Vozač momčadi Alfa Romea Antonio Giovinazzi je trenutno jedini vozač na gridu čija je sudbina u ovom sportu neizvjesna. U momčadi još uvijek razmišljaju o potencijalnoj zamjeni, no ako mladi Talijan ostane kolega i suparnik će mu biti Valtteri Bottas, koji je svoj prelazak iz Mercedesa u Alfa Romeo službeno objavio prije nekoliko tjedana.
Giovinazzi je pokazao dobru formu što se tiče kvalifikacija posljednjih nekoliko GP vikenda. Najbolji plasmani su mu dva sedma startna mjesta – u Nizozemskoj i u Italiji. Što se tiče utrka, najbolji plasman je bio deseto mjesto na VN Monaka.
“Da budem iskren, zasad se želim usredotočiti na zadržavanje ovog mjesta u Formuli 1.”
“Onda bih, u najgorem slučaju, počeo razmišljati o idućoj godini. No, za sada se samo želim usredotočiti na svoj posao ovdje u Formuli 1 i pokušati zadržati svoje mjesto.”
Antonio Giovinazzi
Smatra da vrijeme donošenja odluke tko će uz Bottasa voziti u Alfi Romeo iduće godine nije stvar njegove odluke, već šefa momčadi Frederica Vasseura. Giovinazzi je došao u momčad još 2017. godine kao zamjena za Pascala Wehrleina, a kao vozač za cijelu sezonu 2019. godine. Iako je njegov dolazak imao poveznice s Ferrarijem, šef momčadi Mattia Binotto rekao je da ne može utjecati na odluku tko će zauzeti drugo mjesto u Alfa Romeu.
“Mislim da će mnogo toga ovisiti o njegovoj volji i onome što Antonija uistinu zanima u budućnosti.”
“Ali mislim da je prvi korak, svakako, pokušati pronaći mjesto za njega u Formuli 1, i tu smo trenutno potpuno usredotočeni.”
Mattia Binotto
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma ziher je Gio tu sljedece sezone, ipak mu Binotto dogovara mjesto.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa nije mi Binotto čovjek od povjerenja po pitanju mnogih stvari tako da ne bih se puno pouzdao u njega.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
sarkazam ;)
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Understood, we are looking.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
okay, slow botton on
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da će dobit ugovor na još jednu godinu jer se sa kinezom ne mogu dogovorit.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Formula 1 bez talijanskog vozača je kao nogometna ekipa bez balkanca.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sada ovo bez balkanaca još i može. Ali s talijanskim vozačem ili bez njega u F1 svakako nije isto. Mada izgleda da za sada jedino Giovinazzi od talijana zaslužuje mjesto u F1. Nema baš naznaka za nekim novim talijanskim imenom barem kako stvari stoje u F2. Ima još natjecanja u nekim drugim prvenstvima, ali F2 je ipak prvi do F1 ili bi trebao biti.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slažem se, najbliži su tome Nannini i Deledda, a Nannini nema sredstava, a Deleddi ne bih dao ni romobil da vozi.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zvuči lijepo
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam pratio, mozda si vec ranije i objasnio negdje – ali otkud takva averzija prema Talijanima i svemu talijanskom? :)
1
0