F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Game Over

Ivan Papak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Kolumna

12091383_10153106544887411_2586048134453933459_o_1919x1200

„Nogomet je igra u kojoj 22 čovjeka trče naokolo, natjeravaju loptu, u kojoj jedan sudac napravi gomilu pogrešaka te u kojoj na kraju uvijek pobjeđuje Njemačka.”

Kada je ovo izgovorio, Gary Lineker nije ni slutio da će ova teza, uz malu korekciju, vrijediti u najprestižnijem motosportu na svijetu. Naime, 20 bogova s kacigama, natjeravaju jedan drugog, u igri u kojoj gledaju smrt u oči svakim novim krugom kojeg naprave. I pogađate, na kraju uvijek pobijede Nijemci (dio gdje sudac napravi gomilu pogrešaka se isto uklapa). Nakon monstruoznih sedam naslova Michaela Schumachera, te „mini“ solaže Sebastiana Vettela, na pragu smo još jedne njemačke dominacije. Momčad Mercedes Petronasa, iako infrastrukturno smještena u Velikoj Britaniji, svoje iskonske vrijednosti donijela je iz Njemačke. Barem tako kažu. U ovom trenutku neprikosnoveni su vladari ovakve i trenutne F1. Ovim putem želim Lewisu Hamiltonu čestitati na još jednom naslovu svjetskog prvaka. Voljeli ga ili ne, morate priznati da je osebujan lik, te kako je sada popularno reći, „ima svoj đir“.

Da li je taj „đir“ dobar ili ne, svatko neka sam sudi, pa iz tog razloga nije ni bitno. Ono što je bitno, jest činjenica da je Britanac ove godine u maniri Sebastiana Vettela stvorio simbiozu sa svojim bolidom i osigurao još jedan naslov svjetskog prvaka. Nijemac u ovom slučaju ne pobjeđuje uvijek, već dapače, mogu slobodno reći nikad. Nico Rosberg je jednostavno indisponiran, kako to voli reći Igor Štimac. Lani je još koliko toliko mogao parirati Hamiltonu, međutim ova sezona je za zaborav. Osobno, da sam ja na mjestu Nice Rosberga, potražio bih novo sjedalo. Jer naime, ako je u F1 nešto grozno za vozača, onda je to sjediti u najboljem bolidu a ne biti najbolji. Čak niti drugi najbolji. Znaju to Mark Webber, Eddie Ervine, Felipe Massa te mnogi drugi. A znate da su kompleksi grozna stvar kad ih dobijete.

Nico je na svu sreću jako dobar i pozitivan lik, međutim prosječan vozač. Ove sezone njegov najveći neprijatelj nije Lewis Hamilton, već njegova psiha. Izgubio je mir, samopouzdanje i ono najvažnije, vjeru da može biti bolji od momčadskog kolege. U tom slučaju dolazi do pada svih performansi, te ono možda najgore, navijači te počinju okarakterizirati kao lošeg vozača, a Nico to definitivno nije. Kako nesreća nikad ne dolazi sama, više jedina prijetnja ne dolazi samo unutar vlastite ekipe, već je tu ponovno gladan pobjeda Sebastian Vettel.

Za kraj, kratak osvrt na Mercedesove „božićne želje i željice“: Brz i konkurentan Ferrari u 2016. Yep, ja isto tako želim hemoroide za Božić. Ali znate kako kažu, što želiš, to i dobiješ.

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Crash.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Ivan Papak
Pulsmedia autor
18 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

26 komentara

  1. Odlican zavrsetak! Hahah


    0

    0
  2. Za njemacku repku je to vrijedilo dok 98 nisu upoznali hrvate, nadam se da necemo cekat nekog hrvata u f1 za prekid ove dominacije………


    0

    0
  3. Dobar članak. No pada mi neka ideja što se tiče Rosberga i njegovog popuštanja ove godine. Možda dijete, pelene? Neki sličan problem i kod Kimia,i Seba prošle godine? Vettel je ove godine bolji…možda su zbilja pelene…ne znam.


    0

    0
    • hahahahahah, pa znate, sad kad ste to već spomenuli… nije lucidno uopće


      0

      0
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      Ima logike to za pelene, hehe.
      Dobro si primjetio.
      Članak je dobar, ali imam malu opasku.
      Eddie Irvine nikada nije sjedio u najboljem bolidu.
      Diskutabilno je i to da li je Felipe Massa sjedio u najboljem bolidu. Moje mišljenje je da nije, ali je barem sjedio u boljem nego Irvine. A ako je, za nekoga, Felipe i imao najbolji bolid, ipak nije bio toliko bolji od ostatka grida, kao što su to W05 i W06.
      Bilo bi pimjerenije da su pomenuti David Coulthard i Rubens Barrichello, koji su nakupili po, recimo 4 sezone sa najboljim bolidom, svaki. Pa čak i JPM i Ralf koji su možda 2003 imali najbolji paket (barem za mene).
      Za Webbera stoji konstatacija.


      0

      0
      • Pozdrav, imate pravo Frantic, ideja je samo bila pružiti paralelu izmedju vozača u momčadi koja pobjeđuje, a ima dobar ili najbolji bolid.. Vasa replika i popis vozaca su svakako na mjestu.


        0

        0
      • Irvine je 1999 svakako ima odlican bolid sa kojim se do poslednje trke borio za titulu .Da Schumaher te sezone nije polomio nogu pitanje da li bi Hakinen bio sampion tako da je Irvine imao mozda i najbolji bolid


        0

        0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Irvine jeste imao 1999 dobar bolid, ustvari odličan bolid, ali ipak drugi bolid na gridu. Odnosno treći bolid na gridu, jer su tu bila dva McL-Benz bolida, koji su ipak bili malo bolji od tadašnjeg Ferrarija. Da Michael nije polomio nogu, velika je vjerovatnoća da bi uzeo titulu, jer Mika nije bio na nivou iz 1998., a i Irvineu su falila samo 3 boda da je uzme, ali to su priče “šta bi bilo, kad bi bilo?”. A imali su Mika i David i 2000. “za malu nijansu” bolji bolid od Micheala i Rubensa, pa su opet crveni uzeli obje titule. Doduše, teškom mukom.


        0

        0
  4. Sezona opet u znaku Mercedesa, jedino ćemu se nadam je još konkurentnijem Ferrariju iduće godine, ako se kaže klin se klinom izbija onda se njemac, njemcem izbija.


    0

    0
  5. Lewis Hamilton 44 rizla Prikaži

    Koliko ferrarijevi navijači mole krunicu za konkurentniji bolid, toliko mercedesovi šute i guštaju u uspjehu svoje ekipe.. Volio bih da ferrari napravi bolid za naslov, ali samo da se s njim bore za naslov izravno i onda izgube, jer bi pobjeda bila daleko slađa… Al bitno je da švabe pobjeđuju iako su jednom prije 70 godina izgubili, nažalost…


    0

    0
  6. Sebastian Vettel senja Prikaži

    Formula 1 je sport u kojem se 20 bolida vozi u krug, sat i po vremena. I na kraju se svira Njemačka himna. Ili za konstruktora, ili za vozača :D


    0

    0
  7. wtf? hamilton jos nije osigurao naslov


    0

    0
  8. Odlično! zgodan i humoran osvrt na sezonu, bio mi je gušt čitati! :D


    0

    0
  9. ¸rozberg je indisponiran ? jako je dobar i pozitivan lik, međutim prosječan vozač ? navijači te počinju okarakterizirati kao lošeg vozača, a Nico to definitivno nije ? znači nico je prosječan vozač ali definitivno nije loš vozač ? Ok , recimo da nije loš nego prosječan no kad bi “secirali” zajedničke sezone njega i LH možda bi vidili da je 2013. mico “ostavljen” od lewisa na kraju za 18 bodova . treba uzet u obzir da je nico te sezone ima 3 odustajanja zbog teh problema , a LH samo jedno . da je nico pobjedija 2 trke , LH 1 . da je u 2 trke brawn svojim radio “savjetima” nici krojia poredak među vozačima mercedesa … mislim u maleziji kad je nico tražija da mu dozvole da pretekne lewisa jer je brži ross mu je odgovorija “negativ nico , negativ ! ” i drugi put kad LH nije moga preteč nicu i tim radiom “izvjestija” rossa “nico is not in same race ” , a ross je brzo “savjetova” nicu ” nico you are in different stratgy” valjda je to u “prevodu” značilo da proousti engleza . u Q LH je bija bolji ali ne preznačajno 11 Vs 8 . čak ni recimo blago favoriziranje lewisa od strane tima ( rossa ) nije uzdrmalo nicu šta je potvrdija 2014. prošle sezone je on pobjedija lewisa u Q i prije zadnje trke zaostaja je 17 bodova ( uz 2 odustajanja … engleska mjenjač , singapur elektronika ) do singapura LH je ima 3 odustajanja ( za kanadu je sam kriv … spržija je kočnice ganjajuči nicu ) i tazo je nico izbija u vodstvo 238 Vs 216 bodova . no več u singapuru nico mu se “revašira ” odustajanjem pa je LH poveja sa 3 boda razlike . to je bilo 5 trka prije kraja . prosječni vozač nico je pobjeđiva u Q i ka priljepak se drža uz “crnu munju” …malko čudno a ? a da onda i LH nije tek malko bolji od prosječnog kad se nije moga u 14 trka “otrest” prosječnog ? zadnju trku je zbog duplih bodova sve moglo bit jako neizvjesno no onda je zaredal serija nicinih pehova i vozač koji se borija za titulu za prvakom lewisom je tu trku zaosta cili krug ! malko čudno ali …. je li nico na osnovu svega treba uč u sezonu 2015. samopouzdan i optimističan ? po meni je ali on je uša pshihički “slomljen” , gubi Q , do italije zaostaje 28 bodova ( seb za njim zaostaje 39 bodova ) , 8 trka je do kraja i 28 bodova nije nedostižno . u italiji starta sa P 4 i …bolid rikava , LH pobjeđuje . u singapuru lewis odustaje no nico ima problema i završava 4. , a onda u rusiji odvozi perfektan vikend , pobjedi lewisa u Q povede trku i … problem sa pedalom gasa ( raritet ) , nico odustaje , a lewis pobjeđuje i “nabija” nedostižnu prednost . zahvaljujući rusiji i odustajanju nico je 4 trke prije kraj izgubija i 2. misto u generalnom od seba iako je prije te trke ima 11 bodova prednosti . čudno kako je uprkos “psihičkoj slomljenosti” i vozačkoj prosječnosti do 2 ključna odustajanja bija poprilično blizu brzom lewisu koji je ostvarija odličnu simbiozu sa svojim bolidom ;) bez “čudnih” odustajanja ( crkavanje novog motora i problema sa pedalom gasa ) prvenstvo bi vjerovatno bilo 1. LH , 2. NR , 3. SV ali “crna munja” bi se ipak trebala više potrudit za doč do titule . ovako … svje se zna i gotovo je ali za to nije kriv prosječni rozberg .


    0

    0
    • Pozdrav Avalon, sve ovo što ste numerički izrazili je točno, međutim za stvoriti dojam i sliku o nekom vozaču nije dovoljno gledati numeriku. Smatrate li da je Button bolji vozač od recimo Nice Hulkenberga jer ima naslov svjetskog prvaka? Formula 1 nije egzaktna znanost, a vi ste tu naveli hrpu brojki koje su točne ali su Vas navele na pogrešan zaključak. Gledajući sve utrke dosada vozačkog para u Mercedesu, jasno je da kad je Lewis cist u glavi je za Nicu space shuttle. Kad god bi se Nico priljepio, Lewis je imao nekih problema, vecinom u svojoj glavi.. Kada je to ove godine rijesio, produkt je vidljiv. A kada te vec toliko vješti u brojkama, mozete li navesti kolilo je puta po cistoj brzini Nico bio cijelu utrku dominantniji od Lewisa? Prica sa “negativ Nico negativ” je jedna od njih, koliko jos takvih mozete nabrojati! A obrnutih?(bez team radija naravno). Nicin pad krece od njihove “čajanke” u Spa lani, al nemojte misliti da je to plod slucajnosti, momcadskih odredbi ili ne znam cega. Nico je izgubio previse izravnih 1-1 borbi s Lewisom da situacija ne bi bila prilično jasna. Barem meni.


      0

      0
      • PS izgleda da je nezahvalno imat drugačije mišljenje od večina ili se ne slagat sa kolumnom koju je večina ocjenila odličnom no jbga ne mislim da mišljenja trebaju bit unificirana . ima i onih koji razmišljaju drugačije mad ako rekoh … to i nije baš najpametnije sudeći po slaganju ili neslaganju valorizirano kroz + ili – no to me ne pogađa u dosljednosti razmišljanja .


        0

        0
    • Ivan Papak … interesantno da su mene egzaktne brojke navele na pogrešan zaključak …. a je li egzaktan zaključak kako ” jasno je da kad je Lewis cist u glavi je za Nicu space shuttle. Kad god bi se Nico priljepio, Lewis je imao nekih problema, vecinom u svojoj glavi.. ” na osnovu čega se to egzaktno može zaključit ? na osnovu subjektivnog dojma ? jer kad je nico blizu to je zbog problema u glavi LH , a kad je daleko onda je to znak da je LH u glavi “čist” . bogme možda se tako zaključivat ne bi usudija ni sigmund freud . uzalud pisat ako druga strana ne čita pažljivo zar ne ? jer lipo sam napisa da je do italije ( posli koje je ostalo još 8 trka do kraja prvenstva ) prednost “čistog” u glavi LH pred prosječnim i psihički slomljenim nicom iznosila dostižnih 28 bodova … ili je to bilo nemoguče dostič u preostalih 8 trka uključujući i italiju ? naravo , nemoguče je kad nico odustane pa prednost poraste na 53 boda . a onda taj prosječni , slomljeni nico “sastavi krhotine” pa u rusiji odvozi fantastičan vikend , osvoji P1 , starta odlično i …. problem sa pedalom gasa ( raritet ) i prednost naraste na nedostižna 73 boda . kako se taj “razvaljeni” nico uspija rekuperat i u Q odvozit 0,3 s brže od u galvi “čistog” , punog samopouzdanja LH koji je postiga simbiozu sa svojim bolidom ? a šta se tiče tim radia … pa svi koji smo gledali trke redovito smo čuli ono rossovo “negativ nico , negativ ! ” to je priča koju bi treba zaboravit zar ne ? a ispušten je iz komentara i onaj primjer … kad LH nije moga preteč nicu i tim radiom “izvjestija” rossa “nico is not in same race ” , a ross je brzo “savjetova” nicu ” nico you are in different stratgy” . ima i primjer kad LH nije želija propustit nicu i to je objasnija svojim pravim potezom jer “bla , bla , truć , truć” eto nabrojia sam ih 3 jer ne čujemo kompletne komunikacije no možda mi ti možeš navest kontra primjer s obzirom da ti je adut pitanje “koliko jos takvih mozete nabrojati! ” ostavimo se špekulacija i držimo se egzaktnog . a ono kaže da uprkos ovome šta pišeš ” Kada je to ove godine rijesio, produkt je vidljiv. ” LH 8 trka prije kraj sezone nije uspija stvorit pred “slomljenim i prosječnim” nicom nedostižnu prednost … sve dok se nisu desila 2 odustajanja u 4 trke . istina , ima je i LH jedno u tom periodu no ako se ne varam nico to nije uspija kapitalitirat u potpunosti zbog problema sa kočnicama . i nisam ja vješt u borojkama , one su egzaktne samo šta ih meni često nije teško potražit , a kad već pitaš koliko je puta nico po čistoj brzini bija cilu trku dominantniji od lewisa puno pitaš jer … moga bi ja tebi postavit pitanje koliko je puta LH bija dominantno brži od slomljanog nice ? mogu odgovorit samo o zaostatcima na kraju trka … e pa LH je samo u englaskoj ( 10 s ) i japanu ( 19 s ) bija osjetno dominantniji od nice koji mu se “revanšira” u MC ( 9 s ) i španjolskoj ( 17 , 5 s ) . u ostalim trkama prosječni NR je zna zaostajat npr 0,7 s u kini , 1,3 u australiji , 6 s u bahreinu , 2,2 s u kanadi , 2 s u belgiji . vjerovatno je razlika minimalna , LH nije “nadvozija” ili deklasira nicu jer te trke englez nija bija baš “čist” u glavi iako su navedene trke odvožene ove sezone . iako je nekima situacija jasna da sam ja na mistu LH zapita bi se di jedan vozač poražen u Q i u izravnim dvobojima gubi 6 Vs 3 u trkama koje su oba završili ( i nije neka velika razlika s obzirom da je za vas razlika u klasi očita no ne i za mene jer … moje je pravo to mislit ) pronalazi snage da tako “razvaljen” odvozit odličan vikend 5 trka prije kraj sezone , ostavi dominantnog vozača koji ga stalno pobjeđuje u Q 0,3 s ? možda nico i nije tako psihički slomljen tj možda je puno tvrđi , psihički stabilniji nego šta njegov izgled “govori” i šta vi kojima je prilično sve jasno mislite ?


      0

      0
      • Pozdrav Avalon, što se tiče Vas, već ste se jednom “pravdali” zbog drugačijeg mišljenja. Ono što bih Vam želio reći da ne trebate jer nikako nismo portal koji ne priznaje i ne cijeni tuđe mišljenje. Ukoliko Vam se to učinilo kroz moje odgovore, ja se ispričavam jer mi to nikako nije bila namjera. Nadalje, budući da ste ponudili “viđenje kroz brojke” ja vas pozivam da ga pokušate nekako narativno iznijeti, da svima bude razumljivije što točno želite reći o situaciji Rosberg- Hamilton, jer je i to cilj sve ove komunikacije ispod članaka. U protivnom, mogli smo zabraniti komentare. Ja sam zauzeo stav oko njih dvojice, to je da u direktnom dvoboju Nico nema nikakve šanse protiv Lewisa, plus i igri naguravanja uvijek izvuče deblji kraj. jedan primjer; sjecate se da je Lewis vec s Nicom igrao psihološke igrice dovodeći obojicu na rub sudara i ostavljajući Nicu da odluči hoće li se sudariti. Nico je to sve premlako primao, i onda pokušao onaj harakiri u Spa lani i nakon toga realno više nikakve šanse nije bilo za njega. Da li su ga “uškopili “u Mercedesu ili je on sam od sebe popustio, ali pad je bio očigledan. A što se tiče “čistih i nečistih glava”, nisam ja jedini koji je takvog dojma. Puno veći analitičari i komentatori vide to isto. Ja mogu sudit na osnovi body languagea koji mislim da dobro čitam: baš kao što sam nekidan na osnovi body languagea ekipe iz Mercedesa i još nekih pokazatelja ponudio tezu da je ona “farsa” u Singapuru namještena. Moj posao se ne razlikuje od bilo kojeg novinara ili analitičara: zauzmem stav i pokušam ga objasnit. VI se slažete ili pokušate demantirati. To je cilj. Inače ne bih pisao. u skladu s tim vas pozivam, da date svoje mišljenje oko sitacije u mercedesu. Što vi mislite zašto je Lewis lani osvojio naslov i što mislite zašto će ove godine osvojit?


        0

        0
      • Sebastian Vettel senja Prikaži

        Ta prošlogodišnja utrka u Belgiji je prekretnica. Možda mu nisu isključivo naredili da bude drugi vozač, ali su mu svojim mišljenjem o tome potezu sve jasno rekli. Odmah su počeli sa izjavama da je to nedopustivo. gdje će im zlatnoj koki probušiti gumu. Možda su te izjave najviše psihički uticale na njega. Jer mu je odmah dano do znanja da je to što je uradio loše.
        Ali po meni tu Rosberg nije ništa kriv. A vidim da i ti to pretjerano nazivaš nekakvim harakirijem. A Rosberg je to fino obrazložio. Hamilton ga je sam natjerao na takav potez. I tada mu je samo uzvratio njegovim stilom – agresivnošću i nepopuštanjem. Nešto što hamilton uvijek radi. Pa čak i na predprošloj utrci, kada je Rosberga u prvoj krivini izgurao sa staze. A Rosberg popustio, jer kako su mu tada, poslije Belgije rekli, to je nedopustivo. Ali za Hamiltona je, kao što vidimo, dopustivo se koristiti svakakvim prljavim trikovima.
        Po meni je Rosberg poslije te utrke trebao nastaviti voziti sa takvom agresivnošću. Da je nastavio voziti tako, vjerovatno bi i Hamiltona više hvatala panika. A možda bi i ishod prvenstva bio drugačiji. Ali vjerovatno nije zbog psihe, jer su ga uvjerili da je uradio nešto loše.


        0

        0
      • Ivan Papak … ja mišljenje ne pravdam ili “pravdam” , ja ga zastupam jer je moje pa makar bilo i “iskrivljena slika” dok se ne pokaže pogrešno . jer oko vidi ali mozak kreira sliku . moj PS nije upučen portalu ( jer da je vjerovatno bi zaključija da ovde ne trebam ni virtualno bit prisutan ) nego širem auditoriju šta je očito iz “izgleda da je nezahvalno imat drugačije mišljenje od VEČINE ili se ne slagat sa kolumnom koju je VEČINA ocjenila odličnom” , a spominjanje kolumne mi je bila samo potka za “obraćanje” toj večini ;) mislim da je moje viđenje izneseno i narativno i kroz brojke zavisno o situaciji o kojoj pišem . jer ako me neko pita “kolilo je puta po cistoj brzini Nico bio cijelu utrku dominantniji od Lewisa? ” onda je teško to “prikazat” narativno zar ne ? preostaje odgovorit kroz brojke . zauzimanje stava u diskusiji nico Vs lewis ( može i obrnuto ) je samo subjektivni stav pa je i moj možda , vjerovatno takav . skoro svaka “kontra” ima “rekontru” pa tako i ova kad spominješ igrice u kojima po “pravilu” nico izvuče kraći kraj … valjda se sjećamo i “igrice” u kanadi kad je LH “igrajuči” se sa NR spalija kočnice i izvuka kraći kraj . ne tvrdim da “čista” glava nema uticaj na rezultate ali je pretencjozno razmišljat/ pisat kako je za svaki lošiji plasman lewisa u odnosu na nicu kriva “nečista” glava engleza jer kad je on “čist” onda … onda šta ? pa zar nico nije u rusiji potvrdija da je psihološki stabilan ? jer posli svih neuspješnih Q ( u odnosu na lewisa ) i zaostatka od 48 bodova 5 pet trka prije kraja sezone nico koji bi treba bit razvaljen , demoraliziran , a on dominira trkačim vikendom u FP i Q ( 0,3 s nije baš malo kad ti je suparnik lewis u iSTOM bolidu zar ne ? ) “zaboravi” da ga je u prethodnoj trci LH na startu “skinija” sa P1 , odlično starta , povede trku i onda se desi…. pedala gasa ! je li to psihička stabilnost , želja za borbom pobjedom u situaciji koja je za mnoge završena priča ? za mene je , a vi svi mislite šta želite no pokušajte sebi objasnit odakle “barbiki” takav borbeni stav umisto depresije ? uostalo i dans je portal donija izjavu NR ““S četiri preostale utrke i 75 bodova zaostatka za Lewisom, jasno je da su moje šanse za naslov vrlo male. Ali, JOŠ NIJE VRIJEME ZA ODUSTAJANJE ILI POVLAČENJE stoga ću se maksimalno potruditi kako bih uživao u zadnjim utrkama sezone.” rekoh ja svima da nicin izgled vara … čvršći je on nego mnogi misle . pokazatelj je rusija , ova izjava , a i nastojanje da kad ima problema u suradni sa boxom ih nekako prevaziđe ( ukoliko je moguče ) , nastavi trku i umanji štetu šta smo mogli vidit u nekoliko navrata proteklih sezona pa i sad u rusiji . ne predaje se tek tako ! zašto je lewis lani osvojia naslov ? valjda djelom zato jer je od početaka u mercedesu makar prešutno ( bar za nicu ) preodređen da on bude “izabrani” vitez mercedesovog “dvora” naročito ako to gledamo kroz nama dostupne komunikacije TR . kad je nico moga po rossu nije moga , kad lewis nije moga onda je moga zbog različitih strategija ( po rossu ) , kad je nico moga onda nije moga jer je LH ignorira TR bez ijedne “packe” posli trke . kad je nico moga zapaprit zadnju trku ( i zbog duplih bodova” ) onda se izdogađalo sve i svašta i njemac je završija sa krugom zaostatka . a zašto je završija sa krugom zaostatka ? jer se “barbika” želila borit do kraja iako nije glup pa da nije shvatija da nema šanse . LH je nedavno odusta jer je shvatija da sa problemima gasa vjerovatno ima šanse završit trku ali na začelju pa čemu borba ? nico se lani borija do kraja ! i ove sezone se scenarij ponavlja samo puno prije zadnje trke . bolid koji skoro da nema problema naprasno otkazuje u 2 od 4 zadnje trke . je li nico “uškopljen” od merca neču ulazit u to , nisam kvalificirani “čitać” govora tijela pa ne mogu ni na osnovu toga sudit i “presudit” šta se događa ali sam primjetija ( mislim lani ) u trci u kojoj je bila pauza zbog popravka ograde da dok su drugi vozači bili sa svojim mislima , možda u koncentriranju na start koji se čeka … dakle u toj pauzi nico je nešto prezalogajia i priča sa ljudima iz tima koji su bili oko njega . valjda je to bija nekakav iskaz sigurnosti , samopouzdanja jer tada nije zna šta ga čeka u zadnjoj trci prvenstva . ako je bija i blef bija je odličan :) LH izgleda agresivnije , “tvrđe” ( podsjećame na trenutke na mansella ) , nico je promišljeniji , recimo fluidniji ( prost ? ) no LH je “čiste” glave kad sve ide po planu , kad je zrak čist ali ako se to ne desi postaje brzoplet ( mađarska npr ) želi šta brže i šta prije do cilja pa “upada” u lock up ( za mene je on kralj lock upa među top vozačima :) ) no zahvaljujući dominantnom bolidu i agresivnosti koja dilom proizilazi i svejesnošću kakvu “zvir” vozi to se ne reflektira na rezultate . da je bolid al pari sa ferrariem , RB onda bi vjerovatno mogli vidit posljedice takve vožnje . dovoljno narativno ?


        0

        0
      • senja … inspirira me tvoj komentar na “dodatak” ;) takve “harakirie” ka onaj u spa smo već viđali ali se oko njih nije dizala frka jer razloga za frku tu nema . možda jedino kad je LH u pitanju . zar se to npr nije desilo u brazilu 2006. MS kad je ima bliski susret sa fisicom ? pa šta se desilo ? ništa … MS je “odšepa” do boxa , zaminija gume i odvozija po meni jednu od najboljih trka u karijeri ! ako je ovo u spa bija harikiri ili namjerno probijanje gume LH od strane nice onda je on šampion u procjeni gabarita bolida kad je takvom kirurškom preciznošću to uradija , a da sebe ne ošteti . nici treba pripisat nadnaravne moči jer uz to umisto mozga u glavi ima comp pa je u Q MC lani izveja “parkiranje” da LH ne ostvari P1 i pri tome je u glavi ima točan položaj lewisa na stazi . u vožnji je izračuna kad to točno treba napravit da “eliminira” suparnika mada su neki ex vozači decidirano tvrdili da je to nemoguče uradit namjerno , da je to čista slučajnost , a i staza je na tom dilu jako “grbava” , bolid “skače” i može lako “ispast” sa zacrtane putanje LH ( a bogme i fanovi ) su ostali pri tvrdnji da je nico to izveja namjerno . kad se desi da LH “stisne” nicu ka u japanu onda to nije ništa loše , to su čelićna muda lewisa na djelu . a da je i nico pokaza čelična muda onda bi vjerovatno to bilo proglašeno prljavošću njemca koji ne bira sredstva da izbaci suparnika . no sve poteze LH ( pa i ono “čukanje” sa ex kolegom buttonom i kimijem npr ) se može “pokrit” izrekom “šta je dozvoljeno bogovima nije volovima” na stazama izgleda postoji samo jedan bog , a volova ima više ;) kad nico ne pretiče onda nema muda , a kad pretiče onda je to harakiri preticanje . srića šta LH to ne preferira baš NIKAD .


        0

        0
  10. Emerson Fittipaldi diesel Prikaži

    Odličan članak Ivane. Sezona je takva kakva je, Hamilton u Rosbergu nema pravog suparnika i sport malo pati zbog toga. No, sljedeće godine bi već mogli imati boljih rivalstava i jako se veselim tome. Zamislite koje bi to ludilo bilo, peteroboj. Mercedes vs Ferrari vs Red Bull vs Williams vs McLaren.


    0

    0
    • yep, definitivno. Međutim jako sam skeptičan prema tome. Moja prognoza je deduktivna: umjesto peteroboja:dvoboj i to HAM-VET. Williams će pasti jer Mercedesov motor više neće biti toliko dobar odnosno imati toliku prednost ko sada, te će više profitirati recimo Sauber sa Ferrarijevom pogonskom jedinicom. McLaren će također biti dobar, al mislim da će Honda tek 2017 bit zaista konkurentna, ako i tada. Najveći gubitnik će biti RedBull iz jednostavnog razloga: prodavanje motora Redbullu je kao da sami sebi pucate u nogu koliko god zaradili od prodaje ili marketinga povezivajući se RedBullom i iz tog razloga nitko od top proizvođača ne želi dati motor njima. Ova situacija s Renaultom je došla ko naručena za sve ostale. RedBull je neutraliziran i iskreno ne vidim neku opciju koju imaju. Renault opet neće biti na razini zadatka, a ako to znam ja, znaju i oni u RedBullu. Mislim da će oni uskoro u suradnji sa VW grupom (bilo formalno ili neformalno) napraviti nešto svoje, jer su vidjeli da za njih nema ozbiljne ponude, dok uzdrmani VW se može vaditi kroz F1 i Redbull i pokušati napraviti istu stvar kao u WRC. Suradnja s RedBullom i njihovim kapacitetima je najbolje što ima se može desiti ako ikad namjeravaju ući u F1.


      0

      0