se kvalificirajući ispred njega, što uzima danak na mentalnoj razini, kako Perez i sam priznaje.

“Nije lako biti Maxov timski kolega jer se [Max] sjajno slaže s autom. Zaista postiže rezultate na vrhunskoj razini.”

“Na neki način imamo jedinstven bolid i nije bilo lako. Nema tajne o tome, ali morate biti mentalno vrlo snažni nakon svakog dana i mislim da je to jedna od mojih snaga, da izvučem maksimum iz toga i pokušam izvući maksimum iz svake nedjelje.”

Sergio Perez

Pojasnio je i što misli kad kaže da je bolid koji on i Max voze jedinstven.

“Bolid [RB16B] je jedinstven na način da se razlikuje od onoga na što sam navikao. Na neke bolide se lakše prilagođavati od nekih drugih, i neki se vozači prilagođavaju lakše od drugih.”

“Imao sam težak proces prilagodbe bolidu, ali ništa previše dramatično. To je očito jako dobar paket i vrlo konkurentan, a Max pokazuje da je ovaj bolid, ako ne najbolji, jedan od najboljih.”

Sergio Perez

Verstappen je prvi u poretku sa 6 bodova prednosti ispred Lewisa Hamiltona. Perez vjeruje kako je njegov timski kolega “zasad vozač sezone”.

“Mislim da je [Max] napravio najmanje pogrešaka od svih. Postavio je letvicu vrlo visoko.”

“Sezona je jako dugačka pa ćemo vidjeti kasnije što će se dogoditi, do sada sam bio iznenađen na vrlo pozitivan način kako on odrađuje utrke bez grešaka na tako visokoj razini.”

Sergio Perez

Na pitanje da li je uočio neku slabost kod Maxa Verstappena, Sergio Perez odgovara:

“Morat ću razmisliti o tome, ali mislim da ih nema. Ne neke očite, to još nisam primjetio.”

Sergio Perez

Komentiraj

12 komentara

  1. Aston Martin
    JB005 Prikaži

    Verstappen je prvi u poretku s 2 boda prednosti ispred Lewisa Hamiltona. Perez vjeruje kako je njegov timski kolega “zasad vozač sezone”.

    Sta nije u prednosti 6 bodova?



    6

    0
  2. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Znaš da se radi o čudesnom vozaču kada Checo, Albon i Gasly pored njega izgledaju kao Taki Inoue.



    16

    0
  3. …iako dolazi od momčadskog kolege…slažem se!…max je ispred svih ove godine…



    16

    0
  4. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Norris jednako tako deklasira vozača za kojeg bi većina rekla da je bolji.
    Za mene je Norris senzacija godine.



    13

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni