Mazepin: Razlika u težini mog i Mickovog bolida ima veliki utjecaj

Katarina Predovan

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mazepin: Razlika u težini mog i Mickovog bolida ima veliki utjecaj

Katarina Predovan

Vozač Haasove momčadi Nikita Mazepin smatra da razlika u težini između njegovog bolida i bolida njegovog momčadskog kolege Micka Schumachera ima velik utjecaj na njihove performanse. Naime, na posljednjoj Velikoj nagradi Mazepin je otkrio kako je njegov bolid bio teži od Schumacherovog bolida, te je dodao kako je zbog toga bio laka meta svom momčadskom kolegi.

Šef momčadi Guenther Steiner je također priznao da postoji mala razlika u težini između njihova dva bolida. Što se tiče promjene šasije na Mazepinovom bolidu, rekao je kako će to odraditi nakon ljetne stanke.

“Težina nikad nije dobra, ali ne radi se o dvadeset kilograma ili deset kilograma – ništa poput toga.”

“Napravili smo novu šasiju možda prije mjesec dana, rekao bih. Plan je ne imati ju na šest ili sedam utrka, šasija je planirana da bude s nama nakon ljetne stanke.”

“Tako da ga to usporava. Ali, ne puno.”

Guenther Steiner

Unatoč Steinerovim riječima, Mazepin tvrdi da je drugačije stvari gledati sa pit-walla, a drugačije iz bolida:

“Svatko ima pravo misliti [što želi] i mogao bi biti u pravu, ali prilično sam siguran da to ima zaista veliki utjecaj.”

“Jer to nadoknađuje raspodjelu težine, a zatim poništava postavke koje ste postavili u bolid. Dakle, postoji prilično puno čimbenika ako u to uđete iz mehaničke perspektive.”

“Međutim, rekao bih da u velikoj shemi stvari to nije neprihvatljivo. Samo mi život čini malo izazovnijim.”

“Ali imam jako dobar tim inženjera koji mi pomažu u mojoj početničkoj godini, kako bih to razumio i bolje počeo raditi s takvim stvarima.”

Nikita Mazepin

Podrži nas

Zadnji donatori:
Ibarac00
avalentic

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9518 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Katarina Predovan
Pulsmedia autor
190 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Haas#Mazepin#Steiner

Komentiraj

8 komentara

  1. Ako je razlika u težini manja od 10 kg, znači da se radi o 2-3 kruga potrošenog goriva. To se čini neznatno, ali opet, voziti s tim balastom krug za krugom – možda to može objasniti onih minutu u utrci koju Mazepin redovito nakupi iza Micka.
    Ugl., evo još jedan podsjetnik da dva bolida iz iste momčadi nisu jednaka.



    11

    1
  2. Daniel Ricciardo _bataziv_0809 Prikaži

    Joj ovih PR izjava “okruglo pa na ćoše”…..tezi mi bolid, svako ko tvrdi da to nema veze zapravo nema pojma jer posmatra sa pit walla a ja vozim, ali meni eto to ne smeta nista :D



    2

    0
  3. Bude on njega prije pauze skršio pa će biti nova



    4

    0
  4. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Moraju “pojačat” šasiju pa polomi čovjek sve!?



    3

    0