Saga o fleksibilnim krilima dolazi polako svome kraju, ali uoči testova koji su najavljeni za Veliku nagradu Francuske imamo još jednu utrku na kojoj bi baš ta spomenuta karakteristika stražnjih i prednjih krila mogla biti od koristi.
Dok Mercedes uporno pozornost prebacuje na stražnji dio bolida, Christian Horner upozorava da je to opasna retorika koja bi mogla otvoriti Pandorinu kutiju.
Horneru su novinari pokazali usporedne video snimke Mercedesovog i Red Bullovog stražnjeg krila:
“Ako išta, pogledajte tu, Mercedesovo krilo izgleda gore od našeg. Ali, mene više zanima prikaz prednjeg krila tih bolida.”
“Otvarate Pandorinu kutiju. Baš zato postoje testovi. Postoje strogi testovi koje bolid mora proći. Puno toga se priča o stražnjem krilu i moramo dosta toga prepraviti. Ali, ako gledate stražnji kraj bolida – morate pogledati i ostale segmente. Ne možete gledati jedan dio izolirano i reći da se to odnosi samo na taj dio bolida. Morate gledati sva područja… A ponekad morate biti pažljivi što želite.”
Horneru su zatim pokazali prednje Mercedesovo krilo koje se također savija:
“Vidite ovaj sponzorski natpis na prednjem krilu, to potpuno nestane kad dođete u zonu kočenja. Možda je to i svrha – da pokažu novog sponzora na prednjem krilu.”
Na upit što bi on učinio da je na mjestu Tota Wolffa, Horner odgovara:
“Da sam ja Toto i da moj bolid ima takvo prednje krilo – ja bih držao svoja usta zatvorena.”
“Imate vrlo bistre inženjere koji dizajniraju bolid da bi zadovoljili pravila. To je njihov posao, zato ih plaćamo, to je svrha Formule 1, ta inženjerska inovativnost. Da želimo unificirane bolide – onda bismo bili Formula 2.”
“Dio sporta je pritiskanje granica, to je poanta Formule 1. Ali, morate biti legalni, morate biti unutar pravilnika dok gurate te limite. To radimo mi, to radi svaka ekipa na gridu.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam zašto ne govore o Mercedesovom krilu na poklopcu motora tzv shark pleše ko ludo, govore da to isto jako utječe na zadnje krilo.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa Horner rece pandorina kutija mozda to sve ide u paketu. Mene interesuje sta ce biti sa prednjim krilom Mercedesa da li ce tu biti testova kao za RB.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Horner je potpuno u pravu. Naravno da guraju granice i da se projektira tako da se prođu testovi
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Idiotizam je očekivati da se bilo koji materijal ne deformira pri takvim silama. Sasvim je druga priča što je netko sposoban to iskoristiti u svoju korist. Jedino je važno da se aerodinamički djelovi savijaju manje nego što je dozvoljeno pravilnikom i utvrđeno na testovima. Da bi skinuli RB-u zadnje krilo morali bi mjenjati pravilnik i poskidati prednja ili zadnja krila s 2/3 bolida.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najbolje neka skinu i ptednja i zadnja svima i neka se takmice tako. Ili jos bolje neka ostave samo njihovom Mercedesu msm da je fer.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alo Horny! ne diraj mi TeamViewer :-)
https://i.postimg.cc/Vv7LPsRg/igtyszdp3e371.jpg
3
0