Izdvojeno

Giovinazzi ne razmišlja o mogućnostima izvan F1 za iduću sezonu

Piše: Katarina Predovan

Prije 1 godinu, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Vozač momčadi Alfa Romea Antonio Giovinazzi je trenutno jedini vozač na gridu čija je sudbina u ovom sportu neizvjesna. U momčadi još uvijek razmišljaju o potencijalnoj zamjeni, no ako mladi Talijan ostane kolega i suparnik će mu biti Valtteri Bottas, koji je svoj prelazak iz Mercedesa u Alfa Romeo službeno objavio prije nekoliko tjedana.

Giovinazzi je pokazao dobru formu što se tiče kvalifikacija posljednjih nekoliko GP vikenda. Najbolji plasmani su mu dva sedma startna mjesta – u Nizozemskoj i u Italiji. Što se tiče utrka, najbolji plasman je bio deseto mjesto na VN Monaka.

“Da budem iskren, zasad se želim usredotočiti na zadržavanje ovog mjesta u Formuli 1.”

“Onda bih, u najgorem slučaju, počeo razmišljati o idućoj godini. No, za sada se samo želim usredotočiti na svoj posao ovdje u Formuli 1 i pokušati zadržati svoje mjesto.”

Antonio Giovinazzi

Smatra da vrijeme donošenja odluke tko će uz Bottasa voziti u Alfi Romeo iduće godine nije stvar njegove odluke, već šefa momčadi Frederica Vasseura. Giovinazzi je došao u momčad još 2017. godine kao zamjena za Pascala Wehrleina, a kao vozač za cijelu sezonu 2019. godine. Iako je njegov dolazak imao poveznice s Ferrarijem, šef momčadi Mattia Binotto rekao je da ne može utjecati na odluku tko će zauzeti drugo mjesto u Alfa Romeu.

“Mislim da će mnogo toga ovisiti o njegovoj volji i onome što Antonija uistinu zanima u budućnosti.”

“Ali mislim da je prvi korak, svakako, pokušati pronaći mjesto za njega u Formuli 1, i tu smo trenutno potpuno usredotočeni.”

Mattia Binotto

Komentiraj

11 komentara

  1. Ma ziher je Gio tu sljedece sezone, ipak mu Binotto dogovara mjesto.



    8

    0
  2. Pirelli Intermedium
    Dia_Vandy Prikaži

    Mislim da će dobit ugovor na još jednu godinu jer se sa kinezom ne mogu dogovorit.



    5

    0
  3. Formula 1 bez talijanskog vozača je kao nogometna ekipa bez balkanca.



    9

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni