Izdvojeno

Abiteboul: Podij je dokaz da rastemo

Piše: Mario Brezovečki

Prije 2 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Renaultov prvi podij od početka hibridne ere kao konstruktorske momčadi je došao na krilima Daniela Ricciarda koji je iskoristio odustajanje Valtterija Bottasa zbog problema na MGU-H jedinici, te je tako uz 4. mjesto na ukupnom poretku vozača osigurao i famoznu tetovažu izvršnom direktoru Cyrilu Abiteboulu. Abiteboul je rekao kako je podij pokazatelj kako se napor i rad njegovog tima isplati.

Uz to što je to prvi podij Renaulta od povratka u Formulu 1 kao konstruktorske momčadi 2016. to je bio i prvi podij tima pod imenom “Renault” unazad 9 i pol godina. Tako se postavlja pitanje zašto smo toliko dugo čekali?

“Mislim da je pravo vrijeme samo činjenica da je tim napredovao, to je jako vidljivo unazad par utrka. Bolid razumijemo bolje, set-up bolje funkcionira… Iskreno bili smo malo zabrinuti zbog toga što po prvi put dolazimo na stazu koja ima vrlo visoku količinu downforcea.”

“Očito je kako naš auto nije dovoljno dobar za podij u normalnim okolnostima, ali dobro je to što kada se pokaže prilika u stanju smo je zgrabiti”

Također, to je bio i prvi Ricciardov podij za Renault koji je, kako je Abiteboul rekao, pokazatelj gipkosti Renault R.S. 20, te je to omogućilo Ricciardu da zasja na stazi.

“Da, mislim kako je nešto kliknulo između Daniela, auta i njegovog trkaćeg inženjera Ciarona. On [Ricciardo] je odradio je fantastičan posao. I tim također. Tako da da, vjerujem kako je samopouzdanost narasla zbog toga što jednostavno ima dobar auto sa kojim je u mogućnosti raditi ono što želi.”

“Mislim kako je predvidljivost auta puno bolja nego što je prije bila, te cjelokupno je radni odnos dobar.”

Velika mrlja Renaultovog vikenda je ipak bila odustajanje njihovog vozača Estebana Ocona, te McLarenovog Landa Norrisa koji su imali probleme sa pouzdanosti.

Komentiraj

4 komentara

  1. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Alonso je tu,Renault odmah bolje diše.. jedino je totalna glupost promjena imena nagodinu..



    7

    2
  2. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Apsolutno su zaslužili!! Bravo,bravo!Sada neka pripreme teren za Il Magica i mogli bi imat nepredvidljivo zanimljivu 2021.Joooj da bar!



    10

    2
  3. Kimi Raikkonen 7
    Rajko Nen Prikaži

    Ajde ne prdi mnogo, skidaj majicu ?



    2

    1
  4. Mene samo zanima, sta se to desilo nakon Barselone…



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni