Izdvojeno

Ricciardo o zahtjevnom Zandvoortu: Neka najjači, najspremniji i najhrabriji čovjek pobijedi

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Daniel Ricciardo smatra da bi njegov McLaren mogao pružiti dobru partiju ovog vikenda jer je na stazi puno brzih zavoja koji bi trebali odgovarati karakteristikama njihovog bolida. Impresioniran je konfiguracijom staze, ali prepoznaje da će biti vrlo zahtjevna za vozače:

“Staza izgleda cool. Inače ne hodam po stazi prije vikenda jer vozimo na lokacijama na koje dolazimo već desetak godina, ali definitivno sam prošetao ovom jer je nova i uzbudljiva.”

“Izgleda zabavno, a predanost će igrati ključnu ulogu. Radujem se tome.”

“Teška je, fizički gledano. Predvidio sam da će možda biti najteža utrka, barem kad je vrat u pitanju.”

“Gledajući prirodu terena, a i činjenicu da imamo 72 kruga… Pravci nisu tako dugački, bit će možda dvije sekunde odmora i onda opet u novi krug od minute i 11 sekundi ili koliko već bude. Da, vidjet ćemo. Neka najjači, najspremniji i najhrabriji čovjek pobijedi.”

Staza ima puno brzih zavoja, a Ricciardo smatra da bi to moglo ići njemu u korist:

“Mislim da to koristi našem bolidu, vjerujem da smo jaki u brzim zavojima. Na neki način se nadam da 7. zavoj neće biti pod punim gasom jer bi nam možda bolje odgovaralo da bude malo puštanje gasa. Tu se nadam da ćemo možda onda popustiti malo manje nego drugi. Na nama je da zadržimo dah i nadamo se da nas bolid posluša.”

Komentiraj

1 komentar

  1. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Sedmi zavoj je vjerojatno najluđi u cijelom kalendaru, smjelost i hrabrost tu može donijeti dragocijeno vrijeme do kraja kruga.
    Samo da neko tu opasni ne zleti, pogotovo u pokušaju nepuštanja gasa…



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni