Izdvojeno

Hamilton najbrži na drugom treningu u Italiji

Piše: Jelena Benger

Prije 1 godinu, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Mercedesov Lewis Hamilton s vremenom 1’23.246 (soft) bio je najbrži na današnjem drugom slobodnom treningu za Veliku nagradu Italije u Monzi. Na treningu, na kojem smo uglavnom gledali duže stintove, drugi najbrži bio je Valtteri Bottas, a iza njih smjestio se Max Verstappen (1’23.662 – medium).

Na ovom smo treningu vidjeli i jednu crvenu zastavu koju je izazvao Ferrarijev Carlos Sainz izletivši u šikani Ascari.

Već po običaju prvi su izašli Haasovi vozači, a ovoga puta su im se pridružili Vettel i Latifi. Mick Schumacher postavio je prvo mjereno vrijeme 1’27.463, a Mazepin je bio nešto brži. Nekoliko minuta kasnije Sergio Perez postavio je vrijeme 1’24.870 koje je bilo dovoljno da dugo stoji na vrhu tablice, a odradio ga je na medium gumama.

Verstappen (soft) je prvi koji je skinuo Pereza. Hamiltonovo je pak prvo mjereno vrijeme, također na softu, bilo dovoljno za četvrto mjesto. Bottasu na hardu nedostajalo je do njega dvije desetinke. U međuvremenu se i Latifi uspio smjestiti ispred Hamiltona.

Ostalo je otprilike pola sata do kraja treninga kad je Carlos Sainz izazvao crvenu zastavu. Izgubio je kontrolu nad Ferrarijevim bolidom u Ascari šikani i prednjim se krajem snažno zabio u barijeru. Sainz je sam izašao iz bolida iako je na radio prijavio da je udarac prilično bolio.

Drugi slobodni trening nastavljen je nakon desetak minuta. Crvena zastava poremetila je duže stintove mnogim vozačima. S druge strane, nikome se nije žurilo odraditi ostatak treninga.

Većina je vozača izašla na soft gumama, među njima i vozači Mercedesa koji su napokon odradili vremena brža od Verstappenovog. Hamilton je s 1’23.246 bio dvije desetinke brži od Bottasa. Nakon toga je ušao u boks po hard.

Verstappen je jedan od rijetkih koji je drugi dio treninga odrađivao na mediumu. Pred sam kraj uspio je i popraviti svoje vrijeme, ali to nije bilo dovoljno da promijeni poziciju na tablici. On je tako danas bio najbrži na tim gumama.

Ocon se probio do petog mjesta, a odlična vremena odradili su i vozači Alfa Romea koji su se smjestili na šesto i sedmo mjesto, Kubica ispred Giovinazzija. Alonso je zauzeo osmo mjesto ispred Pierra Gaslyja i Landa Norrisa. Norris je također svoje najbrže vrijeme napravio na medium gumama.

Sljedeće su na redu sprint kvalifikacije koje počinju danas u 16:30 sati!

PozicijaVozačMomčadKrugoviVrijemeZaostatak
1.Lewis HamiltonMercedes251’23.246 –
2.Valtteri BottasMercedes241’23.468+0.222
3.Max VerstappenRed Bull231’23.662+0.416
4.Sergio PerezRed Bull291’23.917+0.671
5.Esteban OconAlpine201’24.263+1.017
6.Robert KubicaAlfa Romeo281’24.280+1.034
7.Antonio GiovinazziAlfa Romeo261’24.502+1.256
8.Fernando AlonsoAlpine161’24.539+1.293
9.Pierre GaslyAlphaTauri241’24.654+1.408
10.Lando NorrisMcLaren271’24.665+1.419
11.Charles LeclercFerrari211’24.770+1.524
12.Daniel RicciardoMcLaren241’24.774+1.528
13.Nicholas LatifiWilliams231’24.805+1.559
14.George RussellWilliams221’25.083+1.837
15.Yuki TsunodaAlphaTauri321’25.422+2.176
16.Nikita MazepinHaas231’25.729+2.483
17.Lance StrollAston Martin281’25.763+2.517
18.Sebastian VettelAston Martin281’25.935+2.689
19.Mick SchumacherHaas251’26.012+2.766
20.Carlos Sainz Jr.Ferrari141’26.124+2.878

Komentiraj

10 komentara

  1. Postala je tradicija da se jedan od Ferrarija slupa na treningu.



    15

    0
  2. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Onda će mi opet neko pametovati kako je Sainz dobar vozač. Obična prevara.



    2

    30
  3. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Sainz taman za Haas… Svaki vikend posjeti zid…



    3

    17
  4. Ovo mi sve više liči na Ferrarijev feniks motor kad su bili optuženi da varaju…
    Odjednom vremena bolja 3-5 desetinki od RB.

    Nekaj je trulo i… FIA-i a objašnjenja ni na vidiku. A ja ja jaj

    LP



    3

    1
  5. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Sjajan Mercedes s obzirom da imaju inferioran bolid



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni