Formula 2

Zhou pobjednik prve sprint utrke u Monaku

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Guanyu Zhou stigao je do druge uzastopne pobjede na prvoj sprint utrci u Monaku. Kinez je do pobjede stigao s pole positiona, a za dvostruku pobjedu UNI-Virtuosija pobrinuo se Felipe Drugovich koji je obranio drugo startno mjesto.

Treće mjesto i ujedno svoj prvi podij osvojio je DAMS-ov i Williamsov testni vozač Roy Nissany.

Christian Lundgaard skočio je na drugo mjesto nakon starta s trećeg, no onda je u 15. krugu odustao nakon što je iz njegovog bolida počeo izlaziti dim.

Ralph Boschung završio je četvrti ispred Jurija Vipsa i Dana Ticktuma. Na sedmom mjestu završio je polesitter glavne utrke Theo Pourchaire, a osmi je bio Oscar Piastri.

Liam Lawson bio je deveti, a deseto mjesto i pole position za drugu sprint utrku osvojio je Marcus Armstrong. Dva boda za najbrži krug osvojio je Vips.

Osim Lundgaarda, odustali su Robert Švarcman (udario zid u prvom krugu), Gianluca Petecof (razbio bolid na izlazu iz kompleksa bazena) koji je izazvao jedini izlazak safety cara i Marino Sato (kontakt sa zidom dva kruga prije kraja). Alessio Deledda, kojem je dozvoljen nastup iako nije odvozio krug u 107% najbržeg u kvalifikacijama, zaobiđen je za krug u 20. krugu.

Druga sprint utrka vozi se sutra u 8:20.

Komentiraj

4 komentara

  1. Koji užas od trke.
    Svega jedno preticanje😴



    2

    1
  2. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Ja ne vidim svrhu sprint utrke u Monako.



    6

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni