Iako smo dosad skoro svi naučili da iz predsezonskih testiranja ne treba previše zaključivati o relativnom tempu ekipa – u nedostatku boljih analiza, vrijedi se okrenuti komentarima vozača. Max Verstappen je ohrabren dobrim početkom sezone za Red Bull.
“Na kraju krajeva – radi se o testu. Možete vidjeti da Mercedes prošlih godina nije često bio pri vrhu tablice na testiranjima i ovo ne govori puno toga o čistim performansama. Što se nas tiče – cilj je prikupiti što više podataka.”
– Max Verstappen
“Najvažnije je bilo odraditi krugove i shvatiti bolid tako da naučimo što napraviti po pitanju setupa, ali i da isprobamo neke stvari.”
– Max Verstappen
“Rekao bih da sve ide onako kako smo se nadali, pa mogu reći da je to vrlo pozitivno.”
– Max Verstappen
Mercedesovi vozači su komentirali da stražnji kraj njihovog bolida nije toliko stabilan, ali Verstappen nema tih problema:
“Ja bih rekao da to nikad nije dovoljno dobro, ali je dovoljno stabilno da se osjećam ugodno u bolidu. Naravno, postoje stvari koje se mogu učiniti bolje, to je uvijek tako. Fokusirat ćemo se na to opet kad sjednem u bolid popodne.”
-Max Verstappen
Iako su pobijedili na posljednjoj utrci sezone, u Red Bullu i dalje vide Mercedes kao glavnog favorita:
“Ne vjerujem da smo mi favoriti nakon što je Mercedes osvojio toliko naslova uzastopno. Situacija je još uvijek ista kao i prije ovog testiranja.”
– Max Verstappen
I Hamilton i Bottas su nakon prva dva dana ustvrdili da bolid treba poboljšati po pitanju stabilnosti, pritom prigovarajući na bježanje stražnjeg dijela.
Bottas je jučer odradio najbolje vrijeme, a posebno mu je bilo drago što je uspio odraditi solidan broj krugova nakon samo 6 u petak zbog problema s mjenjačem.
“Napokon sam uspio nanizati nešto krugova da bih naučio nešto o novom bolidu i da bih isprobao neke stvari.”
– Valtteri Bottas
“Uvijek je dobro kad učite i to je poanta testiranja. Pokušavate različite stvari i gledate kako će bolid reagirati. Te su vam stvari izuzetno važne kao vozaču.”
– Valtteri Bottas
Vjetrovit drugi dan je bio izazovan za sve vozače:
“Da, bilo je vjetrovito, ali jedan od većih problema s bolidom je njegov stražnji kraj. Prilično je nervozan i ne oprašta pogreške. S novim gumama je prilično osjetljiv i moramo ga malo smiriti.”
– Valtteri Bottas
Lewis Hamilton se nakon izvrtanja na stazi također osvrnuo na stabilnost bolida:
“Vjetar je promijenio smjer za 180 stupnjeva. Staza je jako različita, na nekim mjestima možete pritiskati, a da to niste mogli jučer. U 13. zavoju sam saznao da vjetar ima jake udare.”
– Lewis Hamilton
“Stražnji kraj nije toliko sjajan s ovom novom promjenom pravilnika, ali pokušavamo naći idealno rješenje.”
– Lewis Hamilton
“Odradio sam negdje oko 60 krugova i mogu reći da to nije puno u usporedbi s našim uobičajenim testiranjima. Pokušavamo biti maksimalno efikasni, ali dosad imamo manje kilometara od Red Bulla. Pokušavamo se držati svog programa i biti maksimalno efikasni.”
-Lewis Hamilton
Ipak, nema razloga za zabrinutost:
“Tek su dva dana testiranja gotova i usredotočeni smo na svoj posao. Nismo ni blizu zabrinutosti, samo pokušavamo shvatiti bolid. Još uvijek nema smisla brinuti se.”
-Lewis Hamilton
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...
Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...
Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jel to Toto o Lunjo nisu priče uskladili?
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
uhhhh kad bi merc malo kiksaoooo, eto veselja :D
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
…eto mark hughes ( u nedostatku ičeg drugog besplatnog) projicira da je merc 2-3 desetinke brži od rb-a, pa mcl daljnjih 0,2…pa aston, alfa tauri, ferrari, alpine, alfa, williams i haas…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sad će Ham počet pričati kako je super kad su svi “tu negdje”, više zabave, borbi itd., i pomisliš kako mu je stvarno dopizdilo biti sam na vrhu jer druga djeca iz komšiluka neće da se igraju sa njim.
I odjednom Merc pronađe sekundu, nađe downforce, balans, gume i Hamdija ponovo sam na vrhu a Mercedes ponovo razjebe zabavu.
Tužno.
8
0