Izdvojeno

Albon objašnjava zašto mu je Williams bio prvi odabir za povratak u F1

Piše: Luka Jurić

Prije 1 godinu, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Alex Albon kaže kako mu je činjenica da je Williams „u usponu“ jedan od ključnih razloga zašto je odabrao momčad iz Grovea umjesto Alfe Romeo za 2022.

Albon se pojavio kao jedan od kandidata da zamijeni Georgea Russella, nakon što je Russell osigurao mjesto u Mercedesu za iduću sezonu. Ovaj vozač anglo-tajlandskih korijena vrlo brzo je osigurao svoju poziciju u Williamsu, u kojem će mu momčadski kolega iduće godine biti Nicholas Latifi.

Albon je također bio povezan i s mjestom u Alfi Romeo prije nego što je osigurao mjesto u Williamsu, ali smatra kako nedavni napredak britanske momčadi čini Williams boljom opcijom.

Williams je imao svoju najgoru sezonu u F1 2019., ali su pokazali određeni napredak 2020., unatoč činjenici da su ponovno bili završili sezonu na zadnjem mjestu.

Ove sezone, Williams je ostvario bodove na tri različite utrke i trenutno se nalaze na osmoj poziciji u ukupnom poretku konstruktora.

„Za početak, rekao bih da su obje momčadi odlične. Vezano za Williams, rekao bih da je prva stvar to da izgledaju kao da su u usponu.

Očito su počeli dobivati investicije, ali također sam imao priliku posjetiti momčad i svi su se činili jako pozitivni [i] optimistični. Jako su htjeli pričati sa mnom i uključiti se i ostvariti određene stvari.

Činila se kao odlična opcija za povratak na grid“.

– Alex Albon

Iako se do zadnjih nekoliko tjedana činilo kako Albon nije kandidat za mjesto u Williamsu, razgovori su brzo napredovali za Red Bullovog rezervnog vozača i on vjeruje kako su mediji bili glavna pokretačka snaga iza njegova povratka u F1.

„Ja iskreno mislim da ste vi gurali to najviše od svih. S moje strane, očito je bilo razgovora, ali možemo reći da su se spominjala i druga imena.

U isto vrijeme, i dalje sam htio osigurati da imam druge opcije. Naravno, razgovori su vrlo brzo napredovali, što je vjerojatno još više istinito za razdoblje nakon što je objavljeno kako George prelazi u Mercedes, a Valtteri u Alfu. Tad se sve ubrzalo.

Očito je bilo i ranijih razgovora s Jostom [Capitom, šefom momčadi Williams] i Williamsom, i da, to se onda i ostvarilo. Očito imao sam jako puno pomoći i od strane Christiana [Hornera] i Dr. Marka“.

– Alex Albon

Iako je Red Bullov šef Christian Horner sugerirao kako je Mercedesov šef Toto Wolff pokušao ometati Williamsov odabir vozača, Albon je odbacio pretpostavke kako je bilo problema sa sklapanjem ugovora.

„Ne baš. Ne želim ići previše u detalje, da budem iskren. Očito mislim da će se te stvari događati, ali je jednostavno super da se sve sredilo“.

– Alex Albon

Komentiraj

13 komentara

  1. Hrpa PR dreka, ne da su mu bili prva opcija već su mu bili jedina opcija.



    20

    1
  2. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    A koji je bio drugi odabir?



    10

    0
  3. Možda ću sad pokupit hrpu minusa, ali ovaj Albon mi je totalno antipatičan lik.



    16

    0
    • Meni čak nije.
      Od novije garde Norris i Russel su mi uvjerljivo najantipatičniji, zatim Gasley.

      Albon mi je u redu, Latifi mi je top tip.



      2

      4
      • Nigel Mansell
        drv Prikaži

        Meni je onako OK lik, ali kao da je zalutao u F1.
        Njegov povratak mi i nije previše pozitivan, mislim da ima i boljih….

        Russel mi je totalno antipatičan, ali Norris i Gasly su mi simpatični.
        Latifi i Ocon su mi isto antipatični.



        7

        0
      • Kimi Raikkonen
        Mentor_Kimi Prikaži

        Norris mi je totalno pao u ocima zadnjih godinu dana sa svojim bahatim izjavama. Pogotovo ono kad spusta Sebu neke stvari, mali moj on je 4 puta bio prvak, a ti u 3 godine nemaš niti jednu pobjedu. Sramota je vidjet takvo nepoštivanje od nekog balavca.



        9

        4
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      Nije mi antipatičan, ali…… ne vidim potrebu za njegov povratak u F1, jer nije toliko dobar talent.
      Pojest’ ću svoju patiku, ako me razuvjeri.

      Ovdje u F1 je samo zbog Red Bulla i kao neke tajlandske narodnosti, državljanstva.



      7

      0
    • Carlos Sainz 55
      Tudum Donator Prikaži

      Na mene ostavlja skroz drugačiji dojam. Možda i najsimpatičniji od nove garde uz Maxa. Njih dvojica mi djeluju kao jedini sa kojima bi se mogla popiti piva i razgovarati. Russell i Norris mi nisu simpatični. Leclerca još ne mogu ocijeniti.



      2

      1
      • Meni je Max totalno antipatican… Hamiltona ne mogu smislit zbog te njegove glume i trolicnosti kojom pokusava izgledat ko Majka Tereza a zmija i pol je dok mi je Max odbojan na drugi nacin. On je vise onako prepotentan i bez kulture.



        1

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni