F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Wolff o dimu iz Mercedesa: Čini se nemamo puno kontrole koliko ulja pobjegne kad ga nalijemo do vrha

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon prve tri ovosezonske utrke i redovitog dima iz Mercedesovih motora prilikom izlaska iz zavoja, Toto Wolff je napokon prokomentirao što se to događa s njihovim bolidom.

Kaže da ne znaju zašto se to događa, ali da se nadaju kako će “problem” biti riješen u Silverstoneu.

“Možete vidjeti da imamo problem da nam ulje bježi iz šasije kad je tank pun na početku…”

– Toto Wolff

“Ne znamo odakle dolazi, ali čini se da nemamo kontrolu nad time koliko ulja pobjegne na početku kad je tank napunjen do vrha.”

“Vidimo to na svim Mercedesovim motorima i moramo shvatiti o čemu se radi.”

“Ne radi se o problemu s pouzdanosti, što mi je drago, a vjerojatno ću u Silverstoneu moći odgovoriti o čemu se radi jer trenutno ne znam.”

Tehnički direktor James Allison još tvrdi da je Mercedes zabrinut za performanse pri visokim temperaturama:

“Napomenuo bih da smo dosad imali dvije hladnije utrke. Bilo je donekle toplo na prvoj utrci, a na njoj smo bili najmanje uvjerljivi.”

– James Allison

“Htjeli bismo saznati koliko smo dobri kad je na stazi ekstremno vruće i možemo li u tim uvjetima pokazati jednako dobru brigu za gumama kao što je to bio slučaj na ove tri utrke.”

U Silverstoneu se očekuje vruć petak (do 31°C!), ali hladnija subota i nedjelja s padom od čak deset stupnjeva.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: Vlado.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3256 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

35 komentara

  1. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …kako se zove onaj ‘lik’ iz Batman-a sa dva lica?…Harvey Two face?…tako nešto…



    23

    0
  2. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Ne radi se o problemu s pouzdanosti

    Ali zato dobijemo vise perfomansi



    29

    1
  3. Bravo vuk to je sasvim normalno tako isto moj sused na imt 533 mora vezati cep od ulja jer inace izbije van jer karike propustaju kompresiju, mozete probat zamijenit samo karike al ja bi ipak preporucio generalku. Znam vam ja covjeka koji brusi cilindar na prvu specijalu pa se javi vuče ;)



    42

    2
  4. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    “Ne znamo odakle dolazi, ali čini se da nemamo kontrolu nad time koliko ulja pobjegne na početku kad je tank napunjen do vrha.”

    Klanjat se covjeku…
    Stisnu gas, sve se zadimi a ne znaju od kuda dolazi…
    Da je ovo reka Binotto, reka bi mutavi momci sa čizme, ovako se klanjam…
    Prc Milojka



    35

    0
  5. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Sa druge strane

    Mercedes boss Toto Wolff has revealed that Ferrari had an “68 horsepower” advantage over them at some races in 2019.



    20

    0
  6. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Bezobrazno… lako ovako pricat kad zna da FIA nista nece poduzet, ali kad drugi tim nesta naoravi odmah napad



    16

    1
  7. Lewis Hamilton smr201 Prikaži

    Super mi je kako je riječ “problem” stavljena u navodnike, objektivno nepristrano izvještavanje nema šta 🤣🤣



    6

    16
  8. Cekaj kad je pun rezervoar onda nekim cudom ulje zavrsi u prostoru za sagorjevanje? AHAHAHAHAHAH dobra pošalica



    17

    0
  9. Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

    Sta Mercedes zna o svom bolidu i motorima…



    6

    9
  10. Barem se ne zna koliko završi u motoru, a koliko se prosipa.



    10

    1
  11. Naprosto fenomenalan covjek kolko moze bit uvjerljiv,pravi patoloski lazljivac,on uvjerava druge u laz i tako stalno ponavlja dok sam sebi ne uvjeri a i ostale,cestitke



    12

    2
  12. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    kakvo sprdanje, nikakve istrage…mislim i bez toga bi dominirali, ali fascinantno kako se skače samo oko Ferrarija kada je dimilo. Ovdje se ne otvaraju ni istrage, baš ništa. Sprdačina.



    20

    1
  13. Zasto sad nitko (ferkan i rb pogotovo) ne ulozi zahtjev za provjeru legalnosti jedinice? Ako se ne varam potreban je samo zahtjev jednog tima bez ikakvih dokaza ili osnovane sumnje? (tako je rb prosle godine svako malo trazio provjeru ferkanovog motora)



    13

    0
  14. Gdje ima dima ima i sagorjevanja.



    10

    1
  15. Ferrari dAr1o77 Prikaži

    Tako je i Ferrariu bio intercooler malo probusen pa im je Toto poslao FIU-briu.
    Vidi se da covjek namjerno podjebava sve jer zna da ima 1.5 sekundi lufta di hoce.



    9

    1
  16. Michael Schumacher ruzinavi Prikaži

    Ovaj komentar kao da je pljuska svima nama koji pratimo ovo. Svaki put kad pokažu Merc, bilo crno bilo rozi, kako baca dim sjetim se svega što su pisali i pričali o Ferrariju i sjetim se svih senzora.
    Ispada da prepune tank sa uljem i jednostavno spale višak koji nekako iscuri. Dajmenemoj… Pa nije to IMT 553.
    Ja sam 100% uvjeren da se Mercedes stavi pod takvo povećalo pod kakvim je Ferrari bio da će se naći nešto ne nužno ilegalno, ali u sivoj zoni tj nešto što nije 100% pokriveno i objašnjeno pravilima. To su stvari koje rade razliku. Makni te stvari ili ih proglasi ilegalnima i razlika nestaje.
    Stvar je samo, hoće li netko reći išta i smiju li reći išta…



    16

    1
  17. Možda su prešli na mjere štednje pa sipaju lož ili trafo ulje



    8

    0
  18. Može neka tehnička direktivica a?



    8

    0
  19. Jbg. troši ulje… al je van njihove moći… ništa oni tu ne mogu. To je tako bogomdano, kao aksiom – ne propituje se. Prestrašno.



    7

    0
  20. Kad ovo čitam plačem nad ferrarijevom političkom snagom. Nekoć je Ferrari drmao hodnicima FIA- inog sjedišta, a sada ne mogu niti prosvjednu notu napisati.



    1

    1