Kako je Imola skinula par lijepih PR maskica

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Kako je Imola skinula par lijepih PR maskica

Ante Vetma

Nije loša staza u Miamiju. Ovako na papiru, izgleda kao nešto gdje bi moglo biti pretjecanja. Nije loša na papiru bila ni ona u Abu Dhabiju. Ima sporih zavoja nakon dugih pravaca, trebalo bi biti pretjecanja. Austin je također neloš, liči na neke klasične staze, pogotovo prvi sektor. U Vijetnamu bi moglo biti zanimljivo, a nešto čari imaju i Singapur i Azerbajdžan. Ipak, kad se dogodi ovakav old-school spektakl na uskoj stazi s promjenjivim vremenskim uvjetima i usred Italije – onda sve skupa ima drukčiji miris i okus. Moglo bi se reći – lutku po izboru možete kupiti na Amazonu ili gdje god. Proporcije po želji, savršene. Ali, dama od krvi i mesa je ipak neka sasvim druga kategorija.

Imola je tako pokazala da joj je mjesto u F1 kalendaru, bez obzira koliko smo bili skeptični zbog nedostatka mjesta za pretjecanje “na papiru”. No, utrke se ne voze na papiru nego na stazi. U ovom slučaju – doslovno – na stazi, ne pokraj nje. Diletanti koji vode ovaj spektakl opet su filozofirali s granicama pa smo tako morali pamtiti da je u jednom zavoju granica staze zapravo bijela linija, a u drugom zavoju granica staze nije ta ista linija nego crvena boja iz dekorativne talijanske zastave pokraj staze. Kako li se nitko nije sjetio upitati Michaela Masija da nacrta oblik staze, onako, iz sjećanja? Bilo bi interesantno vidjeti tu pravokutnu grbu koju bi nacrtao. Svrha? Ništa, treniranje strogoće i ruganje s vlastitim pravilnikom.

Reakciju na ovu briljantnu utrku ne treba previše opterećivati tužnom i smiješnom inkompetencijom FIA-e čije gluposti trpimo i ove godine, i to drugi vikend u nizu. Tako smo imali Raikkonenov prijestup s 30 sekundi kazne, ali Russellovo brutalno izbacivanje Bottasa s “no further action”. Pazite, proceduralna pogreška – 30 sekundi, a neforsirani brutalni sudar? Ništa, to ćemo ostaviti Totu da riješi, to su ionako njegova dva dečka, ne trebamo se tu previše igrati detektiva. Pretjecanje Lancea Strolla obavljeno je izvan staze, a iako se vidjelo u prijenosu uživo – suci su ga istražili tek nakon što je isti Sky F1 prikazao u svojoj analizi nakon utrke. Vrijeme odluke? 19:45. Prijestup Aston Martina koji nije stavio gume na Vettelov bolid na vrijeme? Očigledna kazna, ali dodijelit ćemo je tek par minuta nakon što Vettel odradi svoj ulazak u boks u 20. krugu utrke. Sramotno, opet.

S pozitivne strane – Red Bull i Max pokazuju da se ipak mogu nositi s Mercedesom i Lewisom kad su bolidi podjednaki ili kad su malo sporiji od njih. Red Bull jučer nije izgledao kao najbrži bolid, a Lewis je zaobilaženjem McLarena i Ferrarija u posljednjih par krugova pokazao koliko smo daleko od nekog tijesnog poretka na vrhu. Imamo dvije ekipe, i to jednu koja je “po defaultu” prva, i drugu kojoj se baš sve mora posložiti da bude ispred. Sve to liči na priču s Ferrarijem od prije par godina: Red Bull će morati jako, jako paziti da iskoristi apsolutno svaku prigodu koja im se pruži i pritom ne smiju dozvoliti nikakva iznenađenja. Bez sudara vozača, bez problema s motorom, bez strateških pogrešaka, sporih zaustavljanja u boksu, pogrešnog smjera razvoja kroz sezonu i bez neodlučnosti oko vozača broj 1 i vozača broj 2. Tek onda možda imaju šanse držati glavu iznad vode i boriti se s Mercedesom koji očito na svojoj strani ima sva božanstva, znana i neznana.

Jučer se na prste jedne ruke moglo izbrojati vozače koji nisu napravili nikakvu značajnu pogrešku, a jedan od njih je Norris. Napokon, napokon se i od njega vidjelo nešto što liči na šampionsku vožnju. Malo koga više zanimaju meme likovi i cirkusanti koji će na svom Twitch računu ispred raje reći “bazinga”, a da se onda milijuni smiju, dijele dalje po Instagramu i čude se kako je Lando ipak čovjek iz naroda, “jedan od nas”. Te fore su bile bezvezne i kad su se pojavile, ali su očito palile kod određenog broja navijača. Sad je vrijeme za pokazati nešto na stazi i ovo je, unatoč pobjedničkom postolju prošle godine, prvi put da je Lando zaista zablistao. Najprije šokantno dobrim krugom u kvalifikacijama, a onda i zrelom vožnjom u utrci. U potencijalno škakljivom odnosu s Ricciardom također je pokazao da zna mućnuti glavom i kako ekipi u fino poručiti da ga uklone s puta, a da pritom ne izazove nepotrebne tenzije.

Ferrarijev napredak je očit, i veseli ih vidjeti opet pri vrhu. Ipak, zrno sumnje je ipak tu. AlphaTauri je s Gaslyjem u subotu bio samo 0.05s sporiji od Ferrarija, ali to po dobrom starom običaju nisu znali kapitalizirati u utrci. Također, McLaren je bio (opet) brži, što Ferrari spušta u najboljem slučaju na četvrto jakosno mjesto među ekipama. Što se tiče vozača – Leclerc se prosuo u formacijskom krugu i čistom srećom nije završio poput Grosjeana u Brazilu prije koju godinu. Nakon udarca u zid na treningu, ponavljanje greške u utrci bilo bi ipak previše za jedan vikend. Sainz je o svojoj utrci sve rekao na timski radio. Jasno, uvjeti su bili teški i njega se ne može suditi jednako kao Charlesa s obzirom na to da je jučer prvi put vidio intermedij gume na svom Ferrariju. Španjolac može biti ponosan što je završio sekundu i pol iza timskog kolege koji je imao sedam mjesta fore nakon kvalifikacija.

Alpineov Esteban Ocon je bio jedan od vozača koji su najmanje griješili ovog vikenda. Najprije je deklasirao Fernanda Alonsa u kvalifikacijama, ali to će začuditi samo najnaivnije. I sam Fernando je rekao da mu treba vremena za privikavanje, a njegovi najveći navijači su to također shvatili sad nakon Bahreina i Imole. Imao je jučer i jako puno sreće da njegova izvrtanja prije utrke i tijekom utrke nisu završili još jednim DNF-om. Ocon je, s druge strane, imao jedno izlijetanje sa staze i opasan povratak, nešto u stilu Kanade 2019. godine kad se ista situacija dogodila na vrhu poretka, ali ovaj put se suci nisu previše zamarali time. Za pretpostaviti je da je taman na stol došla nova tura pršuta i Pecorina pa nisu htjeli masnim prstima po tipkovnicama klepetati radi neke bezvezne borbe oko 12. pozicije.

Lance Stroll je odradio još jednu vrlo solidnu kišnu utrku, ali se teško može bilo što pozitivno izvući iz ovog vikenda za Aston Martin. I jedan i drugi vozač su imali ogromne probleme s bolidom i do posljednjeg trenutka se nije znalo hoće li uopće biti spremni za nastup. Unatoč tome, Stroll je ulovio 4 boda i trenutno je 10. u vozačkom poretku. Sebastian Vettel je uz Norrisa bio jedan od vozača koji nisu griješili u nedjelju, što više nije toliko neobično. Kao u Turskoj prošle godine ili u Njemačkoj godinu ranije – dok se svi vrte po stazi kao na ringišpilu, Vettel odluči da će baš tada držati bolid u pravom smjeru. Nažalost po njega, uz start iz pit-lanea, probleme s kočnicama, probleme s mjenjačem, kaznu od 10 sekundi i konačno povlačenje u boks u pretposljednjem krugu – nije bilo perspektive ni za što drugo osim stjecanje iskustva u novom bolidu.

I za kraj – ono najsočnije. Da je Valtteri Bottas u Bahreinu imao pojma što ga čeka tri tjedna kasnije, ne bi tamo bio toliko tužan i razočaran. Ako je sramota da vas timski kolega ostavi daleko iza sebe, ekipa vas iskoristi kao wingmana i pritom sporo promijeni gume – onda kako nazvati vikend u kojem vas iz utrke izbaci Williams, ali ne dok ste ga obilazili za cijeli krug nego u borbi za trkaću poziciju? Jasno, nema govora o podijeljenoj krivici ni o “60:40”, kako kaže Toto Wolff, ali to bi za Bottasa trebalo biti najmanje važno. Zapravo, on idućih dana treba svakako potencirati tu priču o tome tko je kriv jer mu je to jedina nada da će se zanemariti ona druga, puno važnija priča: što je uopće radio pokraj Williamsa? Svaki put kad se dogodi neka utrka s promjenjivim uvjetima zaželimo se onog dobrog starog čisto prosječnog Valtterija koji će u najbržem bolidu na stazi završiti negdje pola minute iza pobjednika. Ovako, pokazuje još jednom da nam već godinama nedjeljama krade zabavu koju smo mogli imati da je umjesto njega u tom bolidu netko drugi, makar Russell koji je od heroja (“gle, bori se s Mercedesom”) u par sekundi i nakon par izjava postao glavni cirkusant. Imola je tako, osim što nam je pružila sjajnu utrku, ljubazno skinula još par lijepih PR maskica. Neka, neka padaju…

Podrži nas

Zadnji donatori:
Vordas
AlkY

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

F1puls autori su dosad napisali 9375 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3767 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

80 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7 Pitstop Prikaži

    Sve super samo se pitam da li bi bio old school spektakl da nije bilo kiše pa bi sad govorili kako je utrka bila dosadna i da Imolu ne treba u kalendaru. Ako je i zadrže u kalendaru, sumnjam da će svake godine padati kiša, a onda ćemo imati procesiju



    4

    10
    • Mene od malena najviše nervira Monaco, a nikako da to makne. Klasik. Nakon 24 godine praćenja F1 mene za taj klasik boli ćuna.



      8

      8
    • Charles Leclerc F12000 Prikaži

      Možda sam zatvoren u svom nekom autističnom okruženju, ali mene neke stvari kod ovih klasičnih staza impresioniraju, a nove staze ih naprosto nemaju.

      Jučerašnji sudar Bottasa i Russella pri punoj brzini, pokazao je da su ove staze starog kova još uvijek itekako opasne i puno manje praštaju vozačima.



      26

      0
      • Kimi Raikkonen 7 Pitstop Prikaži

        Da se razumijemo, i meni su stare staze bolje od puno novih. Ali ima starih staza koje su za ništa po suhom jer su preticanja teška. Da je jučer bilo suho, Russell bi prošao Bottasa jer mu se ništa ne bi desilo izlaskom na travu, ovako ga je okrenulo



        1

        5
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      @Pitstop

      Sve super samo se pitam da li bi bio old school spektakl da nije bilo kiše pa bi sad govorili kako je utrka bila dosadna i da Imolu ne treba u kalendaru. Ako je i zadrže u kalendaru, sumnjam da će svake godine padati kiša, a onda ćemo imati procesiju

      Onda ne bi bio spektakl, bila bi dosadna utrka na odličnoj stazi. Mora se nekad i to dogoditi, ne može sve uvijek biti zanimljivo.



      4

      0
  2. Odličan tekst. Lijepo je pročitati objektivno štivo. Svaka čast Ante!



    8

    10
  3. “Jasno, uvjeti su bili teški i njega se ne može suditi jednako kao Charlesa s obzirom na to da je jučer prvi put vidio intermedij gume na svom Ferrariju. Španjolac može biti ponosan što je završio sekundu i pol iza timskog kolege koji je imao sedam mjesta fore nakon kvalifikacija.”

    Slučajno smo zaboravili preko 40 sekundi prednosti nad Sainzom do Red Flaga koji je Sainzu pomogao jer ga približio ekipi ispred sebe koje bi bez Red Flaga jako jako teško sustigao. Izgleda da one zadnje dvije sezone još uvijek peku. Leclerc je Anti novi Alonso (trn u oku) . A ako piruete po kiši radi Max , Lewis ili ne znam ja tko čemu naglašavanje toliko tih grešaka kod Leclerca? Jel je jučer Maxu falila zera da se pred restart utrke izvrti? Dalo je Lewis bio u ogradi? Ne vidim toliko trolanja. Da se nije dogodio Red Flag Sainz ne bi vidio Leclerca do kraja utrke. Razlika u brzini je jučer bila očita. Leclerc je držao na mokrom Norisa,Pereza,Riciarda,Saniza od 15 do 40 sekundi iza sebe. 3 bolida koja su bila iza njega su dokazano brži auti , tako da je Leclerc po meni odvezao odličnu utrku i jednostavno nije imao sreće.



    50

    10
    • Fernando Alonso 14 tapa-tapa Prikaži

      Da lik je mentalno ubojica. Samo kad se sjetim Monze 2019 kad mu lujo nije moga ništa a LEC bez greske odvozio – uff ludilo….



      24

      5
    • Pirelli Intermedium crofessional Donator Prikaži

      Slažem se djelomično za Leclerca.
      Ne slažem se s komentarom da je “mentalna ubojica” barem ne još. Dosta kardinalnih grešaka i izbacivanja vozača iz utrka ala young Max.

      Prerano je za zakljucke, i padanje maskica. Tek smo na 2/23!



      8

      1
    • Lando Norris 4 AMG Prikaži

      Alonso 983

      Ovo je Antina prcija, stoga ili pisi tekstove ili suti i citaj kolumne :)



      6

      18
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      @Alonso1983: Vidim da je učestalo ovdje raditi analizu mojih motiva, a interesantno je da u osvrtu na prošlu utrku gdje sam “populjuvao Vettela” nije bilo takvih komentara. Idemo radije razgovarati o temi konkretno, to je uvijek zanimljivije.

      U članku je Leclerc kritiziran jer je a) izletio poput amatera u formacijskom krugu za što smo se do nekidan rugali Grosjeanu; b) razbio bolid na treningu; c) završio sekundu ispred momčadskog kolege kojem je ovo prva utrka na intermedijima za Ferrari. Naravno, kad je Leclerc u pitanju onda ćemo zanemariti da je u zadnja četiri GP vikenda dva puta skršio bolid. Kad VER to napravi onda je nezrelost, a ovo je valjda traženje limita, to tako ide ovisno o simpatičnosti.

      Sainz je griješio i to je napisano u članku, nije ništa zaboravljeno, ali bi mogao malo pogledati kako se nakupilo tih 40 sekundi ili još bolje – što se događalo nakon crvene zastave. To je polovica utrke, a ne nekakav finiš gdje je Sainzu poklonjena pozicija sekundu iza Leclerca. Kakva su Leclercu vremena bila u usporedbi sa Sainzom nakon crvene zastave?



      9

      5
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Ja nešto nisam htio komentarisati članak, jer sam smatrao da si poprilično istinito sve napisao. Članak mi se opet nije svidio, jer je brate nekako sumoran i pesimističan. IMO previše je kritike bilo. Ok, imali su svi ti vozači dosta grešaka na ovoj stazi, ali imali su i lijepih trenutaka. Ono naravno da se može pisati o svemu, ali eto nekako više bih volio da si potencirao kako je LeClerc bio blizu podijuma, što je velik uspijeh kad gledamo performanse iz Bahreina, nego da si pisao da se razbijao po stazi. Izlijetali su sa staze gotovo svi, Imola je staza koja je takva. Po suhom je drugi Monako, a po mokrom je ludnica, jer ima sve karakteristike trkaće staze.

        Da se vratim na razlog moje replike, ako si dao kredit Sainzu, i obrazložio da je ovo njegova prva utrka na interu, trebao si dati kredita i ostalim novacima u bolidima uključujući i Alonsa. Jer i njima je ovo sve novo, pogotovo njemu u onako limitiranim testiranjima.



        9

        1
      • Dali je Max u izlaznom krugu SC skoro napravio piruetu i ujedno tim neplaniranim potezom gurnuo Leclerca u vatru ekipi iza sebe jer su ovi skoro pa stali iza njega. Što se dogodilo? Gubi poziciju od Norisa kojeg na ravnom zbog Mercedesovog motora ne može proći. Noris ih je štopao iza sebe pa se ekipa nabila na hrpu. Stoga taj dio utrke mi nije pokazatelj koliko je tko od njih brz jer nisu bili u čistom zraku. Da je Norisov auto brz je dokaz da je Lewisa držao 5,6 krugova iza sebe u daleko bržem bolidu sa istim motorom. Da to nije realniji ostvrt na kraj utrke odnosno tih 30 krugova?



        2

        3
  4. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Sve stoji, ali Leclerc je malo čreviše covjek je bio blizi hamiltonu nego perezu, i prije nego su svi isli na slic gume poceo je preko sekundu po krugu stizati maxa, bila je razlika 12 sekundi prije nego je max uša u box..
    Da nije bilo crvene zastave doša bi lagano drugi a ovako je zapeo iza mclarena, da je kojim slucajem se obranio na restartu mislim da bi Leclerc odmgalio i da bi ga Ham tesko uhvatio



    16

    5
  5. “Alpineov Esteban Ocon je bio jedan od vozača koji su najmanje griješili ovog vikenda. Najprije je deklasirao Fernanda Alonsa u kvalifikacijama, ali to će začuditi samo najnaivnije.”
    Ako je to deklasiranje što li je Stroll napravio Vettelu Ante?
    Evo, dati ću ja tvoj odgovor umjesto tebe.
    Lance Stroll je odradio još jednu vrlo solidnu kišnu utrku, ali se teško može bilo što pozitivno izvući iz ovog vikenda za Aston Martin. I jedan i drugi vozač su imali ogromne probleme s bolidom i do posljednjeg trenutka se nije znalo hoće li uopće biti spremni za nastup. Unatoč tome, Stroll je ulovio 4 boda i trenutno je 10. u vozačkom poretku. Sebastian Vettel je uz Norrisa bio jedan od vozača koji nisu griješili u nedjelju, što više nije toliko neobično. Kao u Turskoj prošle godine ili u Njemačkoj godinu ranije – dok se svi vrte po stazi kao na ringišpilu, Vettel odluči da će baš tada držati bolid u pravom smjeru

    Koliko dvostrukih kriterija u ocjenjivanju vozača. Molim te to prepusti nekome drugome jer je očito da si totalno subjektivan. Stroll osvoji bodove a Vettel odveze još jednu utrku za zaborav no on nije deklasiran poput Alonsa!!! No bitno je da on nije grešio. Ma mogu i ja kružiti po stazi cijeli dan bez greške ako vozim ko baba po jajima. Opravdavaš Vettelovu vožnju kao lani u turskoj bez greške po morkom. A imamo amneziju na sve one piruete po suhom? Jako subjektivan i nerealan tetx. Točno se po tvojem pisanju vidi koje vozače ne možeš podnjet i opet ću ponoviti kao i lani. Za jednog urednika i novinara jako neprofesionalan članak. I, ne neću pisat textove i vijesti jer me ne zanima to , a znam da to ponudiš kada ti ovako netko nešto napiše. Lp



    21

    18
    • @Alonso1983
      Da ne pretjerujemo malo? Novinar je iznio vlastito viđenje utrke koju je pratio. Što rade svi silni novinari u F1? Pišu stvari onako kako ih vide. Zašto vi ne napište članak iz vašeg kuta?
      Po mom sudu članak je više nego korektan.
      Npr. osvrti su gotovo identični onima kako sam i sam vidio i opisao u komentarima drugih topica kao što je npr. ovaj:

      Ovako, pokazuje još jednom da nam već godinama nedjeljama krade zabavu koju smo mogli imati da je umjesto njega u tom bolidu netko drugi, makar Russell koji je od heroja (“gle, bori se s Mercedesom”) u par sekundi i nakon par izjava postao glavni cirkusant.



      19

      1
    • @Alonso1983
      I tvoj je komentar subjektivan. AMR21 bolid je puno nepouzdaniji od Alpineova bolida što se moglo vidjeti na testiranjima i u Imoli jučer. Možda je autor izabrao malo pre jake riječi za opisati dojam koji je Alonso na njega ostavio u utrci, ali opet to je njegovo mišljenje pa ako već znaš da nije ljubitellj Alonsa možeš na to zažmiriti.

      A što se Vettela tiče, istina je da ne vozi niti malo agresivno. Možda zato što su ga uhvatile godine, a možda je nešto i naučio iz “tih silnih izvrtanja”, ali za njegov plasman jučer je isključivo kriva ekipa Aston Martina.



      8

      3
      • Nakon dvije utrke suditi koji je bolji ili lošiji bolid Alpine ili Aston Martin pogotovo jer utrke nisu bile bez problema, kvarova, kaotičnih uvjeta isl je krajnje neozbiljno. Lani je RP za Renault bio koplje ispred. Ove godine bi rekao da su i jedni i drugi realno ekipe za pokoji bod a možda ni to. Tako da treba pričekati normalne uvijete u utrke gdje neće vozači imati problema da možemo suditi kakav je koji od ta dva bolida. Sve ostalo su neobjektivna nagađanja. Stoga ja neću tvrditi bolji je ovaj ili onaj ,a ti koji tvrdiš da je jedan bolji meni kažeš da sam neobjektivan? Ja od novinara očekujem relan osvrt osim ako se ne pišu kolumne. Ako pišemo o skidanju nekakvih maski, ok očekujem realno viđenje stvari. Očekujem da napiše da je potencijalni osmeruki prvak u F1 se zaljepio u ogradu u najsporijem zavoju na stazi kao početnik. Očekujem da primjeti Maxovu pogrešku kod restarta koja ga je zamalo bacila na kraj poretka. Ako ćemo realno i objetkivno to treba biti tako za sve.


        0

        1
    • Nigel Mansell drv Prikaži

      Slažem se sa Dejanom da je prestrogo reći da je članak jako neprofesionalan.
      Čovjek je dao svoj komentar i na svim medijima su takvi komentari subjektivni, počevši od ekipe sa Sky sporta nadalje. Možemo se s nečim slagati ili ne. Što je komentar bolji, to će portal imati više čitatelja i s vremenom sve veći autoritet u svojim procjenama.

      Osobno se slažem sa većinom procjena u članku. Istina je da je malo prestrog prema Leclercu, koji je odradio jako dobar vikend. Iako, ako ćemo iskreno, Sainz je nekoliko puta sustizao tu ekipu na vrhu, da bi se onda negdje široko provezao po prirodi. I onda ih opet stigao. Dakle, imao je sasvim pristojnu brzinu, ali treba još malo pohvatati konce.

      Što se tiče Alonsa, možda je deklasiranje jaka riječ, ali odnosi se samo na kvalifikacije i sigurno je da baš nismo očekivali da Alonso bude jedva 15, dok njegov teammate prođe u Q3. Što se tiče Strolla i Vettela, njihova razlika u kvalifikacijama je ipak bila manja (10-13).

      Što se same utrke tiče, i Vettel i Alonso su se vukli među backmarkerima. Vettel je imao kakti opravdanje – iako su Strollove kočnice bile u lošijem stanju prije utrke, njemu su uspjeli složit auto, a Vettelu nisu (hmmm, urota 😃…), pa je Stroll startao deseti, a Vettel iz boxa. Istina, od vrhunskog vozača i prvaka se očekuje da to nadoknadi, ali Vettel nažalost još uvijek traži izgubljeni mojo. I onda je kao trešnja sjela i priča sa 10 sekundi kazne zbog greške tima, a onda i sa mjenjačem…

      Alonso je bio nešto bolji, pa je zahvaljujući ponajviše greškama drugih, uspio doći do boda i mjesta iza Ocona. Nije deklasiranje, ali nije ni neki ponos ni ono što je Alonso (i mi ostali) očekivao i navikao. I on sam je poslije izjavio da je imao lošu utrku.

      Ono što meni još fali je komentar na loša izdanja Pereza i Ricciarda. Prvi od heroja u kvalifikacijama do razočaranja u trci (obrnuto od uobičajenog), a drugi je uključio mod nevidljivosti (isto obrnuto od uobičajenog).

      E da, i komentar sulude odluke da se Kimija kazni zato što nije pretekao one koji su ga prošli dok je izletio pod safety carom, i da se Pereza kazni zato što je iste takve pretekao!!! Jesam li ja to krivo razumio, ili šta?



      12

      0
      • @drv
        Hvala drv, veoma dobar osvrt. Što se tiče Pereza mislim da je on dobro odrađenom subotom otplatio dobar broj grešaka od nedjelje. Hamilton je morao podijeliti pažnju na dva RB inače ne vjerujem da bi se Max onako “provukao” pored Hamiltona. Čak mi se učinilo da je Hamilton, već na startnom gridu, blago skenuo kut guma u desno kako bi lakše upao u putanju Perezu. Taj pokret sigurno nije odmogao Verstappenu. I ovdje opet dolazimo do toga da RB mora imati oba vozača u prva dva reda inače nema ništa od borbe s Mercedesom. Ako Perez ne uprska RB bi se mogao boriti za konstruktorski naslov.



        9

        0
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      @Alonso1983: Vettel deklasira sam sebe dosta često. Kakve to veze ima s time da je Ocon deklasirao Alonsa u kvalifikacijama u subotu?

      Koliko dvostrukih kriterija u ocjenjivanju vozača. Molim te to prepusti nekome drugome jer je očito da si totalno subjektivan.

      Nemam što prepuštati nikome jer ništa ni ne držim. Nemam monopol na objavljivanje tekstova, svi su slobodni napisati što žele. Ali, kad me već povlačiš za jezik oko subjektivnosti, idemo i tu malo pogledati tvoj komentar detaljnije. :)

      Vettel odveze još jednu utrku za zaborav no on nije deklasiran poput Alonsa!!! No bitno je da on nije grešio. Ma mogu i ja kružiti po stazi cijeli dan bez greške ako vozim ko baba po jajima

      https://streamable.com/m6me13
      Što ćemo sad? Kažeš da Vettel vozi kao baba po jajima i da možeš i ti kružiti tako stazom bez greške, a video pokazuje kako prestiže Alonsa koji se, usput budi rečeno, također izvrtio na stazi tijekom utrke. Vidiš, u tome bi mogla biti razlika – ja nemam problem reći da je vozač koji mi je simpatičan napravio pogrešku, da je loš ili bilo što treće. Tim je humor bolji kad taj loš vozač dadne jedan lijepi bitch slap tvom Gospodinu Kompletnom. :mrgreen:

      Opravdavaš Vettelovu vožnju kao lani u turskoj bez greške po morkom. A imamo amneziju na sve one piruete po suhom?

      Treba čitati tekst s razumijevanjem, pa će biti manje nesporazuma. U ovom dijelu: “dok se svi vrte po stazi kao na ringišpilu, Vettel odluči da će baš tada držati bolid u pravom smjeru” se očito sprdam s time da se on vrti na stazi u drugim uvjetima, a dok je kiša i dok se svi vrte – onda on ne.



      6

      2
      • Ante znaš li o čemu je riječ? Da skratim ono na što se osvrćem. Nekim vozačima tražiš dlaku u jajetu a nekima non stop gledaš kroz prste ma koliko god loše izgledali u određenom vremenskom periodu. Npr ono što je meni smješno je da opravdavaš Sainza koji nije do red Flaga mogao pratiti Leclrca sa time da je prvi puta obukao intermedije na svoj bolid u novoj momčadi i oke. Tvoje viđenje stvari i imaš pravo na to. S druge strane imamo Alonsa koji nije u najboljim godinama, vraća se nakon dvije godine pauze i završi utrku iza ocona njemu na repu i onda dobijemo sasvim drugaciji opis cijele situacije. Alonso nema pravo na prilagodbu? Nije došao u novu ekipu? Nije završio odmah iza kolege u ekipi? Jedan je pohvaljen a drugi popljuvan za sličnu stvar. I onda hvalospjevi i Vettelovoj još jednoj utrci u kojoj se njegova vožnja supoređuje sa onom od Norisa jer se nije izvrtio? Sory ali to je bullshit koji ne mogu progutati. Shvaćam da si njegov fan, shvaćam da ne volis neke vozače no realniji osvrt bi ti donio puno više pohvala nego kritika. I što se tiče krtika na Vettelov račun, odavno sam to prestao raditi jer vidim da je to svetogrđe na ovom portalu a budimo realni zaslužio je više manje svaku. Čak nisam ni komentirao njegov sudar u prvoj utrci. Jbg dogodi se. Ako može se polupat, Max,Rici,Ham,Alonso može i Vettel.



        4

        2
      • Ok, nisam to shvatio tako kako si napisao no svejedno hrpa toga izrečenog nije baš takva kako si to opisao pogotovo ova usporedba Sainza i Alonsa u novoj ekipi. Bilo je njih u nedjelju koji su zaslužili daleko više kritika. I da se razumijemo ja nigdje nisam napisao da je Alonso odvezao dobro,odlicno isl jer nije. Osvrcem se na kritike njemu i nedostatak kritika drugima. Koliko sam ja vidio i Sainz je letio po livadama u 3 navrata. Lp



        2

        2
    • Alonso1983… izgleda da te “puklo u žicu” antino komentiranje vezano uz ocona i alonsa a ? pitaš “Ako je to deklasiranje što li je Stroll napravio Vettelu Ante?” i odgovaraš lukavo , toliko lukavo da si me nasmija jer citiraš samo jedan dio koji ti odgovara jer ga završavaš rečenicom “Kao u Turskoj prošle godine ili u Njemačkoj godinu ranije – dok se svi vrte po stazi kao na ringišpilu, Vettel odluči da će baš tada držati bolid u pravom smjeru…” , a “ispuštaš potencjalno objašnjenje koje ante objektivno navodi . “zaboravija” si citirat npr ovaj dio antinog teksta “Nažalost po njega (seba), uz start iz pit-lanea, probleme s kočnicama, probleme s mjenjačem, kaznu od 10 sekundi i konačno povlačenje u boks u pretposljednjem krugu – nije bilo perspektive ni za što drugo osim stjecanje iskustva u novom bolidu.” i ti pričaš o dvostrukim kriterijima ignorirajući sve pehove koje je seb ima u trci ( ili ih je ante možda izmislija ? ) jer se vetma dotaka tvoje “svetinje” ?!?!? toliko daleko ideš u “dokazivanju” dvostrukih kriterija kod ocjenjivanja vozača da iz naftalina vadiš sebove piruete po suhom šta nema veze sa člankom koji se referira na imolu ;) i da se ja referiram na tvoj prvi komentar .. ako je anti leclerc novi alonso ( trn u oku ) onda mi se čini da je tebi leclerc novi alonso ( svetinja) . ovo je leclercu 40ta trka u ferrariu , carlosu 2. pa ako fernando izjavi da s e treba priviknuti na bolid ne misliš li da prilagodba treba i sainzu ? osim toga ovo je i prva trka CS da ferrari vozi po kiši . možda je i zbog toga ima nekoliko grešaka , 2 izljetanja ako se ne varam di je sigurno izgubija 10ak s . i kad se sve uzme u obzir tj prilagodba na novi bolid , prva trka po kiši , mali zaostatci za vodećim u Q ( čak je i russell u williamsu z aLH zaosta tek 0,85 s ! ) onda je možda CS odvozija i bolje od CL . i brže u “drugom dijelu” trke . istina je da je restart zgusnija poredak ali dobro ante kaže … u 30 krugova je super charles ostavija iza sebe rookia CS tek 1,45 s = 0,05 s u prosjeku je u ferrariu iskusniji leclerc bija brži po krugu od CS kojem je ovo bila 2. trka u ferrariu i prva na intermedia gumama . kod nas kažu ” ako ne može drugačije idemo pošteno ” , a ovde bi moglo “ako ne može drugačije idemo objektivno” ;) zašto je svetogrđe napisat da je FA odvozija lošu trku ( s obzirom na reputaciju ) ? da je pobjeđen od mlađeg , neiskusnijeg kolege ? da je CL odvozija možda i lošije od kolege kad se sve okolnosti/činjenice uzmu u obzir ? jer je FA rođeni pobjednik , CL budući šampion , a EO i CS su … šta ? članak je neprofesionalan jer ti činjenice , događanja ne pašu ?



      7

      3
      • Ajde citraj dio gdje sam ja o Alonsu napisao išta od toga što ti spominješ? Teško skužiti što pišem pa da prevedem na hr ili?



        2

        2
      • Ako baš želiš da skratim i uperim prstom o čemu ja pričam, evo drugačijeg pogleda na ono o čemu pričam. Alonso i Saniz dolaze u novu ekipu. I jedan i drugi su završili tik iza momčadskog kolege, s tim da Alonso nije vozio F1 dvije godine. Znači dva različita vozača sa sličnim učinkom naspram momčadskog kolege i dva različita viđenja kako su oni odradili posao. Nisam ja nigdje rekao da je Alonso odvezao maestralno, da je odličan ,da je rođeni pobjednik isl. Baš naprotiv, smatram Alonsovu izvedbu lošom baš kao i Sainzovu do Red Flaga jer je nekoliko puta izletio van i kasnio cca 40 sec za Leclercom. Vettel je isto imao utrku za zaborav i probleme. No onda nema smisla za ijednog od njih izvlačiti nešto dobro a za druge neke loše stvari. Naravno ako im dajemo vrijeme za prilagodbu jer su svi troje u novim ekipama onda opet ne možemo biti kritični prema jednom a drugoj dvojici zbog toga davati opravdanje. Sva trojica su novoj ekipi i svo troje je podbacilo jer su morali pokazati više a nisu. Ok treba im vrijeme i to je to i tu treba završiti ta priča. Ja nigdje Alonsa nisam pohvalio niti u prvoj niti u ovoj utrci, tako da nemoj mi stavljati u usta neka svoja viđenja što ja mislim isl. Svo troje je u sličnoj situaciji sa novom ekipama i momčadskim kolegama i niti jedan nisu u nedjelju pokazali bog zna šta. Stoga moje mišljenje je da niti jedan nije trebao biti nešto specijalno kritiziran niti hvaljen. Nadam se da si ovaj puta razumio što sam htio reći. I totalno si fulao momak sport o onom što ti misliš. Ja navijam za Ferrari i vozače koji voze za njih. Tu je spadao do lani i Vettel. Da sutra dođe Max ili Lewis navijao bi i za njih. Navijam sada i za Sainza. Tako da ti je viđenje toga što je meni svetinja malo iskrivljeno jer veze s vezom nema. Meni je svetinja Ferrari ,ako te baš zanima.



        2

        2
        • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

          Nemaš ni ti pojma o čemu pričaš…

          Jesu svi oni novi u svojim ekipama. I Vettelu je također bio prvi put u Aston Martinu na intermediate gumama, pa nije griješio. Zašto bi to bilo zabranjeno spomenuti? Još kad se uzme da je imao najmanje kilometara u novom bolidu, još nije imao mogućnost testiranja ni starijeg RP/FI bolida kao ostali…
          Utrka mu je bila loša, ali nema veze sa njegovom vožnjom, nego raznim problemima koji su ga zadesili. Umjesto starta sa 13-og mjesta, startao je iz boksa zbog tehničkog problema (nije on kriv), a zbog toga istog je dobio kaznu od 10 sekundi stajanja u boksu, što ti dođe preko 30 sekundi…



          4

          4
        • “Vettel je isto imao utrku za zaborav i probleme. No onda nema smisla za ijednog od njih izvlačiti nešto dobro a za druge neke loše stvari.”

          Izgleda da ni ti ne znaš o čemu pišeš a bome momak ne znaš ni čitati sa razumijevanjem. Btw jesam se obratio tebi? Jesi zaboravio što sam napisao lani tebi nakon singapura? Da ponovim? Ne zanima me tvoje mišljenje. Kad vidiš moj komentar skrolaj dalje. AMEN


          0

          1
      • Govoriš meni kao pišem što mi paše a što radiš ti? Spominješ dio Sainzove utrke gdje je kasnio za Leclercom u 30 krugova 1,45 sec. nećeš uzet u obzir da ga je štopao Noris i nećeš gledati prvi dio utrke u kojem je kasnio koliko ono? koliki je onda prosjek kašnjenja po krugu? Radiš istu stvar koju meni nabijaš na nos. Bravo



        2

        2
        • Alonso1983… žal mi je šta moju prvu repliku trebaš prevodit na hrvatski da bi je shvatija no najvažnije je da si shvatija ( sudeći po replici koju si napisa jučer u 21 :14 ) da radim istu stvar ka i ti tj pišem šta mi paše . samo … vrag je u malim stvarima ;) pišeš “… nećeš gledati prvi dio utrke u kojem je kasnio koliko ono? ” ali možda si u svojoj “euforiji” propustija pročitat ( ili nisi razumija moj čudan jezik kojim pišem ) ovo “osim toga ovo je i prva trka CS da ferrari vozi po kiši . možda je i zbog toga ima nekoliko grešaka , 2 izljetanja ako se ne varam di je sigurno izgubija 10ak s . ” da ti pokušam pojasnit … zbog intermedija na kojima je prvi put vozija ferrari CS je izljeta 2 X , gubija je vrime pokušavajući sigurno izač na stazu . za to vrime je gubija poneku poziciju koju je treba nadoknadit , a staza nije laka za preticanje naročito ne u “mokrim uvjetima” i to može bit razlog zašto mu je CL “nabija” razliku u prvom dijelu trke . norris je štopa CL ? posli restarta CL je bija P 2 ispred norrisa , da bi već krug posli LN preteka CL . da nije bija brži ne bi uspija u pretjecanju zar ne ? i onda onaj koji je preteka sporijega koči sporijega !?!??! a može li ovako … LH od 50 do 54 kruga kočija CS , a kad je preteka CL pa onda i norrisa kočija je landa jer je završija tek 1,7 s ispred njega :) :) :) vidiš , moga bi i ja pričat nebulozne priče ako bi to želija ;) fakat je da je restart “zgusnija” poredak , da se staza osušila i CS više nije ima problema , “teren” ( gume ) mu je bija poznat iako mu je ovo bila tek 2. trka u ferrariu . pokazatelj brzine CS je i najbrži krug . i on i CL su odvozili najbrže 60. krug , CL je bija brži od carlosa , odvozija je 225.474 kmh , a carlos 225.155 kmh . razlika je 0,3 km brže u korist CL ;) evidentno je da ne radim istu stvar koju tebi “nabijam na nos ” samo valjda nisi razumija moj “nehrvatski” ;) možda ti sljedeći put malko pomogne google translator….



          2

          0
  6. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …odlično!…



    5

    2
  7. Marlboro Hey You Prikaži

    Osvrnuo bih se na “deklasiranje” Alonsa istog tog koji je u 2 utrke nakon 2 godine pauze 1:1 u kvalifikacijama i da nije dnfa bio bi i 1:1 u utrkama i to nakon 2 godine pauze.

    Daj boze da mene netko tako deklasira ;)



    11

    4
    • Žute zastavice su omele Ocona da nadmaši Alonsa u Bahrainu. Ne sumnjam da će Alonso nadmašiti Ocona kada se jednom “vrati u formu”.



      10

      2
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Deklasiranje u subotu u kvalifikacijama. 0.4s u istom bolidu u istim uvjetima je deklasiranje za bilo koga, bilo da je Alonso/Ocon ili Vettel/Stroll ili Hamilton/Bottas. To što je to prihvatljivo reći kad se radi o ova druga dva para, ali iz nekog razlika nije prihvatljivo reći kad se radi o tom prvom paru – to je bedasto.



      8

      3
      • Ajde jednom budi iskren prema sebi. Koliko je puta Leclerc oprao sa većom razlikom Vettela u kvalama u zadnje dvije godine? Ja se ne sjećam da si upotrijebio riječ deklasirao u njihovim duelima. Iskreno takav tip pisanja mi je odbojan. Ako želiš rastjerati sve one koji nisu istomišljenici , samo nastavi. Lp



        4

        3
  8. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Pohvale odličan tekst.

    Za istaknuti je da ovako jedan svjetski gledan sport svoje odluke od kaznama donosi 3 sata nakon utrke.
    Zamislite u nogometu da se gol poništi 3 sata nakon utakmice. To mijenja sve.

    Vettel je iza Alonsa u utrci na +4.3 sekunde. Alonso zbog svoje X ili momčadske X greške po pravilu treba dobiti kaznu od +5 sekundi. Međutim suci taj događaj primjećuju tek nakon utrke i nakon dugih 3 sata vijećanja donose odluku od +5 sekundi za Alonsa. No Alonsu to ništa ne znači, zadržava poziciju i sa tih 5 sekundi jer je Vettel pritiskajući 10 krugova na istrošenim gumama izletio sa staze te završio svoju utrku. Da je sudačka odluka bila donešena tokom utrke, Vettel nebi poput kamikaze pritiskao jer ga je momčad obavijestila o Alonsovih 5 sekundi kazne i vrlo vjerojatno završio ispred njega.
    To mijenja sve. To mijenja rezultat u utrci, bodove u prvenstvu vozača i konstruktora, a možda i prvaka. To nije normalno.
    To je sramota.
    Ova sezona, nikad zanimljivija sezona hibridne ere je u opasnosti od sudačkih odluka.



    20

    3
  9. Ayrton Senna maurich Donator Prikaži

    Britanski PR čini čuda, pa tako i od ovog Mercedesovog malca koji je neosporan talent, ali očito još zelen za neke stvari, pa će sada lijepo dobiti packu po prstima od Tota. Pokazuje karakter i sve osobine potrebne za uspjeh u F1, a nama koji gledamo sa kauča pruža pregršt zabave.
    Kako sam ja nekako oldskul, moram reći ALI…

    Dozvoliti si onakvo ponašanje prema starijem kolegi ( koliko god i njega može biti sram gdje se vuče u takvom bolidu) koji je ujedno u kokpitu iz kojega ga ovaj želi izbaciti, može samo arogantni britanski balavac. Pukao je ko kokica i super je što to niti jedan PR ne može zagladiti, live prijenos, lupanje po bolidu i srednji Bottasov prst – neprocjenjivo. 😃



    19

    0
    • “Dozvoliti si onakvo ponašanje prema starijem kolegi” ?? Mladi su uvijek bili takvi… samo su nekoć dobili šaku u glavu ili bar odgojnu šamarčinu od starih baja sa dlakavijim mudima.



      5

      0
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      @maurich:

      Pukao je ko kokica i super je što to niti jedan PR ne može zagladiti

      Upravo je izišla Russellova isprika, savršeno napisano, čista petica za PR ekipu. :) Sad će se malo kroz medije potencirati taj “redemption arc” gdje on zapravo shvaća da je pogriješio, a tek to onda krasi prave šampione.



      8

      0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Dobro je to, a ko će sad oprati medije koji su se zaletili da analiziraju i proglase obojicu krivcima, vjerovatno naginjući više na Bottasovu krivicu… Ili glupu FiA-u koja je opet zakazala sa poštenim suđenjem…



        1

        0
  10. Ante opet pise gluposti, ako je Ocon deklasirao Alonsa onda je Stroll poslao Vettela u mirovinu. Također pokusava prikazati Leclercovu voznju kao losu uz velicanje Sainza. Na stranu sto je imao gresku i izvrtio se u formacijskom krugu, utrku je odradio odlicno i maksimalno koliko bolid dopusta. I da, razvalio je Sainza u kvalifikacijama, opet.
    Bas cudno kako se spustaju vozaci koji se cesto povezuju s mezimcem Vettelom. Leclerc ga je DEKLASIRAO u Ferrariju, DVA PUTA, a vec ptice na grani znaju da Vettel nije ni blizu po vjestini kao neki prvaci, npr. Alonso, Hamilton itd.



    13

    23
    • Ayrton Senna cenki95 Prikaži

      Znači kažeš Trulli može lagano u najbolje vozače svih vremena?



      11

      9
    • Mika Hakkinen stoka Prikaži

      Kad sam ja reka prije pocetka sezone da ce ferrari bit ispred aston martina, i da ima bolju vozacku postavu, napadali su me sa svih strana kako vettel ima more pobjeda i naslova…


      0

      4
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Realista nakon Vettelovog vikenda u Bahreinu: “Vettel smiješan”,
      Realista nakon Alonsovog vikenda u Imoli: “Dajmo vremena ovim novim vozačima, Alonsu, Vettelu, Ricciardu…”

      Isto Realista:

      “Ante opet piše gluposti”

      Inače preskačem ovakve komentare, ali ovaj je bio jednostavno predobar. :mrgreen:



      10

      1
      • To sam malo blazi kad mi bolji dan :P
        Al kad sve zbrojis, dvije utrke, Alonso nakon dvije godine izbivanja ima puno bolje rezultate nego Vettel i puno manje gresaka. Vettel proslu utrku krs i lom. Za ovu nije toliko ni kriv, ali mlaka predstava svejedno, kao i Alonsova.
        Bit cu blag evo jos jednu utrku prema svima haha



        2

        1
        • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

          Krš i lom je ovo što je Russell uradio Bottasu. Vettel je i u Bahreinu samo imao taj kontakt koji nije oštetio ni jednog ni drugog, a ipak je kažnjen, pošteno, za razliku od Russella za njegov krš i lom…



          2

          1
  11. Pirelli Intermedium crofessional Donator Prikaži

    Formula 1 je ove sezone u dvije utrke pružila više od nekih kompletnih sezona u hibridnoj eri. Tipa 2014,2015…

    Keep it going 2021!



    11

    2
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      I nažalost opet se pokazuje da će se dogoditi to da u posljednjoj godini jednog pravilnika dobijemo par tijesno posloženih ekipa, dvije na vrhu, tri-četiri u sredini… I onda reset i nova dominacija neke ekipe.



      5

      1
      • Pirelli Intermedium crofessional Donator Prikaži

        Ante, čini mi se da u svijetu F1 jenjava polako taj neutemeljeni optimizam da ćemo iduće godine gledati 5-6 ekipa u borbi za pobjede, da će neke “slabije” ekipe tipa Alpine odjednom zasjati na vrhu, da će se bolidi pratiti u brzim zavojima kao na ringišpilu, itd. itd.
        S obzirom da je Mercedes spremno pristao na odluku o zamrzavanju razvoja PU, zna se da imaju još dečka, a možda i devetku aduta u rukavu, tako da… uživajmo (zasad) u ovoj sezoni i borbi dva trenutno najkompletnija vozača.



        3

        0
  12. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Pala je i PR maskica zvana Sebastian Vettel. Lošiji od Strolla koji nije neko mjerilo ultrakvalitetnog vozača i to već drugu utrku za redom. Opravdanja da se mora priviknuti na bolid bi možda i vrijedila da nije do sada bez problema mijenjao TR za RB, te RB za ferrari. Više se ne može skrivati ni iza Kimija kao timskog kolege kao mjerila brzine . Jako loše za jednog višestrukog prvaka i pitam se da li on uopće više ima motivacije i brzine ili je ona nestala sa dolaskom novih bolida/pravila.



    10

    23
  13. Ferrari darkmark Prikaži

    Članak je čista 5-ca!!!!



    10

    5
  14. Aston Martin Loki Prikaži

    Uf, bravo Ante!



    5

    3
  15. Tko kaže da F1 nema “VAR room”.
    Kazne koje pronalazi “Race Control room” znaju samo Masi & Co. Ali kazne samo one koje slučajno vide.
    Još samo da izabrani timovi organiziraju svoju F1 a vlasnici F1 ubace još 25 utrka.
    “Svakog tjedna, trka jedna” a novaca nam nikad dosta.

    LP



    4

    1
  16. Nema tog detox čaja koji će mi isprati toksičnost koju sam stekao čitajući ovaj tekst.
    Na stranu iznesene “činjenice”, ali svaki Antin tekst je utemeljen na osporavanju tuđe sposobnosti – vrag me stvori ak je to zdravo čitati.



    6

    7
  17. sve 5 vezano uz osvrt na događanja uz jednu opasku … u nabrajanju FIA gluposti ante je zaboravija spomenuti i povratak LH na stazu koji je ovaj izveja vozeči u rikverc . spada li ovo u siguran povratak na stazu ili .. ? da je to napravija neki drugi vozač baš bi me zanimalo bi li bija kažnjen ?



    5

    5
    • Kimi Raikkonen 7 Pitstop Prikaži

      Objašnjenje je da su ga preko radija točno navodili i govorili mu tko sve dolazi prema njemu te na taj način izvršili sigurno vraćanje na stazu, hm… Ima video sa Vettelovog bolida kad mu se približava no tada je već cijelim bolidom na stazi, a prije Vettela je prošlo 5-6 bolida,



      5

      0
    • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

      @avalon
      In F1’s Sporting Regulations, Article 27.3 states: “Should a car leave the track, the driver may rejoin, however this may only be done when it is safe to do so and without gaining any lasting advantage.”

      This makes no reference to reverse gear being outlawed, although it still is in the pit lane under the car’s own power.

      Da baš su glupani ovi iz FIAe nisu kaznili LH za nešto što nije kontra pravila.
      Zašto bi bilo nesigurno izaći na rikverc ako nema nikoga oko njega?
      Plus što su ga navodili iz boxa kao što Pitstop kaže.
      Bar proguglaj pravila malo prije nego kreneš biti kao ironičan 😉



      5

      2
      • smr201 …. ironija = je jezični izraz i figura u kome je pravo značenje riječi ili prikriveno ili suprotno doslovnom značenju izraza . sarkazam = oštra poruga . iako su slični za mene je ironija “preslaba” pa sam zato sarkastičan jer sarkazam je zapravo jaka ironija ;) ako si gleda prenos onda i valjda vidija da je posli izljetanja LH pokušava na rikverc vratit se na stazu . kako se vratija ( koliko sigurno ) nismo do kraja vidili jer se u tom trenutku desija sudar VB i GR pa se je režiser “prebacija” na te scene . ili je tako bilo samo na mom TV – u ? na tvom TV – u je sigurno povratak LH detaljno prikazan pa znaš da oko lewisa prilikom povratka na stazu ije bilo nikoga jer inače ne bi pita “Zašto bi bilo nesigurno izaći na rikverc ako nema nikoga oko njega?” ne kaže pitstop ( valjda pit wall ? ;) ) da su ga pri povratku navodili iz boxa ( valjda sa pit walla ) , to je izjavija direktor trke michael masi koji je navodno sluša komunikaciju pit walla sa lewisom . naravno da masiu treba virovat jer je već dokaza vjerodostojnost u bahreinu . osim toga samo zločesta osoba može moja pitanja okarakterizirat ka kako ti kažeš ironiju . a da ti proguglaš šta je ironija ili sarkazam prije nego me “okriviš” za iste ? btw , pravila ne znam zato sam i postavija pitanja no zato znam razliku između boxa , pit stopa i pit wala ;) i sljedeću trku ču te zamolit za link da vidim sve ( poput sigurnog povratka LH na stazu) šta nisam vidija u prenosu trke koji sam gleda na sky – u . valjda ćeš biti tako dobar i poslat mi link …



        1

        0