Izdvojeno

Renault u pregovorima s FIA-om oko sudjelovanja Alonsa na ovogodišnjim postsezonskim testiranjima

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Prema pisanju Motosport.com, Renault je trenutačno u pregovorima s FIA-om o tome postoji li mogućnost da Fernando Alonso sjedne u njihov bolid na postsezonskim testiranjima u Abu Dhabiju.

Iznenađujući tempo francuske momčadi ove godine povećao je interes Španjolca za napretkom te vjeru kako bi se njegovim povratkom sljedeće godine napraviti puno više nego što se očekivalo.

Za vrijeme intervjua, šef momčadi, Cyril Abiteboul, rekao je kako je Alonsova glad povećala želju momčadi da ga postave već u ovogodišnji bolid. Međutim, nastup na prvom slobodnom treningu nije opcija.

“U početku je pristup bio, vozim kada budemo mogao voziti.”

“Ali sada imam osjećaj da bi mu bilo drago da pokuša voziti, pa čak i u ovogodišnjem bolidu. Stoga, radimo na tome da se to ostvari, ali vrlo razumno.”

“Ovdje ne pričam o FP1, jer on to ne treba, ali, volio bih ga vidjeti jer osjećam da ima strašnu želju za tim.”

Otpisavši moguće pojavljivanje u FP1, Renaultu je na raspolaganju vrlo malo prilika da se navedena želja ostvari. To je ponajviše jer su pravila, vezana uz testiranja, promijenjena za ovu godinu zbog pandemije.

Prije promjene pravila, postsezonska testiranja su bila održavana tri dana, gdje su priliku dobivali mladi vozači te su rađena testiranja guma. Međutim, kako se Pirellijeve gume neće značajnije mijenjati za sljedeću sezonu, momčadi su se složile da se testiranja skrate na samo jedan dan gdje bi se angažirali mladi vozači.

Trenutna pravila momčadima dopuštaju da imaju dva bolida tijekom cijelog dana, a vozači koji imaju pravo nastupati jesu oni nemaju barem dvije sezone u F1 u svojoj karijeri, osim ako FIA odobri drugačije. S obzirom na to, ako francuska momčad ima želju postaviti Alonsa u bolid, morat će tražiti dopuštenje od glavno odgovornog tijela ili će morati mijenjati format testiranja.

I sam Abiteboul se složio kako su upravo postsezonska testiranja najbolja prilika da Alonso uskoči u ovogodišnji bolid.

“Da, naravno. Moramo vidjeti da li je to izvedivo s obzirom na kriterije, stoga smo u pregovorima s FIA-om.”

Cyril Abiteboul, šef momčadi Renaulta

S obzirom na to da ćemo vidjeti puno izmjena vozačkih postava, za pretpostaviti je kako neće Renault biti jedina momčad koja će tražiti odobrenje od FIA-e.

Komentiraj

12 komentara

  1. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Instituciji poput Alonsa treba dat zeleno svijetlo za test ipak je svjetski prvak i doprinjet će oronuloj popularizaciji sporta



    20

    6
  2. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    “Da, naravno. Moramo vidjeti da li je to izvedivo s obzirom na kriterije, stoga smo u pregovorima s FIA-om.” Cyril Abiteboul, šef momčadi Renaulta

    Ova FIA je postala ko babe na placu. Oko svega se može pregovarat. Jesu pravila čvrsta ili su fleksibilna ko krila?!
    Nego, šta očekujete od Alonsa? Moje su prognoze da će proć ko Schumi u Mercedesu. Jbg nit je Renault ultra kompetitivan niti je Nando u cvijetu mladosti (iako ne sumnjam u njegovu kvalitetu, volju i htjenje, ali nešto se pita i nove klince u cirkusu).



    16

    5
    • Fernando Alonso
      tomidix Prikaži

      Pomest će timskog kolegu.. za razliku od Schumachera.. Eto to očekujem..



      22

      3
    • Sebastian Vettel 5
      battery992 Prikaži

      Moj dojam je da su pravila FIA-e su prestroga često u ne tako bitnim stvarima, tipa ovoga, a s druge strane tamo gdje je bitno, u utrkivanju pravila su često kao u rukometu, nitko ih ne zna i primjenjuju se random logikom..
      A Alonso, sigurno je da ćemo čuti mnogo žalopojki, ali možda i odličnog utrkivanja ako Renault bude kompetitivan, prekratka je Alonsova pauza da bi izgubio brzinu, nadam se… Valjda će biti više kao povratak Kimija, a manje kao povratak Schumija ?



      14

      0
      • Pauza je 2 godine, Schumacher je pauzirao 3.

        Nije da je sad to neka ogromna razlika.



        8

        1
        • Aston Martin
          tiptronic Prikaži

          Slažem se …i dodajem svoje mišljenje …Schumaher se vratio da svojim iskustvom u razvoju bolida pomogne Mercedesu ..Koliko je u tom segmentu bio uspješan svjedoce uspjesi Mercedesa koji je pobjeđivao i kad nije imao najjacii motor. Šasija Mercedesa je uvijek dobra iako nemaju Adriana..
          Schumaher je sa utrkivanjem završio kad je prvi put otišao iz F1.

          Alonso je “gladan” trkanja u dobrom bolidu i sigurno ce biti kompetetivan.



          8

          2
  3. Mclaren
    raca Prikaži

    Vjerujem da će sljedeće godine Renault, sa Alonsom u ekipi, bitvrlo konkurentan za visoke plasmane



    17

    1
  4. Nazalost kraj ovakvog Mercedesa cemo vjerovatno imati satisfakciju gledanja Alonsa i Vettela u bolidu i nista vise od toga. Nesto ozbiljnije da ce postici i jedan i drugi cisto sumnjam. Isto tako sumnjam u Alonsovu brzinu, jer nije u cvjetu mladosti. Naravno ocekujem da pobjedi Ocona, no budimo iskreni tko je u tim godinama u novije doba napravio nesto znacajnije. Mislim ,drago mi je sto ce biti na gridu ali mogao bi proci Schumijevu sudbinu makar i u njegovom slucaju brojke znaju varat jer je u drugoj etapi u F1 imao stvarno puno peha. Alonso je tip koji zeli pobjede i nekako nisam uvjeren da ce to uspjeti ostvaritiu godinama koje su mu preostale u F1.



    2

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni