Izdvojeno

Ljutiti Leclerc objašnjava ispadanje u Q2

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc će u sutrašnju utrku za VN Rusije krenuti s 11. pozicije, dok će Sebastian Vettel biti tek 15.

Leclerc je propustio ući u Q3 za samo 0,043s, a kaže da ga je ekipa krivo obavijestila o stanju s prometom na stazi:

“Rekli su mi da je Ocon iza mene sekundu ili dvije.”

“Ali, mislim da je bio još dalje, mislim da sam imao više prostora. Sad sam ljutit jer je glava još vruća.”

“Moram se smiriti. Utrka je sutra i tada se dijele bodovi.”

“Za mene je ovo bio težak vikend. Na treninzima nisam vozio dobro i tek sam danas počeo pronalaziti ritam. Nisam uspio pokazati potencijal bolida i žao mi je zbog toga.”

Leclerc je imao puno sreće da kvalifikacije nije završio sudarom u timskog kolegu koji je bočno stajao na stazi. Vettel je izgubio bolid na izlasku iz 4. zavoja:

“Bilo je zastrašujuće, nadam se da je on u redu.”

Vettel je također prokomentirao kvalifikacije:

“Već sam u 2. zavoju izgubio bolid, a onda se to ponovilo u 4. zavoju i više ga nisam mogao uhvatiti.”

“Mučio sam se u kvalifikacijama, pogotovo u prvom sektoru. Očigledno, u zadnjem pokušaju sam pokušao malo više riskirati.”

“Izgubio sam bolid u 2., pa u 4. zavoju. Nisam sretan, ali u usporedbi s jutrošnjim treningom – puno sam se više mučio u kvalifikacijama.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    E ovako ti je Charles kad si prvi vozač Ferrarija, navikavaj se polako… Daješ sve za tim, a od njih svakom prilikom dobiješ onu stvar.



    4

    5
    • Kimi Raikkonen 7
      ivano7 Prikaži

      CL je veliki talent samo što je u krivoj momčadi. Koliko god je Ferrari velika momčad, toliko su u nekim stvarima skučeni da to nisu istine. Pitanje je vremena kad će Leclerc poželjeti otići



      2

      0
  2. Charles Leclerc može se žaliti zbog loše komunikacije sa timom ili loših performansi automobila, ali nema razloga da se posebno žali na poziciju koju je ostvario. Da je prošao u Q3 ne bi postigao praktično ništa više, a P11 je sigurno bolja od npr P10 jer sada može pokušati nešto drugačije kako ima slobodu odabira guma.



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni