Izdvojeno

Sainz: Bit će vrlo teško biti 100% spreman za prvu utrku

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Carlos Sainz kaže da ne očekuje stopostotnu spremu na početku sezone, djelomično zato jer je ove godine testiranje ograničeno znatno više nego prošlih sezona.

Ekipe će na raspolaganju imati samo tri dana predsezonskog testiranja s novim bolidima. Za 12 dana se leti u Bahrein gdje će se voziti od 12. do 14. ožujka.

Bivši McLarenov vozač vozio je Ferrarijev bolid iz 2018. prošlog mjeseca u Fioranu:

“Moja namjera je biti 100% spreman za prvu utrku sezone. Ali, budimo realni – iz iskustva koje imam prilikom mijenjanja ekipa kroz ove godine – to će biti jako teško za ostvariti.”

“Uvijek postoje stvari koje morate proći od jedne do druge utrke ili od jednog do drugog trkaćeg vikenda, bilo da se radi o treninzima, kvalifikacijama ili o utrci. Te stvari se uvijek nauče na trkaćim vikendima, a ne na testiranju.”

“Dan i pol testiranja za svakog vozača sigurno neće puno pomoći. Istovremeno, pokušat ću se osloniti na svoje iskustvo u mijenjanju ekipa u zadnje vrijeme i pokušat ću na prvu utrku doći na svojoj maksimalnoj razini spremnosti. Tih 100% koje sam u McLarenu pokazivao iz vikenda u vikend.”

Sainz kaže da je jako teško procijeniti kad će dosegnuti taj nivo u Ferrariju:

“Moja namjera je da to bude što prije, a ako se dogodi od prve utrke – tim bolje.”

“To ovisi i o osjećaju kojeg ću imati u bolidu. Kad ga po prvi put isprobate onda vidite koliko ste blizu limitu. Trebat će mi malo vremena da to saznam i trebat će mi malo vremena da eksperimentiram sa svojim postavkama, odnosno, da uštimam bolid prema mojim željama i onda ćemo vidjeti što budućnost nosi.”

Carlos Sainz je u protekle četiri godine vozio za Toro Rosso, Renault i McLaren, a unatoč tome nije htio povlačiti usporedbe s Ferrarijem iz 2018.

“Mogu vam reći da je Ferrari iz 2018. jako dobar bolid i odmah me impresionirao kad sam izišao iz garaže u Fioranu. Jako sam uživao jer mi je to bila prilika da nakon par mjeseci opet vozim F1 bolid. Balans, brzina, vozne karakteristike, bilo je prilično impresivno.”

“Sjećam se da sam te godine gledao onboard snimke i razmišljao da je taj Ferrari jako dobar. Sad kad sam uskočio u njega odmah sam shvatio zašto je bio tako uspješan i zašto je osvojio toliko pole positiona i pobjeda. Definitivno sam uživao.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Budimo iskreni, mi nismo 100% spremni ni za Ferrarijevo predstavljanje bolida, a kamoli Carlos za prvu utrku sezone. Salu na stranu, ocekujem solidan napredak u odnosu na 2020. 😀



    12

    0
  2. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    a jadan ne stigneš se odmorit i spremit za sezonu jer radiš na pilani od 6 do 14 svaki dan uključujući subote..
    kakve glupe izjave, strašno



    2

    16
    • Max Verstappen 1
      vlado Donator Prikaži

      Nije tesko shvatiti komentar…
      Ali prilicno sam siguran da nije manje tesko ili zahtjevnije za raditi takav ili slicno posao nego biti vozac formule 1.
      Malo je onih kojima je san od djetnistva raditi u pilani. A oni koji su sebe gradili za tako nesto su sigurno velikani na takvom polju. Ili bilo kojem drugom.


      0

      1
  3. Trebali su Russella dovest, on se s ovim nebi složio.



    1

    6

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni