Izdvojeno

Mazepin: Razlika u težini mog i Mickovog bolida ima veliki utjecaj

Piše: Katarina Predovan

Prije 2 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Vozač Haasove momčadi Nikita Mazepin smatra da razlika u težini između njegovog bolida i bolida njegovog momčadskog kolege Micka Schumachera ima velik utjecaj na njihove performanse. Naime, na posljednjoj Velikoj nagradi Mazepin je otkrio kako je njegov bolid bio teži od Schumacherovog bolida, te je dodao kako je zbog toga bio laka meta svom momčadskom kolegi.

Šef momčadi Guenther Steiner je također priznao da postoji mala razlika u težini između njihova dva bolida. Što se tiče promjene šasije na Mazepinovom bolidu, rekao je kako će to odraditi nakon ljetne stanke.

“Težina nikad nije dobra, ali ne radi se o dvadeset kilograma ili deset kilograma – ništa poput toga.”

“Napravili smo novu šasiju možda prije mjesec dana, rekao bih. Plan je ne imati ju na šest ili sedam utrka, šasija je planirana da bude s nama nakon ljetne stanke.”

“Tako da ga to usporava. Ali, ne puno.”

Guenther Steiner

Unatoč Steinerovim riječima, Mazepin tvrdi da je drugačije stvari gledati sa pit-walla, a drugačije iz bolida:

“Svatko ima pravo misliti [što želi] i mogao bi biti u pravu, ali prilično sam siguran da to ima zaista veliki utjecaj.”

“Jer to nadoknađuje raspodjelu težine, a zatim poništava postavke koje ste postavili u bolid. Dakle, postoji prilično puno čimbenika ako u to uđete iz mehaničke perspektive.”

“Međutim, rekao bih da u velikoj shemi stvari to nije neprihvatljivo. Samo mi život čini malo izazovnijim.”

“Ali imam jako dobar tim inženjera koji mi pomažu u mojoj početničkoj godini, kako bih to razumio i bolje počeo raditi s takvim stvarima.”

Nikita Mazepin

Komentiraj

8 komentara

  1. Ako je razlika u težini manja od 10 kg, znači da se radi o 2-3 kruga potrošenog goriva. To se čini neznatno, ali opet, voziti s tim balastom krug za krugom – možda to može objasniti onih minutu u utrci koju Mazepin redovito nakupi iza Micka.
    Ugl., evo još jedan podsjetnik da dva bolida iz iste momčadi nisu jednaka.



    11

    1
  2. Daniel Ricciardo
    _bataziv_0809 Prikaži

    Joj ovih PR izjava “okruglo pa na ćoše”…..tezi mi bolid, svako ko tvrdi da to nema veze zapravo nema pojma jer posmatra sa pit walla a ja vozim, ali meni eto to ne smeta nista :D



    2

    0
  3. Bude on njega prije pauze skršio pa će biti nova



    4

    0
  4. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Moraju “pojačat” šasiju pa polomi čovjek sve!?



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni