F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Abiteboul: Podij je dokaz da rastemo

Mario Brezovečki

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renaultov prvi podij od početka hibridne ere kao konstruktorske momčadi je došao na krilima Daniela Ricciarda koji je iskoristio odustajanje Valtterija Bottasa zbog problema na MGU-H jedinici, te je tako uz 4. mjesto na ukupnom poretku vozača osigurao i famoznu tetovažu izvršnom direktoru Cyrilu Abiteboulu. Abiteboul je rekao kako je podij pokazatelj kako se napor i rad njegovog tima isplati.

Uz to što je to prvi podij Renaulta od povratka u Formulu 1 kao konstruktorske momčadi 2016. to je bio i prvi podij tima pod imenom “Renault” unazad 9 i pol godina. Tako se postavlja pitanje zašto smo toliko dugo čekali?

“Mislim da je pravo vrijeme samo činjenica da je tim napredovao, to je jako vidljivo unazad par utrka. Bolid razumijemo bolje, set-up bolje funkcionira… Iskreno bili smo malo zabrinuti zbog toga što po prvi put dolazimo na stazu koja ima vrlo visoku količinu downforcea.”

“Očito je kako naš auto nije dovoljno dobar za podij u normalnim okolnostima, ali dobro je to što kada se pokaže prilika u stanju smo je zgrabiti”

Također, to je bio i prvi Ricciardov podij za Renault koji je, kako je Abiteboul rekao, pokazatelj gipkosti Renault R.S. 20, te je to omogućilo Ricciardu da zasja na stazi.

“Da, mislim kako je nešto kliknulo između Daniela, auta i njegovog trkaćeg inženjera Ciarona. On [Ricciardo] je odradio je fantastičan posao. I tim također. Tako da da, vjerujem kako je samopouzdanost narasla zbog toga što jednostavno ima dobar auto sa kojim je u mogućnosti raditi ono što želi.”

“Mislim kako je predvidljivost auta puno bolja nego što je prije bila, te cjelokupno je radni odnos dobar.”

Velika mrlja Renaultovog vikenda je ipak bila odustajanje njihovog vozača Estebana Ocona, te McLarenovog Landa Norrisa koji su imali probleme sa pouzdanosti.

Podrži nas

Naši zadnji Donatori su: 1883 i Jester.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Mario Brezovečki
Pulsmedia autor
16 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Pascal Wehrlein 94 Wehrlein94 Prikaži

    Alonso je tu,Renault odmah bolje diše.. jedino je totalna glupost promjena imena nagodinu..



    7

    2
  2. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    Apsolutno su zaslužili!! Bravo,bravo!Sada neka pripreme teren za Il Magica i mogli bi imat nepredvidljivo zanimljivu 2021.Joooj da bar!



    10

    2
  3. Kimi Raikkonen 7 Rajko Nen Prikaži

    Ajde ne prdi mnogo, skidaj majicu 😂



    2

    1
  4. Esteban Ocon 31 Krstas Donator Prikaži

    Mene samo zanima, sta se to desilo nakon Barselone…



    3

    1