F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Horner: Odluku o pogonskoj jedinici donijet ćemo do kraja godine

Ivan Barin-Turica

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Prvi čovjek Red Bullove momčadi Christian Horner odredio je završetak kalendarske godine kao krajnji rok za definiranje pogonske jedinice koju će momčad koristiti 2022.

Honda je nakon VN Rusije šokirala F1 svijet najavom o povlačenju svojih motora, a odlazak japanskog dobavljača u probleme je doveo čelnike Red Bulla i AlphaTaurija.

“Očito je da se na tržištu nalaze tri dobavljača te je logično da ćemo stupiti u kontakt s njima. U idealnom slučaju, odluka će biti donesena do kraja godine.”

CHRISTIAN HORNER


Posljednjih su dana u javnosti kružile priče kako su dobili odbijenicu od Mercedesa, a ako ne dođe do nikakvog pomaka po pitanju dogovora s nekim od ostalih proizvođača, realna je opcija i dizajn vlastitih Red Bullovih pogonskih jedinica, naravno uz postojeću Hondinu infrastrukturu i stručnjake.

Pravilnik FIA-e nalaže da je proizvođač koji surađuje s najmanje konstruktora dužan omogućiti motor onima koji nemaju drugih opcija. U tom slučaju Renault, koji će 2022. na gridu opskrbljivati samo svoju tvorničku momčad (novog naziva Alpine), nema drugog izbora nego ponovno surađivati s Red Bullom, s kojim se već jednom rastao na dosta ružan način.

Ako odemo u ne tako davnu prošlost, sjetit ćemo se da je Red Bull svoje najbolje dane proveo surađujući s Renaultom. Ta veza iznjedrila je četiri uzastopna konstruktorska naslova (2010.-2013.), a iako su se službeno rastali 2015. godine, Renaultovi motori su se u bolidu Red Bulla nalazili još pune tri sezone pod logom švicarskog proizvođača satova, TAG Heuera.

Iako je krajnji rok za prijavu pogonskih jedinca za gore navedenu sezonu tek u svibnju 2021., odluka vodstva Red Bulla je da se o tome raspravi do kraja ove kalendarske godine kako bi se dobilo na vremenu potrebnom za dizajniranje najboljeg mogućeg bolida.

“Odluku ne bi smjeli odgoditi za svibanj iduće godine. Red Bull ima visoke ciljeve. Želi pobjeđivati, želi biti konkurentan i osvajati prvenstva. Moramo se skupiti i odraditi detaljnu analizu opcija koje su nam dostupne kako bi što prije složili što bolji bolid.”

CHRISTIAN HORNER

Suradnja s Hondom prošle ih je godine dovela do trećeg, a ove do drugog mjesta u ukupnom poretku konstruktora.

Podrži nas

Naši zadnji donatori su: Crash i Superhik.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ivan Barin-Turica
Pulsmedia autor
6 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. lukarak Donator Prikaži

    šokirala F1 svijet najavom o povlačenju svojih motora nakon Velike Nagrade Rusije 2021

    Ne zvuci mi ovo kao ok recenica



    2

    6
HrvatskiEnglish