Mercedesov glavni trkaći inženjer Andrew Shovlin odgovarao je na pitanja fanova u njihovom tradicionalnom izvještaju nakon utrke, gdje je otkrio kako su oni ispoštovali pravilo koje je Haas koštalo jednog boda i zašto je Bottas prerano krenuo na VN Mađarske.
Obojica Haasovih vozača kažnjeni su nakon utrke s 10 sekundi, zbog čega je Kevin Magnussen na kraju klasificiran kao 10. i iz Mađarske odlazi sa samo jednim bodom. Kažnjeni su zbog toga što su njihovi inženjeri razgovarali oko promjene guma tijekom formacijskog kruga – tada je zabranjeno komunicirati s vozačem, što u Mercedesu nisu zaboravili.
U AlphaTauriju su također znali da ne smiju ništa javiti Daniilu Kvjatu koji je tijekom formacijskog kruga nekoliko puta pitao smiju li promijeniti gume prije starta.
Lewis Hamilton javio je momčadi kako motor zvuči kao da će se ugasiti, no iako su u boksu znali da je sve u redu, nisu mu smjeli to javiti.
“Lewis je prijavio problem u formacijskom krugu, rekavši da misli da će se motor ugasiti”, rekao je Shovlin u videu.
“To je zapravo bio problem sa senzorom koji je utjecao na kontrolu prilikom stajanja, dakle dok je stajao i čekao da krene u formacijski krug.”
“Nije bilo problema, [motor] se ne bi ugasio i postoji zaštita koja će ionako zaustaviti gašenje motora, ako ste u takvoj situaciji, no nismo mu mogli reći da je u redu.”
“To je zbog pravila koje vas sprječava u razgovaranju s vozačem tijekom cijelog formacijskog kruga. Mi smo znali da je u redu, no on se morao brinuti dok nije krenuo.”
Valtteri Bottas je pokrenuo bolid prije gašenja svjetala, no odmah se zaustavio i uspio ostati u području koje senzori ne registriraju, stoga nije ni istražen za jump start. Shovlin je pojasnio zašto je to napravio:
“Problem je bio što je reagirao na jedno svjetlo na volanu koje je zatreperilo. To je zbog toga što tijekom vikenda startove vježba uz pomoć volana.”
“Srećom, uspio je povući kvačilo i izbjeći jump start. Postoji automatski sustav koji detektira gdje se bolid na nalazi i kada je napustio startno mjesto, a bolid se može naći u poziciji na tom startnom mjestu bez da ga detektira.”
“Zato što se Valtteri nije puno pomaknuo, bio je unutar [tog] raspona, stoga sustav nije mislio da je prerani start jer je još uvijek bio unutar svog mjesta kad su se svjetla zaista ugasila.”
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovaj primjer s Bottasom mi samo govori da je ova nova generacija vozača baš previše ovisna o raznoraznim pomagalima. Dakle,on ne gleda gore semafor nego gleda na volanu i čeka da mu iz boxa jave “go”, pa također tako i mijenja brzine,kad čuje zvuk da treba prešaltat u višu,ili nižu..
Meni je to baš alarmantno, da on pri startu ne gleda gore semafor.
I da to nije za kaznu, svašta. Jumping start je jumping start, nema veze što je on kao usporio i propustio neke bolide. To treba biti drive trought penalty i amen. Nikakvih 5 sekundi nakon utrke ili još gore, da uopće ne dobije kaznu za jumping start.
12
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
35
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Legendarno pitanje, na koje je Vettel odgovorio: Can you repeat the question?
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nigdje nitko nije spomenuo da ne gledaju semafor pri statru niti čekaju ikakav GO iz boxa šta lupetate bezveze. Rekao je jasno da ga je zajebala lampica na volanu jer tako treniraju na slobodnim treninzima.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Varam li se ili je Vettel za isto dobio kaznu prosle godine!?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nije dobio.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Iznjeti su krivi prigovori.
-Pri startu gleda semafor a ne volan, ali ujedno i vidi indikacije na volanu.
-“Jump” nije kad se bolid ne pomakne više nego što je dozvoljeno. To je već par godina prije pojasnio pokojni CW.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mercedesu je izgleda najteže doći do starta.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pravilo glasi “ The driver must drive the car alone and unaided” i iako sam godinama bio ogorcen sto se uloga vozaca smanjuje, ovoga puta sam razocaran ovim pravilom. Uloga vozaca nece se povecati ovim pravilom. Formula 1 je velikim dijelom i timski sport te postoje stvari koje vozac jednostavno ne moze znati, pogotovo ne u ovom vremenu kada se svime upravlja pomocu nove tehnologije. Haas je odradio cuvenu “Spyker” strategiju i bilo je neprocjenjivo gledat ih na tako visokim pozicijama u borbi s puno brzim bolidima. S druge strane, tu se spominje i Hamiltonova sumnja u problem s motorom. Zbog cega je timu bilo zabranjeno javiti stanje motora. Trenutna tehnologija je izrazito kompleksna i vozac na vrlo malo nacina moze utjecati i predvidjeti ponasanje takvih dijelova bolida. Slazem se da vozaca ne treba navoditi i da veliki broj pomagala treba ukloniti u F1, no kaznu za Haas i nemogucnost javljanja Hamiltonu situaciju s motorom smatram nepotrebnim u ovome sportu. Formula 1 je naposlijetku i timski sport. Sto se tice Bottasovog “jump starta”, mislim da je to cista debilana sa senzorima. Ne treba covjeku senzor da bi odlucio je li netko startao ranije ili ispravno. Po mojem misljenju to je neupitno incident za istrazivanje, a potom i kaznu.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znaci ako je neko na startu trke pozurio i krenuo 0,100s prije nego su se crvena svijetla ugasila,tu nije potreban senzor,to bi mi u guzvi od 20 bolida svi vidjeli golim okom?
Nisam znao da u publici imamo i Supermene.
0
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Superman bi vidio i prije nego sta bih Bottas startao
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pametno zboris. Cista logika.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ali ako je stajao ponovno prije nego su se svjetla ugasila, i bio unutar svog start boxa i nakon pomicanja, kakve veze ima jel se prije toga pomaknuo? Sta da je na kraju formacijskog kruga bio na toj poziciji? Opet bi sve bilo legalno.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slažem se s tobom al zar ti se ne čini da je prešao crtu?!
https://youtu.be/7bUV2j_M8y8
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Za to valjda sluzi senzor koji se nije aktivirao.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svi su vidjeli ali senzor nije zabiljezio pomicanje.
“Motaj kablove gasi internet senzor nije nista vidio mrak je bio”.
Dajem prijedlog da se uvede jos jedan senzor u seriju sa ovim kako mercedes vise nebi start jumpooo.
Zadnji put kad je startao pre rano su iznjeli glupost da je savrseno startao u stotinku iako je pun yubito njegovog starta sa uvecanim semaforom gdje se ocito vidi da starta prije gasenja crvenom svijetla.
I onda nek mi neko kaze da se Mercedesu ne ide na ruku.
13
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
#AllSensorsMatter
8
1